...19...

2.2K 72 7
                                    


" Justine proč jsme zastavili ?" koukla jsem se na něj . Měl pobavený obličej !

" Už jsme dojeli" zasmál se 

" No do prdele "

"Cože ?" zeptal se mě Justin se smíchem

" Co?" nechápala jsem

" cos to říkala?"  já něco říkala ?

" já jsem to řekla nahlas ?" svraštila jsem obočí

" jo " smál se mi Justin.. Radši jsem se k tomu dál nevyjadřovala. Dopadlo by to hůř a Justin by se mi smát do smrti! Jak se tak znám tak stejně za chvíli řeknu další kravinu.

" Tady jako bydlíš ? A sám?" ptám se jen pro to že to tak trochu nechápu tady by mohlo bydlet třeba tak 20 lidí a on si tu žije sám !

" Já si myslel že si Belieberka" koukla jsem se na něj jako co to sem pleteš 

" No jo ale co to s tímhle má společného" nadzvedla jsem obočí.

" No Beliebers mají zjištěný všechno do podrobna o mě .. kolik domů mám, kde jsou, a dokonce mají i adresy !" zasmál se.

" V tomhle jsem byla trochu jiná než ostatní. Soukromí hvězd nechávám pro ně. Je to jejich život do kterého nemám co zasahovat. Já jsem je měla ráda pro jejich hudbu. Jak si mohl zjistit hudba je pro mě hodně! Takže tak" pokrčila jsem rameny a vystoupila jsem z auta. Stejně jsem se nepohla ani o krok a furt civěla na tu nádheru !

" co tak civíš ?" Přišel ke mě, chytl mě za ruku. Doslova mě tahal do domu. Otevřel vchodové dveře.

Stejně jsem nešla do domu. Sakra vždyť já se toho bojím i dotknout. Co když tu něco rozbiji ? Tak to budu splácet celej život. 

" no tak pojď dál" stál u botníku kam ukládal svoje Supry. 

" když já se bojím že tu něco rozbiji " Vešla jsem dovnitř a stála tam jako socha která se nemůže ani pohnout. 

" nerozbiješ , neboj " Pohladil mě ale já stejně ani nepohnula. Na tohle nejsem zvyklá! 

Zavedl mě do obýváku kde jsem si radši sedla ! Kdo tohle kdy viděl... Do háje tohle muselo stát hodně !! Ale asi nejvíc mě zaujali fotky co měl nad obroským krbem který byl celý z kamene. Vstala jsem a šla se na ně mrknout.

Když jsem došla ke krbu tak jsem si všimla Justina ještě když byl malý. Juj ten byl roztomilý ! ! ! ! ! Vzala jsem si tu fotku a šla jsem si sednout. Celou dobu jsem si říkala různé

"Jůů, Juzisíííí , Bože ten je sladkej , ťuťu ! ňuňu !!!! Jůůůů" a další. Když přišel Justin tak jsem si tu fotku schovala za záda. 

" Co to tam máš ?" Zeptal se zvědavě

" Nic " udělala jsem puppy face

" ale ukaž " zasmál se a sedl si ke mě. Vytáhla jsem fotku a začala jsem se nad ním znova rozplývat.

" ty si tam tak roztomilý!!!!" 

" a jako teď už nejsem ?" zeptal se dotčeně

" ale  to víš že si " vzala jsem mu do rukou tváře a začala jsem je mačkat. ( jak to dělají babičky. Nebo alespoň ta moje. Doufám že víte jak to myslím :D)  Začala jsem se smát jak pako. 

"No dobře myslím že to stačí " zasmál se 

"máš hlad nebo žízeň?" zeptal se slušně 

" ani ne ale děkuji " usmála jsem se a šla se kouknout po dalších fotkách.

" ale stejně ti něco udělám k jídlu , dneska jsme skoro ani nejedly. " odkývala jsem a koukala jsem na jednu děsně cute fotku.

" Justine " někdo bouchl dveřmi a na to se ozvalo dívčí řvaní Justinového jména. 

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat