...49...

1.5K 48 0
                                    

Co přede mnou skrývají...? Tak přesně tahle otázka mi běhá po hlavě jako splašený kůň celou jízdu do nákupního centra. 

Tara celou dobu něco povídá a ne že by mě to nezajímalo ale jde to jedním uchem tam a druhým ven. Věčně přikyvuji na znak souhlasu a nijak se s ní nepřu o tom že nejvíc sexy muž na světě je Leonardo DiCaprio. Od té doby co se se mnou podívala na jeden z nejuznávanějších filmů The Great Gatsby (velký Gatsby - dokonalý film :) ) o tom herci neustále přemýšlí. Neříkám že není sexy. Vlastně je a to hodně... Bože mlč Bell.

Vidíte kam jsem to dopracovala? Mluvím sama se sebou. Uchechtla jsem se sama nad sebou. Tara se na mě divně podívala ale nijak mě nekomentovala.

Když jsme zastavily před nákupním centrem nasadila jsem si sluneční brýle abych si mohla myslet jak jsem nenápadná. Tara  udělala to samé a mohly jsme vyrazit. 

Skoro žádný obchod se nevyhnul naší návštěvě ale víte kde jsme strávily nejvíce času? V obchodu kde se prodávají malé oblečky na miminka. Neodolala jsem a nakoupila rovnou několik párů. /Multimedia/ a když jsem se koukla dál našla jsem i jedny kde byl Justin na fotce s mikrofonem. Neodolala jsem a se smíchem vzala i tyhle. Myslím že už budu nakupovat jen pro Jasonka. 

Musela jsem hledat Taru protože jsme se někde rozpojily našla jsem ji nad jedním oblečkem který vypadal jako lední medvídek. Byl sice trochu větší než je teď on ale doroste to. Nemyslete si. Za ty tři týdny pěkně nabral a už krásně vyrostl a na hlavě má blond vlásky. 

Přiběhla jsem tedy k Taře a obdivovala jsem ten rozkošný obleček s ní. Později jsme se obě rozhodly ho vzít a ještě pár dalších. 

Dávala jsem prodavačce všechno na stůl. Byla udivená že toho beru tolik ale ani nemukla. Když se k té madam dostal obleček s Justinem Tara se na zasmála a koukala na mě s pohledem 'TO VÁŽNĚ?'   Protočila jsem očima. 

" Jste faninky Justina Biebera?" divně se nás zeptala. Nemohlo ji být víc jak 40.

" No ne tak docela" zasmála jsem se 

" Prosím? " se zmateným pohledem na nás koukala

" Já jsem jeho přítelkyně a ona je má kamarádka" usmála jsem se. Jenže té paní klesl úsměv a hned sklopila pohled. Nechápala jsem to.

" Stalo se něco?" zeptala jsem se slušně. 

" Ne" odsekla.

Nadiktovala nám cenu toho nákupu a pak se věnovala ostatním zákazníkům. Nechápala jsem její chování. Hned po odchodu z obchodu jsem se na tu otázku zeptala Tary ale ta mi odpověděla že i ona nechápe její chování.

Znovu jsme nasedly do auta a já už se těšila až ukážu všechny ty oblečky Justinovi. Jenže jsme nejely stejnou cestou jako před tím.

" Taro kam jedeš ?" zeptala jsem se 

" Neboj jen si někam potřebuju skočit " dál jsem to neřešila ale byla jsem docela vystrašená. Ta věta kterou řekla u nás mě vážně vyděsila. " zatím všechno vychází podle plánu".

Nevnímala jsem cestu... opět. Když jsme přijely před nějakým nádherným velikým domem už se stmívalo. Nedaleko jsem zahlédla pláž. Co si tu chce vyřizovat. Sakra

" Půjdeš se mnou?"usmála se na mě

" ne já tu na tebe počkám" 

" ale noták alespoň se projdeš byla to dlouhá cesta" přemlouvala.

" Bolí mě nohy Tarr počkám tu na tebe" 

" Prostě pojď ! " už mě tahala z auta. 

" No dobře ale pusť mě" zabouchla za mnou dveře od auta a už kráčela k tomu domu. Uvnitř byla naprostá tma. Otevřela dveře ale nerozsvítila světlo.  Šla dál tak rychle až se mi ztratila a v té tmě jsem ji nemohla najít. Už jsem se vážně bála!

Najednou se těsně přede mnou rozsvítila malá svíčka. Tiše jsem vykřikla. Absolutně nechápu co se tu děje! Hned za ní se rozsvítila další a další. Byla to cestička kterou jsem se rozhodla vydat.  Něco jako bludičky. Jedna se rozsvítila a další vzadu zhasla.Strašně se bojím a kdyby na mě teď něco vybaflo asi bych dostala infarkt. Cesta mě nakonec dovedla na pláž ale tady to ještě nekončilo. Bludičky mě vedly někam k altánku kde byla jedna osoba. 

Jedna po druhé mé nakonec dovedla k tomu altánku a já vyšlápla jeden schod který tu byl. Když mě ten dotyčný zaslechl bylo vidět jak se zhluboka nadechl. 

Otočil se a já hned poznala pro mě známý obličej. Chtěla jsem se hned zeptat ale rychlými kroky byl u mě a na pusu mi dal ukazováček na znamení toho abych mlčela. S nechápavým výrazem jsem tiše očekávala co se bude dít. 

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat