" Dobře " nejspíš mě chtěl přivést na jiné myšlenky a já mu to s radostí dovolím.
Přijeli jsme na docela odlehlé místo. Podle mě někde u hranicích Californie. Byla tu pláž, kus od toho stromy a v dálce jsme mohli vidět hory. Krásný pohled na průhlednou vodu a nad tím slunce. Z toho pohledu jsem měla v očích slzy. Pomalu jsem šli dál a cítila jsem jak za mnou jde Justin. Nechával mě abych se rozkoukala. Ale jedno mě zaráží proč tu nikdo není ? Za tuhle krásu by lidi platily aby to mohly vidět! Otočila jsem se tedy na Justina a ten se koukal na mě s úsměvem.
" tak co líbí ?" roztáhl ještě víc svůj úsměv.
" ano , moc ale něco mě zaráží!" nadzvedla jsem obočí a koukala jsem na něj
" Proč tu nikdo není?" zasmál se a přišel ke mě.
" to neřeš maličká" dal mi pusu na líčko a popoběhl si ke břehu.
" tak pojď " zařval na mě a skočil do vody. Zasmála jsem se nad ním a běžela jsem za ním. Samozřejmě jsme se před tím nejdřív svlékly do spodního prádla v mém případě no a Justin asi počítal s tím že pojedeme v moři tak si vzal plavky.
Když se má pokožka dotkla vody trochu jsem se otřásla nebylo to tím že by snad byla studená ba naopak byla příjemně vyhřátá sluncem. Ale ten pocit být na tomhle místě mě okouzlila na tolik že jsem nedávala pozor. Skočila jsem menšího placáka když jsem zakopla o malý kámen pode mnou. No jo moje nešikovnost byla vždycky vysoká. Justin se mi smál a tak jsem to přece nemohla nechat.
Rychle jsem plavala za ním jak jsem jen dokázala. Když to zpozoroval tak se mi snažil uplavat ale nějak mu to nešlo a já myslím že to dělal schválně. Doplavala jsem k němu a vylezla jsem mu na záda. Chytila jsem se ho kolem krku jednou rukou a tou druhou jsem mu začala cuchat vlasy. Tohle totiž nenávidí.
" Bell, ne , přestaň" smál se a zkoušel mě ze sebe dostat ale já se na něm držela jako klíště. Najednou se potopil a já s tím nepočítala tak jsem ho musela pustit kvůli tomu že jsem měla málo kyslíku.
Už jsme byly docela daleko od pláže ani nevím že jsme se tak daleko dostaly. No ale teď mám jiný problém. Justin se ještě nevynořil. Začala jsem panikařit ! Tohle není sranda. Znovu jsem se potopila a hledala jsem ho pod vodou. Ale voda mi to nijak neusnadňovala kvůli vlnám které mě přiměly se znovu vynořit. Moje hlava se znovu ocitla nad vodou a mé srdce si uvolnilo když jsem uviděla Justina ale s mrtvolným výrazem ve tváři který taky opadl když mě viděl.
" Bell zlato, bál jsem se o tebe " řekl s třesoucím hlasem
" to já o tebe. Když si se nevynořil tak jsem tě šla hledat pod vodu!" taky jsem měla pěkně nahnáno
" já jsem tu ale byl celou dobu" nechápavě jsme nakrčily obočí než Justin znovu promluvil
" no měly by jsme se vrátit protože se zvedají vlny tak pojď zlato a už mě tak neděs!" pochechtl se a chytl mě za pas a vysadil si mě za záda a plaval dál.
Jak říkám před tím jen dělal že neumí moc plavat protože teď jsme byly hodně rychlí. Když jsme doplavaly ke břehu tak se Justin pořád neměl k tomu aby mě pustil takže mě nesl až k našim věcem.
" nechtěl by si mě položit ?" řekla jsem mu svůj návrh protože jsem se bála aby si neudělal kílu přeci jen nejsem malá a nemám 5 kilo.
" vždyť nic nevážíš " jen jsem se uchechtla na jeho nepodařeném vtipu. Vím že má sílu ale nevěděla jsem že tak velkou když mě dokáže unést takhle dlouho.
" no ale když si to přeješ tak klidně" usmál se a pomalu mě dal dolů. Úsměv jsem mu vrátila a vzala jsem si své věci.
" ručníky jsou v kufru tak se potom usušíš"
" dobře" hodila jsem po něm úsměv který znamenal jediné.
" budu tam rychleji!" zařvala jsem a už jsem běžela k autu.
Samozřejmě pan Gentleman mě nechal vyhrát. Úplně očividně na konci zpomalil a já tak vyhrála.
" Bell?"
" ano ?
" dneska budu mít jeden koncert a hned zítra ráno vyjíždíme takže jsem se chtěl zeptat jestli budeš doma a nebo pojedeš se mnou na koncert ?" když jsem se utírala ručníkem tak na mě vybafl s touhle otázkou
" jasně že pojedu s tebou, to si nenechám ujít a co Lil ? Dlouho jsem ho neviděla" Do oblékla jsem se a nasedla do auta společně s Justinem
" Lil se tam jako po každé bude snažit sbalit nějakou mou pracovnici jako tu z minula. Takže neboj uvidíš ho " usmál se a vyrazil na cestu k němu domů
" už se na něj těším" vykvíkla jsem a opravdu se těším.
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...