...9...

2.8K 91 4
                                    

Už jsme jeli tak deset minut. Celou dobu jsme si povídali o různých prkotinách a také o Justinově Turné ... docela mě překvapilo zjištění že ho má už za 4 dny. Byla jsem smutná i když vím že bych stejně musela odjet. Bude se mi po něm stýskat!

" Bell už jsme tu " usmál se na mě Justin a přijížděl do jeho domu..ehm asi spíše vily !Koukala jsem na tu nádheru s otevřenou pusou a to doslova , ani jsem si nevšimla že Justin už vystoupil a otevírá mi dveře jako správný gentleman ! Chytl mě za ruku a tím mi pomohl. 

Justin mě provedl po domě ... mám na to pár slov ale začala bych DOKONALOST !!!!! ty ostatní už si domyslíte. Prostě tohle v čem právě stojím by měli označit jako svatý chrám !

" tak co líbí ?" koukl se na mě Justin 

" Cože ?? To je slabý slovo je to tu dokonalý !" skočila jsem mu do náruče. Zasmál se nad mým chováním. Ale vážně pochopte mě ! 

" tak jo co budeme dělat ??? " koukla jsem se na něj a viděla jsem že mu něco přeběhlo přes mozek protože se se mnou někam rozeběhl . 

" Ježiši NÉÉÉÉÉÉÉ " řvala jsem ale Justin mě neposlouchal a běžel dál a hádejte kam ? No přeci k bazénu !!!

" To máš za to že si mě shodila do vody " a  chtěl mě tam hodit ale mě se nějak zázračně povedlo chytit jeho ruky a spadly jsme tam oba.

Tahle voda už alespoň nebyla studená ale byla to voda ... když se Justin vynořil tak na mě koukl doslova vražedně

" Někdy příště " mrkla jsem na něj a začala jsem se šíleně smát . Plavala jsem od něj dál ale byl rychlejší zastavil mě a začal po mě cákat vodou. Já jen otevřela pusu dokořán. TO JAKO MYSLÍ VÁŽNĚ ??? Chce válku má jí mít 

Začala jsem po něm tedy cákat vodu dokud jsem si neuvědomila že všechno dopadá mimo bazén .. Hups trochu jsem mu pomohla vypustit bazén i když to asi nechtěl. 

Vylezla jsem z vody . Všechno promočený řasenka všude a já se klepala zimou ! 

" hale nezdá se mi to nebo tam je nějak málo vody ?" koukl se do bazénu a pak na mě .Já jsem koukala do nebe a pískala si a ještě abych tomu dodala nenápadný podtón jsem si dupkala nohou.

" to se ti jenom zdá " dělala jsem jako by se nic nestalo. Nechtěla jsem se kouknout do jeho očí .. radši

" hmmm něco mi říká že mi neříkáš pravdu " pomalu se ke mě přibližoval. Skousla jsem si ret a doufala že jsem nenápadná. Ale furt se přibližoval , takže musím zkusit jinou taktiku.. Rychle jsem si zakryla oči dlaněmi 

" co to děláš ?" slyšela jsem z jeho hlasu zmatení

" zkouším techniku ' já nevidím tebe , ty nevidíš mě ' " zasmála jsem se a pořád si ruce držela u obličeje . Jeho smích byl opravdu hlasitý.

" No nějak ti to nepomáhá " zasmál se a sundal mi ruce z obličeje. Tak fajn jdou na řadu psí oči

" Kdo má lepší psí očka ?" zeptal se. Nahodil ty nejdokonalejší psí očka. Přibližovaly jsme se a koukaly na sebe psími očky. Po chvilce se to nedalo vydržet . Vypukla jsem do záchvatu smíchu!

" myslím že jsem vyhrál a teď budu chtít odměnu" koukla jsem se na něj jestli to myslí vážně ale nejspíš jo takže jsem v hájí

" A co pak to bude ?" jak to že mí psí oči nezabraly ?? Přiblížil se ke mě. Hodně blízko , cítila jsem jeho dech na mé tváři

" Dneska vaříš " odtáhl se a koukal na můj obličej. Já jsem měla otevřenou pusu ... to má jako být odplata. On zkouší mou taktiku . hmmm budu si muset vymyslet něco lepšího abych potom nemusela vařit ... počkat co ? VAŘIT ??.... NÉÉÉÉÉÉ!

" hale Justine nechci ti kazit náladu ale já nějak extra vařit neumím . Jako pár věcí zvládnu ale pro bezpečnost tvé kuchyně bych se vzdalovala tak 10 metrů daleko, jinak neručím za shoření tvé milované kuchyně ! Vím že jí máš rád, nechtěla bych vám překazit vaší domácí harmonii úmrtím tvé kuchyně " Začal se smát jako idiot

" z tohohle se nevykroutíš zlato, vím že umíš vařit viděl jsem tě u Lila " SAKRA ! Já nechci vařit. Odula jsem spodní ret.

" Justínku můj milovaný, prosím" Znovu jsem zkusila své psí oči ale tentokrát o hodně intenzivnější.

" hmm když tak prosíš tak ti pomůžu" no fajn tak alespoň něco !

" tak fajn " skočil jsem na něj . Objal mě a nesl do domu. Jelikož mi byla celkem zima tak jsem použila Justinovu koupelnu a vypůjčila jsem si jeho tepláky a jeho mikinu která mi byla po kolena. Vím mohla jsem použít své věci ale ty byly v kufru auta. A v ručníku do auta nejdu když není zaparkované v garáži ale před domem snad mě chápete. A navíc tohle je pohodlnější ! On se také převlékl do suchého oblečení.

Sešla jsem schody a slyšela jsem ho jak si zpívá v k kuchyni svou písničku One Less Lonely Girl

There's gonna be one less lonely girl

I'm gonna put you first

I'll show you what you're worth

If you let me inside your world

There's gonna be one less lonely girl

One less lonely girl

There's gonna be one less lonely girl

I'm gonna put you first

I'll show you what you're worth

If you let me inside your world

There's gonna be one less lonely girl!!!

Opřela jsem se o futra a zavřela oči. Poslouchalo se to nádherně. Najednou písnička skončila ale já jsem ještě nechtěla konec zamračila jsem se a otevřela oči ale co mě zarazilo bylo to že Justin byl naproti mě a pozoroval mnou maličkost když si zpíval!



What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat