O 2 měsíce později z pohledu Bell.
Víte, když si někdo řekne že se stane velevážený a úspěšný zpěvák. Ostatní to ihned odmítnou a řeknou že to je skoro nemožné. Proslavit se v této až moc uspěchané době? Zpěváků je opravdu hodně! Ale co když jednomu z 1000 se jeho sen opravdu splní? Ostatní si začnou myslet různé pro ostatní odlišné věci.
Myslí si že to třeba bylo jen z protekce ? Že ve skutečnosti neumí zazpívat ani hlásku! Tohle ale není pravda lidi, co se proslavili ať už hodně nebo málo, musely něco prožít, mít v sobě alespoň trochu talentu a chuti se naučit novým věcem. Ale když člověk bez kuráže, chuti, talentu si začne něco na co nemá... Myslí si o sobě že by klidně dokázal postavit pyramidu... Nemohou v tomhle světě slavných uspět!
Nebo když se jedná o holku slavného.. Ano myslím mě. Každý mě bere jako přítěž pro Justina. Nemyslím si něco jiného ale to samozřejmě Justin nechce ani slyšet. Svět, lidi.. berou mě jen jako zlatokopku, holku která jen drží Justina zpátky od jeho života slavného. Ale tak to není.
Chci aby pokračoval v jeho kariéře kterou si jak už jsem zmiňovala musel vydobýt! Chci aby se mu vedlo, aby jeho fanynky věřily že jednou si je vezme. I když... musím to přiznat při téhle myšlence mám nutkání žárlit ale přeci nemám na co ne ?
Chci aby vydával nové desky. Chci toho pro něj opravdu hodně. Chci aby měl budoucnost...
Ale co má budoucnost ?....
" Hale tohle je ta holka toho slavného" nechci tohle neustále slyšet od ostatních. Chci aby si lidi na ulici řekly:
" hale tahle holka něco dokázala" přesně tohle... nechci být slavná. Nechci být středem pozornosti.
A kam tím vlastně mířím ?
Právě teď, v tuhle hodinu. Sem si řekla že se svou budoucností něco udělám. Nechci jen sedět na prdeli a čumět na telku jestli náhodou nebudou dávat nějaký film který by mě zaujal. Jak mi nařídil Justin nesmím se ani pohnout.
A od toho tu mám jednu holku. Byla strašně natěšená že může pracovat pro Justina Biebera. No když se ale dozvěděla co bude dělat. Nijak extra se netěšila. A to samé je u mě!
Nijak jsem tou novinkou že budu mít nějakou holku za zadkem, spokojená nebyla a to jsem dala Justinovi značně dát najevo.
Menší výměna názorů. Ano přesně tak bych to nazvala. Hádka je pro nás moc silné slovo!
Ta dáma. Jménem Clarissa Beatriche Noul. Jak se mi se svou povrchností představila právě teď sedí vedle mě a lakuje si nehty.
Ale abych neodbíhala od toho co jsem vám chtěla říct. Chci začít opravdu studovat. Ne jako do teď. Dodělat dálkově školu! To je moje hlavní priorita!
Má 'milovaná společnice ' si jen odfrkla a zapnula televizi na nějaké módní přehlídce. Nehorázně mě to znervózňovalo tak že jsem se nemohla soustředit na učivo. A to že mám nějak jen pouhý týden na doučení všeho co mám na stole a řeknu vám není toho málo, to není dobré.
" můžeš to prosím ztišit ?" jako slušně vychovaná jsem ji požádala ale ona jen podrážděně a nevychovaně odsekla "ne" jak jinak.
" ale já se chci učit. Tak to prosím ztiš" povzdechla jsem si
" bože ty si tak otravná nevím jak to s tebou může Justin vydržet. Neztiším to a zmlkni " štěkla po mě. Jen jsem na ní koukala s otevřenou pusou. Co si o sobě jako myslí!
" Bell řekla ztiš to tak to prostě ztiš" někdo se vyřítil do obýváku a prudce vyjel na Clarissu. Moje záchrana byl Lil. Měl hrozně zamračenou tvář a nevypadal vůbec spokojeně. Clarissu neměl rád od začátku stejně jako já.
" jistě. Jen tak jsme se škádlily viď " chtěla to zahrát. Pro ni je něco nemožného že by ji mohl Justin vyhodit. Jen jsem udělala kyselí obličej a už jsem se otáčela k Lilovi který se pomalu blížil ke mě.
Na tváři jsem měla úsměv od ucha k uchu jen z toho že tu je někdo jiný a ne ona. Natáhla jsem ruce před sebe a dvakrát zmáčkla dlaně jako malé dítě které chce do náruče ale já chtěla jen pořádné obětí od svého nejlepšího kamaráda.
Rychle pochopil o co mi jde. Rozeběhl se ke mě a já stále s úsměvem na tváři vstala z pohovky a on už mě svíral v náručí. Mačkal mě docela jemně. Protože už mi bříško vyrostlo. Podle doktorů je vše v pořádku a můj stav už není tak kritický.
Když jsme se od sebe odtáhly tak jsem zahlédla zhnusený pohled Clariss.
" nechceš se vzdálit ?" přesně jsem věděla na co Lil naráží. Opět jsem za sebou slyšela jen odfrknutí. To ale Lil nenechal jen tak. Jak už jsem si všimla tak si Lil nenechá líbit takové chování.
" Máš nějaký problém ?" řekl nepříjemně. Clarissa jen s nezájmem zvedla hlavu a s odporem na nás koukala. Z očí jí srčela upřímná nenávist.
" nemluv na mě. Ještě něco chytím " bože její chování je na úrovni rozmazleného fracka.
" takhle se mnou mluvit nebudeš. " už se k ní blížil ale stihla jsem v čas zasáhnout. Chytila jsem jeho ruku. Hned se ke mě otočil a jeho výraz v obličeji hned změnil na starostlivý.
" je ti něco?" zakroutila jsem hlavou na náznak nesouhlasu.
"nech ji být nestojí ti za to " usmála jsem se a popotáhla jeho ruku pryč. Nijak jsem se s ním prát nemusela. Šel dobrovolně.
Venku sme si sedli na venkovní terasu. Samozřejmě mi před tím dal pod zadek nejmíň 5 polštářů. Aby se mi náhodou něco nestalo. Usmála jsem se nad tím jak je starostlivý.
Povídaly jsme si dobrých pár hodin. Probrali jsme téma od filmů až po nějaké jeho kamarády které mi chce představit. Souhlasila jsem, taky proč ne když se budou chovat tak jako Lil tak je budu mít ráda.
" chybí mi Justin " řekla jsem smutně.
" Bell, vždyť je pryč teprve 3 dny" Chechtal se Lil.
" ale pro mě je to jako 3 roky. " řekla jsem se zamračenou tváří.
" nemrač se princezno za 4 dny se vrátí" rukou mi rozcuchal vlasy. Šokovaně jsem otevřela pusu. Za chvíli jsme ale zase dostaly záchvat smíchu.
Ano Justin musel odjet na turné kvůli tomu že tamto přerušil tak teď musí stihnout hodně zemí a před 3 dny odjel a možná proto tu trčím s tou krávou. Justin pořádně nestihl ani zjistit její jméno natož aby zjistil jaká je to vypočítavá mrcha. Ale naštěstí to bylo jen na týden takže můžu být v klidu.
Za chvíli budu zase v jeho náručí...
******
Jsem strašně ráda že jsem se utrhla z toho učení. Tak strašně mě to nebaví ... Ale co zmůžu no ? :D
Moc děkuju za vaše komentáře a like k předešlému dílu. Jste dokonalý ♥♥♥♥
Ale co mě nejvíc potěšilo bylo to že už na téhle story je 7K přečtení... Miluju vás!! :D
Jinak na obrázku Lil.:D
Hope you like it ♥
Lucy :*
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...