" Justine " někdo bouchl dveřmi a na to se ozvalo dívčí řvaní Justinového jména.
Zvedla jsem se tedy a šla se kouknou kdo to je. Prošla jsem dlouhou chodbou a tam stála vysoká brunetka se slunečními brýlemi na očích. Měla černé kalhoty a dlouhý šedý svetr. Byla asi tak stará jako moje máma. A za zády měla dvě malé děti. Po malinké chviličce se sem dostavil i Justin.
" Mami ..." řekl zaskočeně. Cože ? A já vypadám takhle ? Co si o mě bude myslet? On mi neřekl že přijde !
" uch. nevěděl jsem že přijdeš " zasmál se .. na můj vkus trochu křečovitě a prohrábl si vlasy.
" to já taky ne ale děti tě chtěli vidět. A představíš mi tu dívku co stojí za tebou jako by se mě bála " zasmála se a pak koukla na mě.
" Jo... j-jo.. Mami tohle je Bella moje přítelkyně" otočil se a zatáhl mě za ruku před jeho mamku.
" Ahoj zlatíčko já jsem Pettie a tykej mi " usmála se na mě. Já jsem jí chtěla podat ruku ale ona mě vtáhla do medvědího obětí.
" Děti pozdravte " Pobídla dva malé caparty za sebou. Každý z jedné strany se jí držel za nohy.
" Ahoj" " čáu" pozdravily mě oba. Ale ani o krok se nepohnuly!
" čauký " zasmála jsem se a zamávala jim. Malá holčička se rozhodla se vzdálit od mamky a přiběhla ke mě. Vzala mou ruku do té své a stáhla si mě k sobě na její velikost.
" Budeš si se mnou hrát ?" přikývla jsem a usmála jsem se. Když to zpozoroval malý klučík tak na sebe nedal dlouho čekat a přiběhl ke mě taky. " a se mnou taky ?" zazářily mu očka.
" jasné " vzaly mě za ruce a tahaly mě do jednoho z pokojů. Koukla jsem se na Justina a ten se jen usmívala. Skoro sme utíkaly. Až jsme zůstali u růžovo-modrých dveří které otevřeli.
Pokoj překypoval hračkami! Všude byly buď to princezny nebo auta. Nádherný pokoj pro malé děti rovnou svatyně! Tak jsme si sedli na tři židle u malého stolečku pro malé děti. Sice to nebylo nejpohodlnější ale jinak v pohodě.
" Jak se jmenujete?" zvědavě jsem se na ně koukla. Vím Justin už mi o nich říkal...
" Já jsem Jazzy " " a já Jaxon" Překřikovali se aby se to ke mě dostalo jako první.
" Dobře a s čím si chcete hrát ?" koukla jsem se po té spoustě hraček co tu mají
" S Barbie" " Autááá" jujky.
Nestihla jsem to cokoliv říct a Justin vletěl do dveří.
" Je mi líto broučci ale dneska si hrát nemůžete " Koukl na ně s omluvným pohledem.
" próóóóč "
" protože jste nenechali domluvit maminku když chtěla říct že se zdržíte jen chvíli protože musíte jet za tatínkem" oba si povzdechli. Zvedli se a odpochodovali. Jen jsem se zasmála nad tím jak se jim nechtělo ale jsou dobře vychovaní.
" a já budu dělat co ?" udělala jsem smutné očka.
" mám pro tebe překvapení" poslal mi vzdušnou pusu. Vstala jsem a přešla jsem k němu. Objal mě kolem pasu. Došli jsme k Pattie a malým.
" těšilo mě. I když doufám že si příště i popovídáme" usmála se a při tom koukla vyčítavě na děti. Samozřejmě jen hraně a s velikým úsměvem se opět podívala mým směrem.
" v to doufám taky" usmála jsem se na ní. Pak mě opět silně objala. Něco pošeptala Justinovi a odešla. Má zvědavost samozřejmě byla větší a hned jsem začala vyzvídat co mu řekla.
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...