Co budou dělat až mě uvidí.
Justin se jako obvykle nenechal přemluvit. Snažila jsem se mu to vymluvit ale je až moc tvrdohlavý.
" Justine prosím ne. Co když mě nebudou mít rády ?" ale ne to už mě držel jako pytel brambor a nesl na pódium.
Běžel na pódium a já jsem ho bouchala do zad. Najednou jsem uslyšela až ohlušující hluk ječících holek. Když jsem se koukla přes Justinové záda uviděla jsem snad milion holek nalepených na sobě aby byly co nejblíž k pódiu kde jsem stála. No spíš jsem byla ještě pořád přehozená přes Justinovo rameno. Začala jsem ho mlátit. Samozřejmě jen jemně a ječela jsem aby mě dal dolů. Po chvíli jsem pocítila že mě konečně dává dolů.
" Justine já bych tu neměla být " zařvala jsem a modlila aby mě slyšel
" Lásko teď chci udělat něco abys mi uvěřila" mrkl na mě a skryl si mikrofon abych to slyšela jen já. Chcete vědět na co myslím ... je to jednoduché ... DO PRDELE !!!
" Beliebers asi už znáte mou přítelkyni. Chtěl bych ji oficiálně představit světu. Tuhle dívku miluji celým svým srdcem. Chtěl bych abyste ji vzali mezi sebe do své veliké rodiny." celým sálem se rozezněl jekot Beliebers a jejich tleskání.
Mám hlavu schovanou v Justinově hrudi a neodvažuji se kouknout do hlediska skandujících holek Justinové jméno. Najednou se Justin začne smát a já mám co dělat abych se nerozbrečela .. ne ze smutku ale ze štěstí.
" lásko koukni " Justin ukázal do hlediska. Odvážila jsem se tedy kouknout tam. Co tam bylo mi nahrnulo slzy do očí.
Mezi Beliebers je zhasnuto a každý svítí nejspíše mobily nebo svítícími náramky. Je tam nasvíceno pár velikých plakátů kde je napsáno moje jméno a Justinovo a pod tím veliké srdce. Brečela jsem jako malá. Ale tohle mi udělalo hodně velikou radost. Najednou Justin začal zpívat. Já si radši sedla na schod který byl hned za mnou. Pořád jsem tomu nemohla uvěřit.
Když Justin dozpíval svou píseň která byla nejspíše poslední. Se přesunul ke mě. Chytl mě za ruku a zvedl mě jelikož jsem pořád seděla na improvizovaných schodech. Silně jsem ho objala. Nejspíš jsem si to prostě jen neuvědomila protože jsme byly v živém vysílání a před zraky stovek Beliebers ale políbila jsem ho. Dala jsem do toho vše.. ale hlavně svou lásku kterou k němu cítím. Netrvalo dlouho a Justin spolupracoval.
Chvilku jsme tak stáli a líbali se, když jsem si ale uvědomila co děláme tak se od něj odstrčila a stydlivě schovala hlavu do jeho hrudi. Slyším jak se mi směje. Jemně ho bouchnu do ramene.
Chytne mě jako princeznu a odnáší mě z pódia. Pořádně se mu chytím kolem krku a koukám na něj jako na zjevení.
" tak jak se ti to líbilo ?" zeptá se mě když mě pomalu pokládá na zem
" to..t-to - pros.sttě b-bbylo dok-konalé" koktala jsem ještě z toho šoku ale rozhodně už jsem se uklidnila protože tam na tom pódiu to bylo horší.
" tak to jsem rád že se ti to líbilo lásko" dal mi pusu na líčko a já stydlivě sklonila hlavu.
" snad se přede mnou nestydíš miláčku " zasmál se mi
" no tak půjdeme ne ?" zeptala jsem se abych zakryla tuhle trapnou situaci
" no dobře když si to moje princezna přeje " pohladil mě po líčku. Chytila jsem ho za ruku a šly jsme k Lilovi který se právě snažil sbalit jednu černovlásku která měla naprosto znuděný výraz. Chudák holka. Rozhodla jsem se jí trochu pomoct přeci jen umím si představit její trápení.
Rozešla jsem se k nim a Justina nechala za sebou.
" no tak Lile nech ji prosím tě. Ta ti nedá " smála jsem se jako pošuk a Justin se mnou.
" Zrůdičko mám tu práci tak se dej do pochodu" zasmál se nazpět a poplácal mě po rameni. Když se na mě otočil mrkla jsem na tu holku ve znamení že má šanci utéct. Mrkla na zpět a utíkala pryč jako by jí na nože brali. Smála jsem se na plné kolo.
"tak kde jsme to ... " otáčel se Lil ale když zjistil že tam ta holka není tak zase zavřel pusu.
" skončili to ano " poplácala jsem ho po rameni
" kdyby nebylo tebe tak bych ji měl. Už stačil jen kousek" ukázal mi jak malinko stačilo k tomu aby ji dostal.
" já bych neřekla ale to nechám na tebe. " smála jsem se a při tom jsem na něj mrkla
" Bell , lásko musíme jít a Lile jdi se převléct a přijď v čas !" Lil nám zamával a běžel k autu. Já znovu chytila Justina za ruku a vyšli jsme před arénu. ... Chyba!
Několik desítek novinářů se na nás vrhly. Z každé strany jsme slyšeli různé otázky tipu :
"Je vaše přítelkyně těhotná ?"
" Je pravda že jste oznámil na vašem koncertu že spolu chodíte ?"
" Máte nějakou milenku ?"
Rychle jsem se namáčkla na Justina a mohla bych děkovat bohu za jeho ochranku neboli jak to říkám já, jeho gorily. On mě objal kolem pasu a mačkal si mě k sobě co nejvíce to šlo.
Rychle jsme nasedli do Justinova auta a já jsem jen mlčela. On vyjel do malinké chvilky. Po pár minutách mlčení to už nejspíš Justin nevydržel.
" si na mě naštvaná ?" zeptal se mě nervózně
" měla bych ?" odpověděla jsem mu na otázku otázkou.
" no já nevím ale asi ne" opět byl trochu nervózní
" jen mi řekni jedno " poťukávala jsem si jednou rukou do okna
" ano ?"
" jak přišli na to jestli máš nějakou milenku ? " přivřela jsem oční víčka abych nezačala brečet
" Bell, snad jim to nevěříš .. Nikdy bych tě nepodvedl! Oni si vymyslí vše jen aby mi zničily život " skoro křičel. Jen jsem se malinko přikrčila. Přeci jen mám respekt z naštvaných mužů.
" ty se mě bojíš ?" zeptal se mě zlomeně. Nechtěla jsem mu odpovědět protože by ho to zranilo.
" Bell, odpověz mi" on zastavil na kraji a otočil se na mě celým tělem
" no. Já. Ani se tak nebojím tebe spíš je to prostě o tom že mám respekt před naštvanými muži."
" Nikdy bych ti neublížil. Nikdy !" Opakoval a hladil mě po rameni. Pomalu jsem otočila hlavu abych mu viděla do očí.
" slibuješ ?" chtěla jsem upřímnou odpověď
" ano. Nikdy bych ti neublížil! " usmál se na mě.
" věřím ti " Usmála jsem se nazpět. Justin se tedy znova rozjel s jeho autem a už jsme mířili k jeho domu.
Když jsme dojeli zjistila jsem že na přípravu mám necelou hodinu. Jak to jako mám stihnout ?Rozběhla jsem se k domu a následně do našeho pokoje. Kde jsem rozrazila dveře od šatny.
Zdá se mi to nebo vždy když otevřu dveře od téhle místnosti mi její obsah vyrazí dech ? Protože se mi to znova stalo. Uprostřed byly krásné dlouhé šaty ( multimedia). Do světle růžova ale dokonalejší šaty jsem v životě neviděla. Jak to k sakru stihl sem dát. Vždyť ráno tu ještě nebyly !
" tak jak se ti líbí ?" zasmál se Justin .
" jsou dokonalé. Ale víš co jsem ti říkala o těch penězích ?" Skočila jsem na něj a on se mnou zatočil
" pro tebe udělám všechno a ty si zasloužíš ještě o mnohem víc " začal mi pusinkovat celý obličej. Ale já jsem se začala vzpouzet. On mě chytil za pas a namáčkl si mě k němu. Já se kroutila jak had a snažila jsme se mu vyskočit z náruče.
Smáli jsme se opravdu jako pošuci. Nakonec se mi to ale povedlo a vykroutila jsem se. Se smíchem jsem se mu zavřela v koupelně. S mým štěstím jsem cestou chytila i ty šaty.
Jdu se sebou něco udělat !
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...