...16...

2.5K 79 4
                                    

Vyšli jsme z kanceláře.  Samozřejmě se všechny pohledy hned nasměrovaly na mě a Justina. Nenávidím příliš velikou pozornost. Opět jsem se namáčkla na Justina a hned jsem se cítila bezpečněji. Snažila jsem se to ignorovat ale nejde to. 

" á tady je moje zrádkyně a kurva" ne ne, jen tu prosím ne ! Otočila jsem se k té mrše

" Jediná kdo je kurva jsi ty" řekla jsem hnusně. Justin si mě přitáhl k sobě. Takže jsem byla nalepená zády na jeho břicho.

" Ne ne, já jsem nevyměnila svého kluka do týdne" rozklepala jsem se . Ne že bych se jí bála ale chtělo se mi brečet. Jsem prostě citlivá osoba!

" Jestli jsem to dobře pochopil tak ona je ta co tě podrazila " řekl Justin.

" ano " přikývla jsem jí

" Ne , jen jsem jí pomohla " samozřejmě se musela ozvat!

" a s čím ?" ironicky se uchechtla přišla ke mě tak blízko jak mohla ale nebylo to moc protože si mě Justin dal za sebe . Jako by mi mohla nějak ublížit.

" nech jí být. Ona od tebe nic nechce! Podle toho co jsem o tobě slyšel si mrcha. A necháš mojí holku bejt na pokoji ! žádné telefonáty ! Nic jí neuděláš ! Nic jí neřekneš ! už o tobě nechci slyšet. Jestli ano nebude to pro tebe dobré a ani hezké ! " řekl a tahal mě pryč od ní. Zahřálo mě u srdce . On mě ochránil. Tak přeci jen mě má rád. 

Naštěstí tady nikdo nebyl. Před ředitelnu si nikdo netroufne ! Takže se nemusíme bát toho že by to někdo nahrával a dal to na internet.

Popošly jsme kus od ní a já ho zastavila.

" Justine ? Děkuji " objala jsem ho.

" Jsi moje a co je moje to si chráním. Nenechám nikoho aby si na tebe i jen dovoloval. Sice jsem jí nerozuměl ale podle jejího jedovatého tónu to nebylo nic hezkého. Tohle už se ti nikdy nestane . Chci aby si byla šťastná a tou tě taky udělám !" políbil mě já jsem mu to oplácela. Miluji jeho rty. Polibky kterými mě dohání k šílenství. 

Líbali jsme se dobrých 5 minut než jsem se lekla zvonění. Najednou se začaly ze tříd hrnout žáci a já usoudila že bude nejlepší když odejdeme. Ještě bych potkala nějaké další lidi které potkat nechci.

******

Celý večer se chudák Justin neodtrhl od mé mamky. Měla tolik otázek až jsem se divila. Když jsem se třeba jenom pohnula ihned mě stiskl pevněji ve svém náručí. Nejspíš abych ho tam nenechala samotného s mou mamkou. Bylo zábavné koukat na reakce Justina při nějakých máminých otázkách. Máma byla vždycky hrozně zvědavá!!

Chtěla jsem si dojít pro pití jenže je tu potíž v tom že Justin má přeze mě ruku a druhou na mém břiše takže není možnost úniku!


" Justine já mám žízeň a chci džus !" zašeptala jsem mu do ucha a skusila jsem se postavit.

"Já ti pro něj dojdu!" odšeptal mi nazpět. Máma na nás divně koukala. Natáčela hlavou na strany a asi nemohla pochopit proč šeptáme. Justin si mě k sobě ještě víc přimáčkl. Mám takový pocit že on se jí bojí. 

" já mám nohy a zvládnu to i sama, jen si tu klidně s mamkou popovídej" zašeptala jsem ironicky. Znovu jsem se pokusila zvednout ale odpovědí mi bylo jen zesilnění stisku. Ne nebolelo to. Spíš to byl jen náznak toho že nechce abych odešla.

" No tak jo , já asi půjdu spát už je hodně hodin a já zítra vstávám brzo ráno. A v kolik zítra odlétáte." řekla mamka. Bylo kolem deváté a to je ještě na mamku brzo ale asi vážně vstává.

" Zítra jelikož mi začíná to turné tak kolem 11 hodin ráno musíme být na letišti." odpoví pohotově Justin. No jo dneska je pondělí.

" Dobře tak to už se neuvidíme. No Justine ráda jsem tě poznala a Bello brzo se mi vrať ano?"  usmála se. 

" taky jsem vás rád poznal " podaly si ruku

" neboj mamí , brzo se vrátím. A koupím ti dárek" Objala jsem jí ale jakmile jsem řekla slovo dárek se ode mě odtáhla a nahodila její štěněcí pohled. 

" děkuji princezno" dala mi pusu na líčko a odešla.

Mávali jsme jí z Justinem jako idioti než zalezla na roh a bouchla dveřmi z ložnice. Justin vypustil přebytečný vzduch a uchechtl se. Bouchla jsem ho do ramene.

" copak ? Snad si se nebál" začala jsem si ho dobírat.

" Ne nebál. No možná trošku" můj pohled ho pomalu přesvědčoval.

" děláš si srandu ? Trošku ? Vždyť jsem byla ochranný štít . A ani jsem se nemohla jít napít. To mi připomíná že mám žízeň" uchechtla jsem se a vykročila jsem do kuchyně.

" fajn, bál jsem se ale prosím neříkej to Lilovi!" nalila jsem si pomerančový džus. Otočila jsem se na něj a pomalu upíjela ze skleničky.

" proč bych neměla?" ďábelsky jsem se usmála

" protože by si mě dobíral ještě dva týdny" rychlým krokem se přemístil ke mě. Chytl si mě za pas. Vysadil mě na linku. Položila jsem džus vedle sebe.

" kdyby si mi to neřekl tak by mě to ani nenapadlo. " začala jsem se smát jak pošuk.

" takže mu to neřekneš?" zeptal se mě a pomalu se přibližoval svým obličejem k tomu mému.

" Budu diskrétní ale něco to bude stát" 

*****

Krásný nový rok přeji všem :))) :D Ať se vám daří vše a neopijte se moc :D 

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat