...6...

2.9K 99 2
                                    

Dneska je pátek. Bohužel v neděli musím odletět do Česka. Musím do školy. Vůbec se mi nechce opustit Lila a Justina . Strávila jsem s nimi skoro celé dva dny. Bude se mi po nich opravdu stýskat . Tak ale co jsem měla čekat , že bych tu mohla zůstat s nimi? ... těžko! Ani jeden by mě u sebe nenechali . 

Zrovna sedím u televize a celkem se nudím . Je něco kolem jedné takže Táta šel něco koupit k jídlu. Koukám na scooby-doo.. Směju se jako malý dítě. Adri je s Patricem ... myslím si že spolu chodí. Ale nevím to jistě. Měla by se každou chvíli vrátit.


Zazvonil zvonek . Takže Adri už se asi vrátila nebo to bude Táta s jídlem. 

Otevřela jsem ale ani Adri a ani Táta tam nebyl. Byla to nějaká celkem mladá něco kolem 25 let holka s malou holčičkou a ta měla asi 4 roky. Zhruba. Obě byly zrzky takže asi její dcera ale co tu dělá ?

Zamrzla jsem na místě ... kdo to sakra je ????

" Dobrý den přejete si něco ? " koukla jsem se na ní .. Ta malá holčička si mě nevšímala a vletěla do toho bytu jako by jí to tu patřilo .

" No já ... počkat " koukla se na dveře " jsem tu správně ale otázka je co tu děláš ty ?"  sykla na mě . Já jsem na ní vykulila oči .

" Prosím ?? Já tu bydlím !" vyštěkla jsem na ní . Co to sakra .

" Ne to jste si to trochu spletla já a moje dcera tu bydlíme s mým přítelem " řekla a mě to v tu chvíli docvaklo . Můj táta má milenku a jedno nemanželský dítě !

" Jak se jmenuje ten koho nazýváte svým přítelem ?" Oči se mi zaplňovaly slzami !

" Tobias Werner " koukala na mě nechápavě 

" to je můj otec " slzy mi padaly proudem !

" ne to není možné on nemá děti má jen mou Elizabeth " řekla naprosto namyšleným tónem a znechuceně na mě koukala .. hmm tak to bude mrcha .

" To těžko ... Ten tvůj přítelíček má ženu a dceru! " tím jsem jí vyrazila dech !

" to .. to-o není pravda !" už i jí se tvořily slzy které časem začala mít po celé tváři.

" Panebože " svezla jsem se po dveřích

" jak dlouho už je ženatý ?" zeptala se mě 

" už 19 let " plakala jsem 

Přiběhla k nám ta malá holčička. "Mamí, mamí proč pláčeš ? A kde je tatínek ? A kdo je tahle holčička ?" ptala se té ženské a tahala jí za bundu .

" To nic miláčku. " Pohladila jí po tváři vzala ji za ruku a šla k výtahu . Otočila se ke mě 

" Promiň, já o tom nevěděla." Zase se otočila k výtahu až se za ní zavřel. Z druhého výtahu zase vyšla Adri , na tváři se jí pohrával úsměv.

" Ahoj Adri , sbal si odcházíme " řekla jsem .. ona se ihned zamračila.

" Ahoj stalo se něco ?" přiběhla ke mě .

" řeknu ti to u Lila teď se co nejrychleji sbal musíme rychle pryč než přijde " 

" jedem k Lilovi ?" koukala se na mě jako na divný stvoření 

" Jo " rozběhla jsem se k pokoji a začala jsem si rychle balit. Do 10 minut jsem to měla . Adri taky . Když jsme odcházeli tak jsem napsala otčínovi vzkaz

Nesnaž se nás najít . Domů se dostaneme. PS : máš hezkou dceru ... Elizabeth ! 

Zavolala jsem Lilovi a ten pro nás přijel. Justinovi jsem nic neřekla. Přeci jen má hodně práce. Táta .. fuj to jméno se mi zhnusilo ! no prostě volal mi snad milionkrát. A správy píše neustále jenže jsem si nepřečetla stejně vím její obsah ... není to tak jak to vypadá ... nech mě ti to vysvětlit ... ty typické věty které jako by říkaly je to pravda, nevěř mu, stejně ti lže !! Zrovna jsem v Lilově domě v jeho posteli a dusím se svým pláčem! Ještě jsem jim to neřekla ale Adri jsem řekla ať mu to nezvedá. Zbírám sílu a odvahu jim to říct protože vím že pri prvním zmínění o něm se rozbrečím jak malá holka ale mám na to právo!

" Belli krásko moje " do pokoje vtrhl Justin .. bez zaklepání ! rozeběhl se k posteli a silně mě objal. Dával mi pusinky do vlasů . 

" Proč si mi hned nezavolala ? Přišel bych si pro tebe a mohla by si být u mě " koukal se na mě 

" nechtěla jsem tě otravovat , určitě máš hodně práce " řekla jsem mu potichu .

" ty mě nikdy neotravuješ " koukal se mi do očí ." a co se vlastně stalo beruško " koukal se na mě

" On má jinou rodinu , podvedl nás!" koukla jsem se do jeho karamelek 

" Kdo tvůj táta ?" hádal ale měl pravdu . Přikývla jsem 

" Ano dneska kolem oběda přišla jeho milenka a měla sebou malou holčičku .  Jeho dceru ! Začala na mě být hnusná kvůli němu . Pak jsme se pohádali a já jí řekla pravdu ona se mi omluvila a odešla pryč. Já jsem se sbalila a odešla jsem i s Adri. Nemluvila jsem s ním nemám na to odvahu a Lilovi ani Adri jsem to neřekla asi  bych se zase rozbrečela " utřela jsem si slzy které se mi toulaly po tváři.

Justin mě opět objal a já jsem brečela do jeho ramene . Lehly jsme si a já usnula na jeho hrudníku.

Silně mě objímal. Byla jsem ráda , potřebuji podporu ... potřebuji Justina. 

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat