Koukala jsem Justinův koncert až do samého konce. Pak přiběhl a fanynky se pomalu začaly uklidňovat. Šel rovnou ke mě , znovu mě objal .
" tak jak se ti líbil koncert ?" zase mi šeptal do ucha
" dokonalý " zasmála jsem se
" No tak hrdličky ještě se musíš jít s někým vyfotit " smál se nám Lil
" vždycky někoho vyruší !" zašeptá mi Justin do ucha . Já se jen zasměji.
" No tak jdeme " Přitáhl si mě k sobě Lil . A to se Justinovi nelíbilo protože se zamračil.
" Vrátím ti jí až doděláš všechny tvoje povinnosti. " zasmála jsem nad Justinovým obličejem
" Vždyť tam může jít se mnou " řekl ale nějak se mu to nevedlo
" Jo , aby byla zítra ve všech novinách ?" koukla jsem se do země . Lil mě pořád držel za břicho na sobě.
" máš pravdu " smutně se na mě usmál . Ještě se se mnou rozloučil . " pá krásko " "Pá Justine "a pak odešel .
" No tak co budeme dělat ? " Zeptal se mě Lil
" a co takhle uklízet ? " zahučela na něj jedna ženská
" UTÍKEJ " zařval přes celí sál Lil a začal zdrhat . Já jsem nevěděla co mám dělat tak jsem jen stála na místě. Ta ženská koukla i po mě a čekala jestli něco neudělám . Koukla jsem se tím směrem kam utekl Lil a pak zase na tu ženskou. Pár krát jsem to zopakovala . Ale pak jsem usoudila že vyhovím vstříc té ženský protože bych Lila stejně nenašla . Je to tu na mě moc velký.
" co potřebujete ? " zeptala jsem se jí
" jen nějaký mikrofony dát do téhle krabice " ukázala na obří krabici kde už bylo pár mikrofonu a různý nástroje . Jako třeba ozvukovače a tak dál.
Vyšla jsem na pódium a koukla jsem se do hlediska . Byl to takový divný pocit. koukat na všechny ty , teď už prázdné sedačky. Ale ten pocit je dokonal už vím co na tom má Justin rád .
Sebrala jsem pár mikrofonů a položila jsem je do té krabice. Pak jsem tam šla ještě jednou a sebrala ty ostatní. Zase jsem je dala do té krabice. Ale už jsem nikde neviděla tu ženskou. Tak jsem vyšla a bloudila až jsem našla Justinovu šatnu kde jsem si mimochodem nechala tašku.
Vešla jsem dovnitř ale nikdo tu nebyl. Vzala jsem svou tašku a vyhrabala jsem mobil.
Jups 20 zmeškaných hovorů . Od Adri . Ježíš já na ní zapomněla. Tak jsem ji zavolala . Ale odezvou mi bylo jen řvaní na mou osobu.
" jak si to jako představuješ , víš jak jsem se o tebe bála ? "
"promiň Adri , ale neuvěříš co se mi stalo "
" no tak dělej za 10 minut tu bude tvůj otec a jestli nás neuvidí pohromadě tak nás zabije . "
"už běžím " zavěsila jsem a utíkala jsem k východu . I když teda vůbec nevím kde to je.
Za takových pět minut jsem objevila ceduli s východem .Vyběhla jsem a hledala jsem Adri.
Stála na parkovišti a můj otec tam byl už taky, no do háje . Rychle jsem běžela k nim aby nebyl nijak velký problém. Doufám že si to Adri nechá pro sebe že jsem celý koncert nebyla s ní.
" Ahoj tak co pojedeme ?" zeptala jsem se a doufala že to bude v pohodě.
" No jo " usmál se na nás táta . Hmm takže mu to asi neřekla.
" A jak jste si žily koncert ?" koukl na nás přes zrcátko v autě.
" dokonalost ! " řekla zasněně Adri
" Jo jo nic lepšího jsem v životě nezažila " začala jsem básnit.
" Jo a ta OLLG ta byla dokonalá " dodala a já se hodně usmála. Udělalo mi to radost. Mrkla jsem na ni a ona se na mě divně koukla asi to nechápala. Já jsem se zasmála.
Za chvíli jsme byly před bytem. Omluvily jsme se tátovi že jsme unavené. Pustil nás a my jsme si zalezly do našeho pokoje. Adri mě chytila a vlekla na postel. Sedli jsme si a viděla jsem na ni že planou v očích plamínky zvědavosti. Jo Jo ona je hodně zvědavá.
" NO tak povídej ... nenapínej " hučela na mě . Já jsem se zasmála .
Začala jsem jí vše dopodrobna vykládat i to jak jsem se s Lilem setkala v letadle. No když přišla část s Justinem tak Adri začala nehorázně ječet. Musela jsem jí zakrýt pusu aby tolik neječela ale moc to nepomáhalo. Až do pokoje vtrhl táta.
" Co se stalo ?" měl sví pyžamo které se skládá jen z jeho volných tepláků.
" No jen jsme viděly pavouka ale zase někam zalezl" koukla jsem se na něj i když bylo na něm jasně vidět zemi nijak extra nechce věřit nakonec zavřel dveře ale ještě před tím nám stihl popřát dobrou noc.
" No to si ze mě děláš prdel ?" šeptala Adri protože jsme nechtěli vzbudit tátu.
" ne , ale už je asi nikdy neuvidím " koukla jsem se na ní smutně
" proč ?" zeptala se
" no oni nemají moje číslo no a já nemám jejich .. ani něco jiného jsem jim nedávala no a netuším jestli jsem jim vůbec řekla sví příjmení " zasmála jsem se nad svou hloupostí ale no tak stejně už na mě asi zapomněli .
" Ty si tak blbá !!" řekla mi Adri a zakroutila hlavou " já bych jim to napsala na nějaký papír dala to oskenovat a podstrkovala bych jim to dokud by si to prostě nevzali " zasmála se a já s ní.
" pojď spát zítra něco podnikneme nebo se prostě budeme jen flákat " řekla jsem ji
" no víš Bell já se ti musím s něčím svěřit" koukla se do země
" co pak ?" nadzvedla jsem jí hlavu
"no víš jak si mi zdrhla ?" kývla jsem hlavou na znak že vím " No tak jsem se potkala s jedním klukem " moje zvědavost byla čím dál vyšší " No a tak jsem se s ním seznámila " usmála jsem se na ní a chtěla jsem aby pokračovala " no a zítra s ním mám rande"
No a teď jsem začala ječet já .. samozřejmě radostí a Adri musela udělat to samí jako já a to je zakrýt mi pusu. Přestala jsem a doufala že to táta neslyšel .
" jak se jmenuje , jak vypadá no prostě všechno vyklop "
" Jmenuje se Patric a je namakanej protože je člen z ochranky . Má zelený oči a je Blond . Přesně můj tip . No tak trochu jsem se s ním chytla ale pak se z toho nějak vyklubalo rande" zasmála jsem se a Adri se mnou
" no takže takhle to je ty si mě ani nehledala a seznamovala si se tam s nějakým Patricem ?" koukla jsem se na ní hraně smutně a ona na de mnou pokroutila očima.
" No hlavně že ty jsi mě hledala všude možně " zasmála jsem se .
"Ok dostala jsi mě "smáli jsme se asi do jedné ráno a vyprávěli jsme si věci tak různě. Až jsme nakonec usnuli.
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...