Otočil se a já hned poznala pro mě známý obličej. Chtěla jsem se hned zeptat ale rychlými kroky byl u mě a na pusu mi dal ukazováček na znamení toho abych mlčela. S nechápavým výrazem jsem tiše očekávala co se bude dít.
" Víš nejsem moc dobrej řečník ale myslím že bych to mohl zvládnout. " Pohladil mě po tváři.
" Už od první chvíle co jsem tě viděl jsem věděl že jednou budeš důležitou součástí mého života. Hned jak mi tě Lil představil a ty si se tvářila jako ustrašená holčička která neví kam s očima jsem to věděl. Neskutečně si mě přitahovala a nebudu lhát každým dnem k tobě cítím větší pouto. Miluju tě každým dnem víc a víc. Je v tobě něco jiného. Si jako anděl s velikými bílými křídly. " poklekl na jedno koleno a ze zadní kapsy vytáhl krabičku kterou když otevřel zazářil na mě krásny prsten se snad milióny kamínky.
" Bello Werner vezmeš si mě za muže ?" s nadějí na mě koukal.
" A-ano. Justine já tě miluju " hodila jsem se mu kolem krku. Uvolněně jsme se usmály.
" ale sakra takhle mě strašit víš jak jsem se bála? " Vyjela jsem na něj hned jak se ode mě odtáhl. Zasmál se mi ale nijak to nekomentoval. " mohla jsem kvůli tobě dostat infarkt." bouchla jsem ho do ramene.
" Ale nedostala takže ...mlč" umlčel mě polibkem. Vzal mou ruku a nasadil na ní majestátní prsten.
" Je krásný ale musel si za něj zaplatit miliony." zamračila jsem se na něj
" tohle neřeš ano? Je mi jedno kolik stál hlavně že se ti líbí" pokroutila jsem hlavou ale usmála jsem se
" a kde je vůbec Tara?" poohlédla jsem se na krásný velikánský dům " a co je to za dům? Vždyť je ještě vetší a mohutnější než ten ve kterém mi bydlíme." zasmála jsem se a obdivovala ten dům se zahradou a bazénem. Je to trochu divné když je hned za rohem pláž a moře ale zase je to chytrá a příjemná změna. " a proč tu nikdo není" dovršila jsem své otázky.
" moc otázek miláčku ale odpovím ti. Tak Tara měla za úkol tě sem dovést a domluvili jsme se i s Lilem že pohlídá Jasonka. Takový náš malý plán" dal malou pauzu. Hmm tak tohle jim vycházelo a já se bála že mě chtějí zabít. Taková paranoia! Sakra
" Myslel jsem že by to mělo větší efekt tady ... v našem novém domově a ne nemluv... " usmál se když viděl že chci něco říct. " a nikdo tu není protože je to soukromá pláž... naše pláž"
" ale proč.. proč se musíme stěhovat vždyť ..." neměla jsem slov.
" skoro nic tam nebylo pro Jasonka musel jsem koupit něco většího pro naší rodinu. Je tam víc pokojů a tak je to úplně jako dělané pro nás. Jeden pokoj je celý úplně jeho. " byl celý nadšený .
" Kolik si sakra utratil za ten jeden víkend!" zeptala jsem se ho
" to radši nechtěj vědět" sklopil hlavu. Otevřela jsem pusu ale hned ji radši zase zavřela. Neměla jsem slov. Úplně mi vzal slova.
Políbil mě. Sakra má na mě hodně veliký vliv. " uvolni se" šeptl a znovu mě políbil. Objala jsem ho kolem ramen.
" Tak tohle je náš nový život. "
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...