...12...

2.6K 89 9
                                    

" myslíš to vážně ?" koukala jsem mu do očí a hledala jen malinký náznak po tom že by mi lhal.

" ano " jednoduchá odpověď . Ale i tak mi stačila ke štěstí. Očka se mi rozzářily a celá šťastná jsem ho objala.

" tak princezno , co budeme dělat ?" otočila jsem se a vypnula jsem vodu. 

" no rozhodně nechci dál moknout ale ty by si mi mohl udělat další palačinku protože jsem ji jaksi nestačila sníst " uculila jsem se na něj

" no zlato, nevím nevím, protože na kom skončila ta palačinka ?" hlavu dal na bok a koukal na mě.

" na mě taky tak si nehraj na chudinku " bouchla jsem ho po rameni.

" ale na tobě jen kus , na mě celá !" dělal uraženého. Ale tohle na mě neplatí chlapečku .

" hmm ale kdo si začal ?" koukla jsem se na něj s očekáváním jak se z toho vykroutí

" j-jjá alle ... " nic nevymyslel. Hladil si imaginární bradku a přemýšlel jak by se z toho dostal

" no ty no " přitakala jsem a nechala ať si to vyžere

" fáájn , ještě že jsem těch palačinek udělal víc nějak jsem to tušil " zasmál se 

" co ? tak proč jsme se hádali ?" kroutila jsem hlavou na znak že ho nechápu

" chtěl jsem aby si udělala oběd " začal na mě koukal naprosto nevinně. 

" Justínek chtěl abych uvařila oběd ano ?" šišlala jsem jako idiot

" ano prosím " usmál se

" no tak dobře ale pomůžeš mi " ukázala jsem si na něj prstem. 

" domluveno " vzal mě jako princeznu a nesl mě do pokoje. 

Tam jsme se převlékly do jiného oblečení. Samozřejmě jsem Justina donutila aby se otočil. Něco si remcal ale já ho neposlouchala. Oblékla jsem si kraťásky a do nich si zastrčila košili s krátkými rukávi. Sešla jsem dolů za hlasitého dupání . Nejen já jsem dupala ale i tady Justin chodil jako slon.  Došla jsem do kuchyně a koukala jsem co z tohohle chce jako udělat.

Koukla jsem se na něj. Nakroutil hlavu na bok . Na znak že mě nechápe.

" co z tohohle jako chceš udělat ? " koukla jsem se na poloprázdnou ledničku. 

" no já myslel že něco vymyslíš " pokrčil rameny

" Ne" odpověděla jsem mu " z tohohle vážně ne " pokroutila jsem hlavou a zasmála jsem se.

" ok jde se nakupovat " vykročil i s klíčema ven .

" no počkej jako takhle ?" koukla jsem se  na něj . Měl na sobě tepláky a uplé bílé tričko

" no a ?" koukl na sebe ve zrcadlu a poslal si vzdušnou pusu

" Justine máš tepláky "

" no a ?" zopakoval úplně stejně s nezájmem.

" Jdi se převléct !" ukázala jsem na schody a dupkala

" ok ok za chvíli sem zpět " vyběhl schody a jak řekl tak do minuty byl dole. Sakra jak to stihl? a měl dokonale sladěný věci.

" no páni stihl si to vcelku rychle a sluší ti to " pochválila jsem ho

" já vím " znovu se koukl do zrcadla a rukami se objal. On se umí obejmout ? 

" no tak pojď " vzal mě kolem pasu a vyšel k autu. 

Nasedly jsme do dokonalýho auta. Bylo ještě lepší než to před tím. Bílá audi. Nastartoval a my sme mohly vyjet. 

" Justine " řekla jsem šokovaně

" Jo ?" lekl se a koukl na mě

" ale já dneska musím odletět a nejspíš jsem zmeškala let . Nezavolala jsem ani Adri a kde mám vlastně mobil. Máma bude zuřit !" začala jsem plašit.

" Klid , klid všechno je v pořádku " koukla sem na něj skoro se slzami v očích

" jak to myslíš ?" 

" no včera jsem měl trochu vyřizování, tvoje máma o všem ví a souhlasila. Adri jsem také zkoušel domluvit pobyt tady ale bohužel se mi to nepovedlo. Bude muset spátky do Čech" na vteřinku se koukl na mě a pak zase zpátky na cestu.

" S tou Adri mě to mrzí ale jak si to sakra dokázal? Moje máma by mi nikdy nedovolila odejít ze školy " čekala jsem na jeho odpověď

" Domluvil jsem se s tvou mamkou a se školou že ji můžeš dodělat dálkově a když budeš chtít jet domů tak se stavíš i ve škole a tak tě seznámí s podmínkami a tak " 

" no to je Naprosto DOKONALÝ ! " vřískala jsem na celý auto. Justin při tom zastavil. Vyskočila jsem z auta , přeběhla na druhou stranu a skočila jsem do náručí Justinovi který mě objal.

" Pojedeš se mnou na turné ?" odtáhla jsem se od něj

" Pokud to nikomu nebude vadit tak ano " hned po ano mě Justin políbil.

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat