Celá dolámaná jsem vstala z vyhřáté postele. Musela jsem uznat že se včerejšek hodně povedl. Justin byl okouzlující tanečník. Večere byla taky úžasná no prostě si to nemůžu vynachválit. Ale to že jsme tancovali skoro 2 hodiny v kuse bylo hodně namáhavé a ještě když na to nejsem zvyklá tak mám celé dolámané tělo. Justin tu už není musel hned brzo jít zkoušet protože má dnes první koncert tady a potom máme nějakou akci na které je Justin ' hvězdný host ' myslím si že tam ani nemusím. Mě přeci nepozvali ale Justin si trvá na svém takže musím.
Vstala jsem okolo 10 hodin Justin má koncert ve 2 hodiny v jednom z největších arén co tu mají. To víte google vždy pomůže ale ani se tomu nedivím.
Máslový croassant s mlékem. Prostě dokonalá snídaně. Vychutnala jsem si to u telky s nějakým slaďákem který skončil samozřejmě Happy-end. No ale co by se dalo čekat v tipickém romantickém filmu.
Vstala jsem a uklidila jsem po sobě nepořádek. Vlastně jsem si ještě neprošla celý dům. Vím jsem kde je ložnice, koupelna, kuchyň, pár chodeb a Justinovo nahrávací studium. Myslím že to je asi jen čtvrtina tohohle domu. Pomalu jsem se tedy vydala ke dveřím které byly v přízemí. Hmm velký stůl uprostřed a kolem dokola jsou knihovny přeplněné různými knihami. Tak to bude asi pracovna. Vydala jsem se k jedné z knihoven a našla tam knihy od Johna Greena. Panebože no tak to si od Justina vypůjčím až pojedeme na cesty. První tam bylo Looking for Alaska ( hledání Alijašky) ta kniha mě zaujala nejen svým názvem ale později i proto že měla bujný děj. Další bylo The fault in our stars ( hvězdy nám nepřály) . A další ohromné knihy.
Rozhodně Justina přemluvím aby mi je půjčil. Slyšela jsem mnoho chvalných komentářů na ně. Tak sem tedy vyšla z Justinové kanceláře a postupně prošmejdila celý dům. Má tu velikánskou tělocvičnu se zrcadlama které jsou úplně všude a asi 10 pokojů pro hosty. Ale nějde jsou i věci takže myslím že tu bydlí i jeho kamarádi. Říkal mi o nich hodně. Taky to že jsou v pohodě ale myslím si že by mě neměly rádi. Přeci jen jsem obyčejná holka z Česka a klidně si o mě můžou myslet že jsem zlatokopka.
Vždy mě tohle trochu píchne u srdce. Nikdy bych s nikým nechodila jen pro peníze. Nejsem taková svině jak si někteří mohou myslet a taky že jich jsou miliony kteří si to myslí.
Radši jsem to své pochodové myšlení zahnala do koutu svého mozku. Tohle přesně se mi stává když jsem sama. Koukla jsem se na hodinky které mi ukazovali 1 hodinu odpoledne. Nechápala jsem jak to že jsem jenom šmejděním domu strávila skoro 2 hodiny. Rychle jsem vyběhla do našeho pokoje a začala jsem se připravovat. Jen jsem si vzala legíny a šedé dlouhé tričko. Je to jen koncert až potom se budu připravovat. Rychle jsem si dala vlasy do neupraveného drdolu a malinko jsem se nalíčila. Když jsem se koukla na hodinky tak jsem se zděsila už bylo 13:39 no skvělé jak se tam dostanu do dvou ?
U dveří jsem si ještě nazula své Vansky a bundu. Otevřela jsem dveře a zahlídla jsem tam Lila. Rychlostí blesku jsem k němu běžela a skočila jsem na něj jako na můj osobní věšák.
" ahoj zrůdičko " zasmála jsem se už zase mi tak říká
" no nazdar " bouchla jsem ho do ramene a začala jsem se šíleně smát stejně jako Lil
" tak pojď pojedeme mám nařízeno od Justina že tak máme být v padesát takže to musíme stihnout a máme na to necelých 8 minut. " nervózně jsem se zasmála a přeběhla k autu.
Cesta netrvala tak dlouho ale ani nebyla tak krátká na to aby jsme to stihly. Už bylo za 5 minut 2 takže jsme přišly pozdě. Justin Lilovi pořádně vynadal ale já na sebe vzala úplnou vinu.
" Justine ? " koukla jsem se na něj
" ano lásko ?" zase si mě k sobě přitáhl a políbil mě
" mohla bych zase vybrat OLLG" koukla jsem se na něj s psíma očima
" já ti to chtěl taky navrhnout ale nevím jestli je to dobrý nápad." divně jsem se na něj koukla. Jak to myslí ?
" Cože ?" koukala jsem na něj jak na ducha
" no protože teď si moje holka a myslím že kdyby tě poznali tak by tě no...." nechal to vyznít do prázdna asi si to nechtěl přiznat nahlas
" no tak dobře " sklesle jsem se koukala do země
" promiň je mi to líto ale nechci aby se ti něco stalo " pohladil mě po tváři
"ne ne neomlouvej se já tě chápu " usmála jsem se na něj sice pořád se zklamaným obličejem ale snažila jsem se o to aby to vypadalo tak že nejsem smutná
" Justine už musíš jít na scénu" zavolala na něj nějaká ženská kterou jsem absolutně nepoznávala.
" jen jdi " usmála jsem se a trochu ho popostrčila. Zasmál se a trochu si porovnal oblečení. Vypadal k nakousnutí!
Celý Justinův koncert proběhl v klidu. Až na jedno kdy se jeho faninka nějakým zázrakem dostala na pódium tak na něj skočila a Justin chudák ani nemohl zpívat. Potom ochranka jí odtrhovala od Justina asi pět minut. Sice jsem se ze začátku o Justina bála ale potom mi to přišlo vtipné jak utekla ochrance a znovu k němu běžela a takhle se naháněli než jí zase chytla ochranka a odvedli jí do zákulisí. Pak když zahlídla mě tak začala znova pištět a kroutit se a chtěla se dostat ke mě ale to už u ní bylo asi pět ochranážů a ona neměla šanci. Když odešli začali jsme se s Lilem zase smát protože ten pohled na ně stál za to.
Jak říkám jinak všechno uběhlo v klidu. Už je skoro konec a Justin mě chce dostat na jeviště ale já se bojím. Co budou dělat až mě uvidí.
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...