...10...

2.5K 87 1
                                    

Nemohla jsem od něj odtrhnout zrak. Bohužel naší příjemnou chvilku přerušil můj zvonící mobil.

" Do prdele" zaklela jsem nasraně. Rychle jsem vzala mobil do ruky a přijala příchozí hovor. Hádejte kdo ?

" Co je ? "  štěkla jsem do mobilu.

" Mohla by si být milejší na svou nejlepší kamarádku" štěkla po mě stejně hnusně. Zajímalo by mě co chce.

" tou už dávno nejsi " řekla jsem smutně

" ale no tak jsme tak dlouho spolu a to že se s někým vyspím nás jako rozhází ?" zeptala se arogantně. Jak já jsem s někým jako ona mohla být nejlepší kamarádka? Pochopíte mě někdo?

" kdyby jen to, ale s mým bývalým a v tu dobu mým přítelem ? Myslím že to už nás rozházet může!" prskla jsem do telefonu.

" si moc citlivá stejně s tebou byl jen pro to aby tě mohl ojebat. A když si mu nedala tak je snad pochopitelný že šel za jinou no ne ?"slzy se mi hnaly do očí

" Co chceš ?" řekla jsem smutně. Justin mě objal a chtěl mě utišit. Klepala jsem a už jsem plakala

" já skoro nic ale jen jsem se chtěla ujistit" slyšela jsem jak se uchechtla

" co jako " znova se uchechtla. Uměla jsem si jí představit ten její arogantní obličej který uměla na jedničku a její umělé nechty právě nezaujatě piluje pilníkem.

" na twitteru bylo pár zajímavých fotek tebe a Justina Biebera!" Když Justin slyšel své jméno otočil se ke mě 

" jak jako na twitteru ??" vyděšeně jsem zhýkla. Koukla jsem na Justina a ten si sedl na pohovku a vzal si notebook. Přisedla jsem k němu. Začal něco ťukat na klávesnici a najednou se tak oběvily mé a Justinovi fotky jak se blázníme v bazénu u Lila. Jak to někdo mohl vyfotit a tak rychle se to rozšířilo.? Vždyť se to stalo tak před 3-4 hodinama. Tak teď nejspíš o mě ví celý svět.  To jsem nechtěla!

" Vidíš to jsi teď na internetu a já se chci zeptat jestli to je pravda" řekla už klidným hlasem. Lekla jsem se protože jsem nečekala že by ještě promluvila

" nemusím ti nic říkat" řekla jsem potichu

" ale jo ... docela rychle si ho vyměnila za nějakýho slavnýho potetovanýho zpěváka" řekla už opět hnusně. " si akorát tak štětka , nech Justina na pokoji " vyprskla a s tím mi položila hovor.

Koukala jsem se do monitoru a pomalu jsem si dala od ucha mobil. Který jsem hned po tom položila na stolek ale neustále jsem sledovala obrazovku  počítače a tam mé fotky jak pobíhám po celé zahradě, nebo jak mě Justin vzal na rameno a šel do domu to tam je taky. Vlastně je to koláž s asi 25 fotky na kterou jsem klikla.

Dala jsem si hlavu do dlaní. Jestli je to pravda a v Česku už to ví taky tak se nemůžu vrátit.

Justin mě pohladil po zádech.

" je mi to líto Bell" hladil mě po zádech otočila jsem se k němu. 

" nemůžeš za to " pohladila jsem ho po líčku. " neuvědomila jsem si co dělám je to moje chyba " koukla jsem na své nohy .

" cože? to není pravda není to chyba ani jednoho ano ? ty jsi pro mě důležitá i za tak krátkou dobu co tě znám si mi přirostla k srdci a nechci být bez tebe. Mám tě rád" usmála jsem se po poslední větě

" stejně až odjedu budeme muset na sebe zapomenout. Budu se muset vrátit , i když nechci. A to už zítra" smutně jsem se na něj koukla.

" a chtěla by si zůstat se mnou ?" koukl na mě s jiskřičky v očích 

" samozřejmě že chtěla ale to nejde , já se musím vrátit máma by mě tu nenechala."  on radostí poskočil

" a co kdybych zařídil aby si zůstala se mnou ?" zvědavě jsem se na něj koukla

" to nedokážeš " 

" věříš mi ?" poskočil ke mě

" ano " usmál se

" tak to dokážu !" dal mi pusu do vlasů a odešel. 

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat