Z pohledu Bell
"Kde pak je moje nejoblíbenější pacientka?" vyšel do mého soukromého pokoje kam mě Justin nechal přenést, doktor který se o mě stará možná až moc. Je to vysoký brunet a nedá se mu popřít jeho silně britský přízvuk. Postavu má skoro jako vysoce mířící atlet z kterého by nejedna padla úžasem ale mě nechává chladnou hlavu. Nikoho jiného než Justina nechci! No když už jsem u něj... právě sedí vedle mě a snaží se urvat madlo postele. Ne, nemá rád tohohle přítulného pana doktora který se jmenuje Mr. Morgan. Kterému bych tipovala lehce přes 30 let.
" Podle toho kdo to je ?" odpověděla jsem otázkou. I když pan Morgan se zdá jako by chtěl přetáhnout vše co stojí a má to prsa je velice pozorný a hodný. Můžu být ráda... určitě bych nesnesla slizkého bručouna.
" ale to víte že vy... no jak se cítíte ? Už jsem si vás tu nechali poměrně dlouho nebo ne ? Možná bychom si vás tu ještě měly nechat. " usmál se a koukl do složky která byla vedle mé postele.
" To vám snad nestačil týden na očumování mé přítelkyně ? " vyjel na něj Justin. Nevěřícně jsem se na něj koukla.
" Justine" vykřikla jsem na něj a stále jsem na něj zírala s otevřenou pusou.
" ale to je v pořádku Slečno Werner. Zažil jsem i horší žárlivce než je tady pan Bieber. " zasmál se nad svým 'vtipem'. To ale na Justina mělo opačný účinek- celý zrudl vztekem.
" já vám alespoň nesvádím přítelkyni!" plácla jsem se rukou do čela a druhou si zakryla oči. Škvírkou kterou jsem ze svých prstů udělala jsem se koukla na Justina který už stál vedle postele a byl připravený říct další řeči.
" Justine to stačí... Nemáš proč žárlit, miluji jen tebe" chytila jsem ho za ruku to stačilo k tomu aby se tak tak uklidnil a posadil se zpět na židli. Věnoval mi lehký polibek a já jsem se usmála.
" No pane Bieber... závidím vám. " vydechl si pan Morgan a zasněně se na nás koukl.
" No taky že máte co!" odsekl mu Justin ale za chvíli jsme se tomu všichni zasmály protože mě samozřejmě zrudl xsicht na bordově rudou!
" Takže tady máte propouštěcí papíry. Bude se mi po vás stýskat. " udělal smutný obličej a já se zasmála. Hned na to jsem všechny vyhnala z pokoje a šla jsem se převléknout do normálního oblečení z toho nemocničního hábitu.
Konečně normální oblečení! Legíny a volné tričko. Bohužel už nevypadám tak hubená a je na mě jasně znát to že jsem těhotná. Dříve pomohlo jen volné tričko no když teď koukám do zrcadla jde vidět výběžek na mém břiše. S lehkým povzdechem jsem si na sebe dala ještě koženou bundu a vyšla jsem z pokoje.
" No tak zatím na shledanou slečno Werner." s polibkem na ruku odkráčel. Otočila jsem se na Justina. Mávla jsem mu před obličejem a on jako by se probudil z transu.
" Jak on mi leze krkem" zavrčel Justin. Já se jen zasmála a chytla ho za ruku.
" půjdeme ?" zeptal se
" Jsou venku novináři?" zeptala jsem se taky
" myslím že ano... tohle by si nenechaly ujít. Oni ještě neví že jsi těhotná a myslím že je správná příležitost jim to oznámit ... co myslíš?" zastavila jsem se a koukla jsem se na něj
" víš co to pro tebe bude znamenat ?" řekla jsem s obavami v hlase.
" vím, ale chci to všem říct. Že budu hrdý otec." zasnil se Justin a mě to nahnalo úsměv do tváře. Políbila jsem ho a on znovu propojit naše ruce.
Kráčely jsme chodbou k východu kde má Justin auto. Od té doby co mě odvezl do nemocnice se ode mě vzdálil, jen málokdy. Vyšli jsme prosklenými dveřmi a hned na nás zaútočily paparazzi kteří měly snad miliony otázek. Nejeden si všiml mého bříška tak se hned začali ptát na různé otázky. Justin je ale umlčel mávnutím rukou. Hned všichni zmlkly a narvali nám mikrofony snad až do prdele.
" chtěl bych oznámit že budu táta. Bella je těhotná a právě ve 4 měsíci. Nebude to ale znamenat konec mé kariéry jak si mnozí budou myslet. To nikoliv ! Své Beliebers bych neopustil. Jen nebudu jezdit na dlouhodobé koncerty. No a teď mě nechte projít." všichni novináři byly jako v sedmém nebi že jim Justin řekl užitečné informace které mohou prodat za slušnou částku nějakému časopisu. Ještě si nás několikrát vyfotily a rozběhly se do svých aut.
Když jsme nasedly do auta. Můj úsměv mě neopouštěl. Justin za mnou zavřel dveře, oběhl auto a sám nasedl. Otočil svůj pohled ke mě.
" Bell miluju tě a toho kdo v tobě roste stejně. Nikdy tě neopustím a nenechám nikoho aby ti jakkoliv ublížil! Miluju tě" Naklonil se ke mě a políbil mě.
" já tebe víc" řekla jsem mezi polibky.
**************
Doufám že se část líbí. Je to takový klid před bouří :D
Hope you like it♥♥♥
Lucy :)
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...