...26...

2.1K 61 9
                                    

* Před kanceláří Scootra *

* Z pohledu Bell *

Když mě sem Justin dokopal a chtěl zaklepat tak jsem mu chytila ruku a dala ji zase zpátky dolů. Nebudu si nic nalhávat mám strach. Jak se bude chovat až mě uvidí ? Nikdy jsem ho nikde neviděla a nějak extra se o něm články nepíší a nemám od nikoho možnost sehnat si jak se chová... Ano mám strach!

" Copak?" zeptal se mě a já se začala stydět za mou hloupost... přeci jsou s Justinem dobří kámoši - to usuzuji podle toho telefonátu takže by neměl mít nějaké protesty proti mě ne ?

" já se bojím " není co skrývat...

" neboj se nemáš čeho.. Zrovna jeho. On by neublížil ani mouše " zasmál se a pohladil mě po tváři na náznak toho že se opravdu nemám čeho bát. 

" dobře" přikývla jsem s hlavou a skoro ve stejnou chvíli už jsem stála naproti vysokému chlapovi který vypadal mile. Ale zdání klame.

" No konečně " řekl ten chlap s náznakem vtipu a tím jejich bratrským přivítáním se objaly a já jsem usoudila že to je ten Scooter .

" Hej hlape, chci ti představit Bellu Werner mojí nejkrásnější holku " Justin mi dal ruku kolem pasu.

" Ahoj, já jsem Scooter " podala jsem mu ruku a on ji s vřelým úsměvem přijal.

" Ahoj " opětovala jsem mu trochu plachý úsměv a za chvilinku zase stáhla ruku k tělu.

" tak s čím si to chtěl pomoct ? " asi už uznal že ze mě nic nevymáčkne a že si mě nejdřív bude muset nějak získat. Ano u chlapů moc velkou důvěru nemám.

" jedná se o novináře" ihned mu to vybalil bez zbytečného otálení. Scooter přikývl a soucitně se na nás koukl

" no pokud jde o tohle tak jsem to četl a opravdu mě to mrzí co tam napsaly. Jestli si přišel s tím abych to nějak zrušil tak to nejde. Bohužel bulvár má své práva do kterých neprojde ani ten nejznalejší právník ale přeci jen u pár časopisů jsem uspěl." sedl si za svůj mohutný stůl a pře vykládal nám co se dá a nedá dělat.

Pochopila jsem že teď na sebe budu muset dávat větší bacha a nejen v tom co říkám ale i o tom aby mě někdo třeba nenapadl. Prý se to stává často a skoro nikdy se nezjistí kdo je ten agresor. To mě trochu zaskočilo ale Justin mě ihned uklidnil že na mě si nikdo nedovolí za prvé proto že ví že by to mělo hodně veliké následky a za druhé pro to že se mnou neustále bude. 

Přeci jen se to turné teprve rozjíždí a my teď hodně zařizujeme věci teda spíš Justin. A podle mě se ke mě opravdu nemají jak dostat. Trošku jsem se uklidnila ale Scooter říkal že tyhle články jsou určitě jen dočasné i přes to že jsme teď nejsledovanější pár ze světa celebrit. Ano přesně takhle to nazval a dřív nebo později se přeci jen objeví nový pár takže v klidu. 

Po tomhle rozhovoru jsem se uklidnila. Přeci jen Scooter je v pohodě a pak jsme si ještě povídali. Dozvěděla jsem se toho hodně a neobešlo se bez toho aby mi řekl pár trapných historek s Justinem a já jsem se tak smála že to museli slyšet i na konci téhle dlouhé chodby.

Po dvou hodinovém sezení se Scootrem jsme opustily jeho kancelář kterou  ihned obsadila jeho asistentka která je mimochodem skoro stejně stará jako já.

Musela jsem se ušklíbnout. Ale nijak jsem to nedávala najevo.

Justin mě objal kolem pasu a já se na něj nalepila.

" co by si dneska chtěla dělat princezno ?"  zašeptal mi do ouška.

" hmm... nechám se překvapit" mrkla jsem na něj a nenechala si ujít jeho přemýšlecí grimasu. 

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat