Nechápala jsem , co jako chce udělat. S Adri jsme nic nevymyslely a on má hned v hlavě plán. Jak to dělá ? Když odešel tak jsem si šla lehnout přeci jen už je 11 hodin večer. Takže moje večerka.
Pořád mi vrtala hlavou moje minulá nejlepší kamarádka. To co řekla byla nejspíš pravda, myslím to že jsem se po tak krátké době vzpamatovala a už mám další kamarády. Nejsem děvka, to přehnala. Ona je celkem divná. Vlastně ani nevím proč jsem se s ní začala bavit. Možná proto že mi ta coura ještě před ní roztrhala mojí důvěru v lidi a zrovna ona mi byla nejblíž a od té doby jsme byly nejlepší kamarádky. Vlastně s Brithany - má před bývalá nejlepší kamarádka. Udělala to samé jako teď Pria. Vyspala se s mým klukem. Tak zatraceně to bolelo a já vždycky přišla v ten pravý čas!
Po nějakém čase přemýšlení jsem se svalila na postel a po chvíli přišel i Justin. Objal mě a políbil na tvář. Neodporovala jsem protože jsem byla v polospánku.
Se slovy " zařídil jsem to " jsem usnula v klidný spánek.
** další den ***
Probudila jsem se na příjemnou vůni po palačinek s jahody, šlehačkou a nutellou! Poznám to protože to je moje nejoblíbenější jídlo vůbec ! Pomalu jsem otevírala očka. Justin seděl naproti mě v ruce měl dokonalé palačinky a druhou rukou mě hladil po vlasech.
Tak takhle dokonalé probuzení jsem neměla hodně dlouho. Většinou jsem spadla z postele nebo jsem se nějak podobně bouchla do hlavy nebo mě vzbouzel ten nejotravnější budík na světě ... ten můj.
Zírala jsem na něj jako na zjevení. Na mém výrazu se zasmál.
" prosím nebuď mě " zašeptala jsem s očima dokořán
" vždyť už jsi vzhůru " zašeptal nazpět
" tohle není sen ?" řekla jsem přidušeně. Zasmál se
" Ne ne zlato a přinesl jsem ti snídani do postele " usmál se a podal mi talíř s těmi palačinky.
Začala jsem to do sebe cpát. Ano měla jsem hlad ale stejně mi to přijde jako tak že se za chvíli probudím a uvidím se doma na zemi s poslintaným polštářem vedle sebe a budu mít co dělat abych nerozkopala budík který mě měl probudit.
Jak Justin uviděl že mi to chutná tak si sedl za mě a objal mě.
" proč tak pospícháš?" zeptal se mě . Jups
" Je to vážně dobrý a musím si to vychutnat než se probudím " řekla jsem s plnou pusou.
" Tohle není sen zlato " zasmál se a vzal mi palačinku z ruky. Jednou si kousl ale když vyděl můj výraz alá ' tohle byla moje palačinka!' tak mi jí zase vrátil ale jiným způsobem namáčkl mi jí do pusy takže jsem měla nutellu úplně všude a šlehačku na nose. Kus jahody dokonce i na čele! Jak ?
" Tak tohle si sežereš " udělala jsem vražedný pohled a zvedla jsem se z minulý polohy. Vzala jsem druhou palačinku kterou jsem měla v plánu sníst ale plán se změnil. Justin nejspíš vytušil co s tou palačinkou budu dělat a jíst to nebude zvolil plán útěku, který jsem mu nedopřála protože jsem měla v rukávu svou zbraň a tou bylo to že než se vůbec vyhrabal z postele tak jsem mu do tváře vylila vodu z květináče . Jo přinesl mi také kytku . A tu vodu jsem musela použít. Zůstal stát na místě jak jsem chtěla a než se stihl vzpamatovat tak už jsem ho stihla ' nalíčit '. Jaká ironie. Nutellu měl po celém obličeji . Jahodu měl na obouch líčkách které měl hnědé . Vlastně byl hnědý celý! šlehačku na nose a čele. Potom kus palačinky který jsem mu narvala do pusy a potom ještě kus ve vlasech. Dokonalost ! Smála jsem na plné kolo protože jeho obličej se formoval na šokovaný a no prostě směšný!
" My nigga" zasmála jsem se tomu jak našpulil rtíky a nafoukl tváře.
" Jdeš se mnou pod sprchu" vzal mě za nohy a přehodil si mě jako pytel brambor!
" Dej mě dolůůůů , nééééé , JUSTINE !! , sakra ÁÁÁÁÁ " Takhle bych komentovala svou situaci i nadále jenže mě přerušila voda která byla vlažná ale nezvyk takže pro mě byla ledová. Dal mě dolů a já chtěla zdrhnout jenže mě chytila jeho ruka a nikam mě nepustil. Samozřejmě je silnější jako já ! To je překvapení co ?
" pusť mě prosím. " zase ty psí očka co s tím sakra furt mám ?
" Už nikdy tě nepustím"
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...