...5...

3.1K 97 2
                                    

Ráno

" vstávejte musíme jít " budil nás táta.

" ne ještě deset minut mami " táta se zasmál

" máma by vás ještě nechala spát ale já nejsem máma . " strhl z nás deku a polil vodou . Začal jsem ječet a adri taky . Koukly jsme se na sebe a pak na tátu . Odplata bude sladká .

" co vymýšlíte?" koukl se na nás táta. Ale my jsme dlouho neotálely a skočily na něj . Tentokrát už to nevydržel a uklouzlo mu to na tý vodě . Takže jsme skončily na zemi ale tím to nekončilo . S adri jsme ho začaly lochtat. Jo jeho jediná slabina je strašně lochtivej.

Krčil se pod námi a strašně se smál a my samozřejmě taky.

" Dobře to stačí prosím " ječel jak holka Adri z něj vstala a začala to natáčet . Já jsem ho pořád lechtala a on pořád ječel jak holka .

"už nás nikdy nebudeš polívat vodou?" zeptala jsem se ho

" ne " pípl . Tak jsem přestala

"no počkej , takhle na tátu " zasmál se a přehodil se mě přes rameno . Já jsem ječela a křičela aby mě dal dolů .Jenže on si stoupl pod sprchu a pustil na mě ledovou vodu . Já křičela ještě víc . Adri se nám jen smála .

" No tak ty pojď taky Adri. " ta hnedka zdrhla takže asi nic . zasmála jsem se . Táta odešel . takže jsem si rovnou dala ranní sprchu. Oblíkla jsem se a nalíčila jsem se. Zabalila jsem si věci na cvičení.

*** po 2 hodinách v tělocvičně ***

Chudák Adri měla jít s tím Patricem ven ale táta jí to zatrhl.Byla na něj pěkně naštvaná . Ale pak se dohodly že může jít odpoledne na hodinu ven.Zrovna jsem koukala jak kluci cvičí . Hmm dokonalost . No vtom mi zazvonil mobil .. Neznámí číslo . Vzala jsem Adri za ruku a táhla jí pryč . Ale jelikož byla zažraná do kluků stejně jak já před chvílí bylo to těžký. Sedli jsme si někam do zadu a já zvedla to neznámí číslo.

"ano?"

" ahoj zrůdičko " cože ???

" Lile?" zeptala jsem se protože je jediný kdo mi takhle někdy řekl

" no .. správně " začal se smát jak pominutý

" Jak si našel moje číslo ?" zeptal jsem se ho

" No já ne to byl Justin .. ale nebylo to lehký když jsi nám ani nedala tvé příjmení ale dal si s tím záležet " zasmála jsem se " No a proč si vlastně tak rychle utekla ?"

" No to víš Lile měl mě odvést táta a kdyby se dozvěděl že jsem celou dobu byla s vámi tak by to nebylo dobré "

" ale to si měla počkat na nás , bychom tě hodily nějak by si mu to vysvětlila .. a Justin byl smutný " to poslední zašeptal tak že jsem ho skoro neslyšela . Ale tak trochu se mi v břichu začali vytvářet motýlci. Uculila jsem se .

" a kde jsi teď ?"

" já jsem v posilovně " zasmála jsem se nad jeho skandováním.

" A co tam děláš ?"

" já jsem tu s tátou a jeho kolegama. " zasmála jsem se " nechcete přijít ?"

" Počkej zeptám se Justina "

" Justiné. nechtěl bys do posilovny? .. Proč ne ? .. Ale bude tam Bell .. Jau brácho proč mě biješ ?.. ale já ti to chtěl říct že s ní volám nemáš se tak dlouho sprchovat ... no najednou jak se ti chce .. "

" Bell ?" smála jsem se jak pominutá

" ano ?"

" No tak že půjdeme, kde si ?" nadiktovala jsem jim adresu z jednoho katalogu co měly na pultě . Nejspíš věděly kde jsem tak se se mnou rozloučily a já šla nazpět i s Adri k tátovi.

**

" Bell kde si teď jsme přišly ." Začal pískat Lil

"počkejte u východu jdu vám naproti " zasmála jsem se

Strhla jsem Adri a běžela jsem k východu .

Adri tak trochu neví kdo přijde nic jsem ji neřekla protože mě nevnímala a koukala se na kluky.

