...8...

2.9K 95 2
                                    

Sešla jsem schody. Sedla jsem si k Justinovi a zachumlala jsem se k němu. Silně mě objal.

" co pak ?" zeptal se mě

" jsem bezmocná " vzlykla jsem ale jen málo nechci aby mě viděl brečet

" ne nejsi beruško" pohladil mě po vlasech" vždycky tě budu chránit." 

" vždycky u mě nemůžeš být. Stejně budu muset odjet " už jsem měla slzy na krajíčku ale musím zůstat silná ... prostě musím 

" ne já to nedovolím ... nechci tě ztratit " smutně se na mě koukl

" Justine , známe se teprv pár dní. Tohle nemůžeš říkat "

" ale ano protože vím že to je pravda" koukl na mě přesvědčivě . Radši jsem uhnula pohledem. 

" kde zase jsou ?" 

" No Lil musel odjet a Adri netuším neodjela náhodou za tím Patricem ?" 

" znáš ho ?" jasné blbá otázka 

" jo jo je to fajn kluk. Nikdy by holce neublížil jestli ti jde o tohle " usmál se na mě. Já jsem přikývla. Jo nechci aby se Adri něco stalo. Mám ji ráda jako svou sestru kterou nemám ... vlastně mám ...nevlastní. 

" co budeme dělat ?" 

" tak třeba pojedeme ke mě ?" 

" Dobře" řekla jsem trochu zaskočeně 

" co pak ?" 

" ale nic jen tohle jsem tak trochu nečekala"

" proč ?" koukal na mě jak na zjevení

" nezapomněl si náhodou na to že jsem Belieberka ?" zasmály jsme se 

" ne a co líbí se ti to ?"

" Jo moc ty si to ani neuvědomuješ ale právě mi plníš sen " sladce jsem na něj uculila

" Splním ti všechno co si jen budeš přát "  

"Awww" zaculila jsem se 

" no tak pojď " šoupal mě ke dveřím 

" Jo ježíš už jdu " smála jsem se jak postřelený trdlo 

" No to vidím , jako slimák" skoro jsme běželi!!!!

" Justine " zařvala jsem když mě vzal jak pytel  brambor !

" Copak krásko ?" 

" Nějakej problém tady ?" ukázala jsem na jeho záda 

" Ne " a plácnul mě po zadku.... jáu ! Vypískla jsem . Chtěla jsem mu to nějak oplatit a nic jiného mě nenapadlo tak jsem ho kousla do zadku.

Měli byste ho vidět. Nadskočil jak kobyla a křičel. Já se smála jak debil ... doslova .

Když mě pustil tak jsem to neustála a sedla jsem si a ze sedu si lehla , s mým obřím záchvatem smíchu. Justin si pořád koukal na zadek ... prý jestli jsem mu neprokousla kalhoty .. logika !!! 

" No počkej tohle si odskáčeš !"  koukl se na mě a v očích měl jiskřičky.

" No to si počkáš no " smála jsem se rychle jsem se zvedla a udělala jsem to co asi čekal. ZDRHAT

Běžela jsem přes celý obývák kuchyň až jsem se dostala k zadnímu východu na zahradu prostě velký prosklený dveře. Rychle jsem je otevřela. Lilova zahrada byla celkem veliká jak jsem očekávala. I s velikostí domu.

Rychle jsem běžela za kruhový zabudovaný bazén. Zastavila jsem koukla jsem se po Justinovi ale nikde nebyl tak jsem se otočila a on byl zhruba tak metr ode mě a běžel. Asi mě chtěl strčit do bazénu ale to mu chlapečkovi nedopřeju . Rychle jsem uskočila a Justin skončil v bazénu . Já chytlia další ze svých mega záchvatů smíchu skácela jsem se k zemi a nepříčetně se smála. Periférně jsem zahlédla Justina jak se sápe ven z bazénu. 

Najednou jsem ucítila jak na mě něco kape. Otevřela jsem oči a uviděla jsem jak se nade mnou sklání úplně promočený Justin. Sto pro jsem byla úplně rudá ještě z toho smíchu. Zrychleně jsem dýchala. Justin se jen zasmál .... věděla jsem že tenhle úsměv něco znamená.. něco pro mě dost nepříjemného. Rychle jsem se vyšvihla na nohy a chtěla jsem se dát na útěk jenže Justinovi reflexy byly rychlejší. Rychle mě chytil kolem pasu a pořádně si mě přitiskl na sebe. 


 Strašně to studilo ! Kopala jsem nohama a smála jsem se při tom. Justin se mnou zatočil dokola a potom se rozeběhl ... směr bazén . Začala jsem ještě více kopat nohama ale nic nepomáhalo. 

" Né né né é " křičela jsem ale zastavila mě skoro ledová voda. Když jsem se vynořila hledala jsem Justina hmm a on nikde . Jen ať si počká tohle si ještě sežere. Rychle jsem se otočila ... jasné Justin byl za mnou . Chtěla jsem ho potopit ale s ním to ani nehnulo. Jen se mi smál , já se opravdu snažila ale byl jako z kamene. No tak budeme muset použít rozptylovací věcičku. Vím že mi to pomůže.

Pomalu jsem se k němu přibližovala nechtěla jsem ho políbit i když by mi to ani nevadilo ale on to určitě nechce. A navíc jsem měla trochu jiný plán.

Jak jsem se přibližovala tak jsem cítila jak znejistil.Už jsme od sebe byly jen pár milimetrů.  Ale já jsem vypočítavá takže když to nejméně čekal tak jsem ho strčila pod ledovou vodu. 

 Pustila jsem ho a začala plavat dál od něj protože jsem čekala že za zničený účes mě ukamenuje.  I za těch pár dní jsem zjistila že je celkem háklivý na své vlasy. No to má smůlu hošánek. Smála jsem se a rychle vylezla z bazénu. Jo byla mi docela zima ale kvůli naštvanému Justinovi to muselo počkat. Začala jsem utíkat do domu. Justin mě samozdřejmě doběhl. Zašli jsme do domu. Já jsem si vzala tašku kterou jsem tu měla a napsala Adri aby věděla kde budu až se vrátí no odpovědí mi dala jasně najevo že asi přespí u Patrica. 

Bell já přespím u Patrica nečekej na mě a užij si to s Bieberem ! Pa puso :* 

Jinak než zasmát jsem nemohla. Justin už mi otevíral dveře tak jsem si nasedla do jeho Ferrari. To musí mít celebrity tak drahý auta ? No ale já to řešit nebudu. Jejich věc ale když tak přemýšlím tak bych si ho taky koupila jen na to mít . 

Zasmála jsem se nad svou stupidní myšlenkou. Justin oběhl auto a nasedl na místo řidiče , usmál se na mě a mohli jsme vyrazit. 

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat