" budu diskrétní ale něco to bude stát "
" a co to bude ?" usmíval se a okusoval mi spodní ret.
" nechám se překvapit " mrkla jsem na něj. Slezla jsem z linky. Takhle unavená jsem nebyla už hodně dlouho ! Takže jsem se rozhodla... Směr postel! Justin na sebe nenechal dlouho čekat a doběhl mě.
*****
ÚTERÝ ... den odletu.
Snažím se neplašit ale víte , ono to moc nejde.! Přeci jen na tom turné budu nejmíň 3 měsíce. Justin mi neřekl jak dlouho přesně ale podle toho co jsem si zjistila na internetu to nemá být méňe jak 3 měsíce. Balím si co mi padne pod ruku. Ale už mám dva kufry a nechci vypadat nějak divně že sebou budu mít tolik kufrů!
" zlato za hodinu nám letí letadlo, měla by si si pospíšit" zasmál se a poplácal mě po zádech. Fajn v klidu, jen v klidu !
" Cooooo ?" zařvala jsem . Ale popravdě jsem si to ani neuvědomila a sedla si na můj 3 kufr abych ho zapnula.
Nešlo mi to takže jsem zvolila jinou taktiku... Rozplácla jsem se na ten kufr celou váhou ale i tak mi to nešlo.Koukla jsem se na Justina a ten mě pozoroval a válel se při tom smíchy na mí posteli!
Čapla jsem ho za ruku a shodila jsem ho na můj kufr. A jelikož měl pořád záchvat smíchu tak z něj spadl ale myslím si že mu to ani nevadilo a sedl si zpátky sám.
Pokusila jsem se tedy znovu o zapnutí mého debilního kufru.Pro tentokrát to šlo.
"páni tak to šlo rychle " poznamenala jsem ale spíš pro sebe ale Justin to slyšel.
" tím chceš jako naznačit co?" vykulila jsem na něj oči.
" nic nic " dělala jsem jako nic a snažila jsem se nenápadně zmizet.
" ne ne , počkej . Já to chci vysvětlit " Na tváři mu pohrával úsměv.
" to nemělo nic naznačit. " couvala jsem až jsem narazila do dveří . Justin se ke mě rychle dostal a ruce dal k mé hlavě a namáčkl se na mě abych mu neutekla.
" to si nemyslím" a začal mě lechtat. Už jsem se zmínila jak jsem lechtivá? Jestli ne tak to říkám teď. Hnedka jsem se sklátila k zemi. Samozřejmě toho nechtěl nechat a lehl si na mé břicho a pokračoval.
" přéééééstááááň" řvala jsem jako magor!
" tak řekni to co chci slyšet " usmál se a přestal. Já se snažila uklidnit a to se mi do pár sekund povedlo
"nejsi tlustý. Si jen svalnatý!" Pohladila jsem ho po ruce. Viděla jsem na něm jak se uvolnil a přivřel oční víčka. Jsem s ním skoro jeden den ale cítím se s ním... jak to nazval... Jiná ? Uvolněná? Volná?
" já vím" promluvil po chvíli . Oba jsme vybuchli se smíchem. Ale najednou jsem si něco uvědomila.
" Justina sakra slez ze mě uletí nám letadlo. " Jako obvykle mě dostala panika. Vzala jsem svůj kufr ale Justin tak furt seděl a smál se.
" Ale zlato on nemůže odletět bez nás." koukla jsem se na něj jako na idiota.
" proč by nemohl?" nakroutila jsem hlavu na náznak pochyb o něj.
" protože to je moje letadlo?" řekl jako by to bylo úplně normální!
" Co?" vykulila jsem na něj oči
" no ?" nevěděl co má říct.
" Proč si mi to jako nemohl říct dřív? Teď alespoň můžu dospat to ranní vstávání" Pustila jsem kufr a skočila jsem do postele.
" no to zase ne" zasmál se a vzal mě na rameno. Do druhé ruky vzal kufr. Šel se mnou až dolů. Samozřejmě jsem se snažila o to aby mě dal dolů ale marně. Jako by to bylo normální nosit lidi na rameni.
" Fajn ale teď už by si mě mohl dát dolů nemyslíš ?" řekla jsem když jsme byly na chodbě
" dobrá" pustil mě a šel pro ostatní věci. Já mezitím šla do kuchyně pro mojí kabelku a napsat mámě lístek.
Ahoj mamko , přijedu jak nejdřív budu moct. Mám tě moc ráda. Posílám pusu a dávej na sebe pozor.Pááá <3
Nalepila jsem to na ledničku a běžela za Justinkem který už mě volal.
Když jsem překročila práh domu pomyslela jsem na dvě věci.
To první je - můj nový začátek, a to druhé je - s Justinem!
******
Tak co jak jste si užily začátek nového roku? Jinak doufám že se část líbí. :))))
Hope u like it <3
ČTEŠ
What ...?
FanfictionBella Werner je holka z Česka. Jeden den jí ale zradí lidi kterým věřila. Tak se její rodiče rozhodnou jí udělat radost. I s její sestřenicí Adri se vydávají do Londýna na koncert slavného zpěváka Justina Biebera. V letadle se shodou okolností sezn...