Když jsem je viděla tak jsem skočila na Lilový záda . Začala jsem se tlemit jak blázen a Lil se strašně lekl.

" ježíš Bell já se lekl." otočil se a objal mě

" no to jsem viděla .. měl si se vidět .. jako by si viděl ducha " smála jsem se na něm. Lil se smál se mnou. Pak jsem přešla k Justinovi. Pořádně jsem ho objala a on mě taky. Nadzvedl mě nad zem a zatočil se mnu. Já se strašně tlemila. S klukama to ani nijak jinak nejde.

Pustil mě na zem a kouzelně se na mě usmál. Já na něj taky ale pak jsem se otočila na Adri a ..no prostě to se nedalo nesmát . Asi si myslela že si vymýšlím .

" Adri jsi v pohodě ?" zasmála jsem se. Ona měla pusu otevřenou dokořán a trochu se krčila.

" N—no j-j-já-á ne- hmm nevííím " Trochu se proklepla a dala si malou facku nad čímž jsem se zase zasmála.

" Tak hoši tohle je moje sestřenka Adri " usmála jsem se na ně

Jako slušňáčci ji podali ruku, ona byla tak trochu v transu .

" no tak co jdete si zacvičit ?" zasmála jsem se jim

" no jo a ty jdeš taky "

Ne ne to teda nejdu mě se nechce !

" mě nedonutíš " vyplázla jsem na Justina jazyk .

" To si jenom myslíš " zasmál se a šel ke mě ale mě nenapadlo nic jiného než zdrhat .

Smáli jsme se při tom jako pitomci . Všichni se smáli a pár z nich to začalo natáčet. Nakonec to dopadlo tak že Justin byl rychlejší a prostě mě objal zezadu a tím mě zastavil. Hlavu měl položenou na mém rameni. Houpal se se mnou abych se uklidnila. Bylo to tak uklidňující než jsem si uvědomila že na nás koukají lidi. Otočila jsem se v jeho náruči a koukla jsem se mu do očí. Zvláštně mu leskly. Koukla jsem se za nás a tam stál zamyšleně Lil a Adri. Justin na mě pořád koukal ale mě se nelíbil pohled všech okolo možná si to Justin neuvědomil ale skoro všichni nás natáčejí. Skryla jsem si obličej do jeho hrudě. Nejspíš se probral a koukl se okolo. Napl se a ochranářsky mě objímal . Jako by se mi mělo něco stát.

Byly jsme tu už hodinu . Dělaly jsme naprostý kraviny. Šla jsem se napít a když jsem se vrátila no co nevidím ? Justin stojí u zrcadla a dělá různé postoje divný ksichty a fotí se . Já se mu za jedním přístrojem strašně směju. Když sliší mí koňský řehotání tak se otočí. Já rychle uskočím ale on si mě všiml. Jde tedy ke mě. Já stojím jak přikovaná. Nevím co od něj mám čekat.

" Co pak ti přijde vtipné ?" zeptá se mě s jeho kamenným obličejem ale koutky mu cukají .

" ty " odpovím jednoduše ale cítím že to nenechá jen tak

" jakže ?" usmál se na mě a šel ke mě ještě blíž . Pak mě objal

" No ty " už jsem to neřekla s takovým klidem ale trochu tišeji.

"Vážně ?" zeptal se mě . Já jsem mu na souhlas pokroutila hlavou.

Najednou mě začal strašně moc lochtat.

Já jsem se kroutila do všech stran . Nejspíš jsem vypadala jak had.

" To odvoláš " já jsem ječela strašně to lochtalo

" Dobře dobřééé , odvolávám to" zaječela jsem a smála jsem se v jednom .

" Ok "

" Bello" zavolal můj táta

" ano ?"

" Musíme jít Adri půjde s tím klukem a já musím jít do práce a ty jdeš se mnou " zatáhl mě za ruku . Asi byl naštvaný

" To už musíme jít ?" koukla jsem na jeho rozzuřený pohled svýma psíma očkama.

" Jo " A začal mě tahat za ruku pryč od Justina . Zamávala jsem mu a to už jsme byly za rohem.

" No Jo Nojo , vždyť už jdu ." zašla jsem do šatny a převlíkla jsem se . Pak jsme mohli vyrazit .

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat