" už se na něj těším" vykvíkla jsem a opravdu se těším.
*****
"LILE" zařvala jsem přes celou halu.Utíkala jsem přímo k němu vysokou rychlostí. On se s trhnutím otočil ale než si uvědomil kdo to na něj pokřikuje tak už na něj skákám a věším se na něj. On mě samozřejmě chytí abych nespadla a já se na něj pořádně namáčknu.
" tolik si mi chyběl" šeptám mu do ouška.
" ty mě taky zrůdičko nemohl jsem se tě dočkat" zasmál se a hladil mě po vlasech jako malé děcko.
" a já nic ?" ozve se za námi vysmátý Justin. Seskočím z Lila aby se on mohl pozdravit se svým kámošem. Dají si takový ten chlapský ťukec. Hned jak se doobejmou tak mě Justin popadne za pas a pořádně si mě k sobě namáčkne.
" tak Justine jde se na to ukaž jim pořádnou show" bouchla jsem ho po zádech a popohnala jsem ho k davu holek čekající na něj.
" neboj se " zasmál se a popoběhl si k podiu. Naposledy na nás zamával a my s Lilem jsme začali dělat kraviny.
****
Druhý den
" Lásko vstávej už jsme přistály" budím Justina ale nijak se mi to nevede. Protože jako pokaždé byl Justin na after party a trochu to přehnal. Já sice taky ale ne tolik jako on.
"Jo už jsem vzhůru děkuju" usmál se na mě svým ospalým ksichtíkem. Úsměv jsem mu oplatila a pohladila ho po tváři.
Vystoupily jsme to co vidím je krása. Kolem nás je krása. Nevěděla jsem kam jsme letěli protože mi to Justin nechtěl říct.
" Lásko, vítej v Riu" Justin za mnou šel po schodech vedoucích z jeho letadla. Objal mě kolem pasu a pošeptal mi tyto slova do ouška.
" bože já jsem v Riu, Justine to je úžasné" začala jsem pištět a poskakovat na místě. Nakonec jsem skočila na Justina. Ten mě podebral a šel se mnou dál. Jelikož naše kufry měla ochranka tak jsme se o ně nemuseli starat.
Tak po 2 minutách jsem z Justina seskočila, i když nevypadal že by mu vadilo že mě nese. Když jsme vešly na letiště tak nás tam přivýtalo opravdu dost fanoušků. Tedy ne mě ale Justina.
Ochranka nás dovedla až k autu ve kterém jsme jeli kolem 10 minut. Zrovna tu probíhal nějaký festival který jsme s Justinem nemohly vynechat. Řekly jsme řidiči aby nás tu nechal. Vystoupily jsme uprostřed nějakých tanečnic.
Justin si nasadil kapucu a mohly jsme vyrazit.
Tanečnice a jejich partneři byly ozdobeni v dokonale padnoucích a perfektně kontrastujících šatech. Tancovaly tak krásně jako by to dělaly už od malička. V co jsem i věřila. Každý jeden pár rozdával usměvavé pohledy každému na koho se podívaly. A ty jim to samozdřejmě s radostí oplácely.
Najednou mě zatáhl jeden taneční pár a začal se mnou dělat různé taneční kreace. Justina k nám taky zatáhly a už jsme to rozjížděli. Smáli jsme se všemu. Byly asi věkem stejně jako my. Ale jejich pestrobarevný oblek je odlišoval od nás.
V další sekundě už jsme byly u žen které měly dlouhé kruhové šaty každá v jiné barvě. Stejně jako u minulých všichni rozdávali úsměv na každou sranu. Tleskaly jsme jim jak se jen dalo protože tancovaly opravdu krásný tanec. Justin mě objal a otočil si mě čelem. Dlouze mě políbil a mě jako by se svět zastavil. Vnímala jsem jen Justina. Hudba okolo mě se pomalu ztlumovala a já místo toho slyšela tep svého srdce. Které mimochodem začalo bušit jako o závod. Když jsme se odtrhly což nebylo hned, tak jsem si všimla že hodně šťastných pohledů visí na nás a tleskají nám. Jeden dokonce pískal.
Myslím si že už každý poznal Justina protože už neměl kapuci ale nějak extra to neřešily. Pár lidí něco zakřičelo v jejich řeči ale dál se tancovalo. Pár mladých dívek se ke mě koukalo se zářivým úsměvem. Nečekala jsem že od dívek jejich věku někdy dostanu vřelý úsměv ale právě teď v tuhle dobu byly asi pomluvy a pochmurná nálada pryč a místo toho radost a štěstí.
Tohle na tech lidech obdivuji. Dokáží zapomenou na trable a radovat se ze šťastných zítřků.
" zatancuješ si se mnou ? " Justin mě vyzval a já rázně přikývla.
Udělaly jsme pár otoček a tancovali pořád dál. Jako před tím jsem vnímala jen jeho a okolnosti byly prostě tam tam.
Než jsem se nadála už byla všude tma! Nebýt osvětlení a pochodní které u sebe pár lidí mělo by jsme nevyděli.
Když jsem se koukla na hodiny na své ruce nemohla jsem tomu uvěřit 11:58. Páni, to jsme tancovali opravdu dlouho!
" Jsi unavená ?"zeptal se mě se stále neustávajícím úsměvem který se držel i na mém obličeji. Lidi kolem pořád tamcovali ale teď už i lidi bez oblečení. Všude kolem hlasitá hudba.
" na to že už je tolik tak ani ne ale bolí mě nohy. Takhle dlouho jsem ještě netancovala" zasmála jsem se
" no tak to už půjdeme ne ?" sice nerada ale opustily jsme hlučné náměstí ale tancující lidé byly i o několik ulic daleko.
Když jsme zašli za pár ulic tak jsem se udivila že jsme se ocitly na rozlehlé pláži kde se oslavovalo také. Došly jsme až ke sportovnímu člunu. Kde stál jeden típek a podal Justinovi klíče. On nastoupil po něm Justin a ten mi podal ruku.
Po pár minutách jsme dojely k nějakému ostrovu. Nebyl moc daleko ale zase ani moc blízko.
Když jsme vystoupily tak on znovu nastartoval a odjel. Chtěla jsem začít panikařit protože by sme se neměly jak vrátit domů.
" neboj se zlato zítra se pro nás vrátí" zašeptal a pohladil mě po tváři.
" ale proč odjel ?" řekla jsem ještě trochu rozpačitě.
" chci tě mít celou noc jen pro sebe" šeptl mi do ucha a začal mě líbat.
**********
Já vím jsem zákeřná :D ale musíte si počkat na další díl <3 MOC se omlouvám za zpoždění a že to bylo tak dlouho co jsem přidala poslední. Doufám že se na mě nezlobíte :'( Ale jinak to nejde.
Hope you Like it <3
Lucy
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...