...14...

2.5K 81 7
                                    

Let trval necelé tři hodiny a já samozřejmě usnula takže to nebylo až tak hrozné. Teď už jsme s Justinem v Česku. Je celkem divný že teď budu mluvit jen Česky chudák Justin nejspíš nebude chápat ale nějaké fráze umí. V letadle jsme se nudily. Ale snad to nebude nijak velký problém. Prostě budu mluvit já a spolu budeme mluvit anglicky no to je toho. 

Justin si tady na ten den, dva vypůjčil nějaký auto. Vyšli jsme před letiště a hledaly jsme ho. Poslíček šel s námi takže to trvalo jen chvíli. Měli jsme namířeno ke mě domů. Popravdě ? moc se mi tam nechce. Jestli tam bude táta tak tam nezůstávám ! Přišli jsme na parkoviště a tak stálo v celé své kráse černý ferrari. Dokonalý auto. Ale nevím jestli je vhodné zrovna na české silnice. Ale přemluvit Justina ? To je neuskutečnitelný ! Už za tu chvíli co jsem s ním vím že to co si vezme do hlavy se nedá nijak vyvrátit. Říkala jsem mu ať si nepořizuje nízký auto ale tohle až tak nízký není takže to snad zvládneme.

Nasedly jsme do té krásky. Dokonalé auto . 

" tak co líbí se ti autíčko?" zeptal se mě Justin

" to si děláš srandu ? Tohle auto je dokonalý !" pohladila jsem ho na palubní desce a dál sledovala jízdu. V Česku jsem nebyla jen týden ale i tak mi to tu nechybělo. Možná si myslíte že mám čechy ráda ale skutečnost je jiná. Nenávidím to tu ! 

Jednou jsem byla ve Veliké Británii a nemohla jsem najít cestu do mekáče. No co měla jsem hlad ! Tak u mě zastavila jedna policistka a poskytla mi pomoc a v průběhu pár vteřin u mě bylo dalších dvacet lidí a ptaly se jestli nepotřebuju pomoc. Za to v Česku ? Div by vás neposlaly do prdele že překážíte. Omlouvám se někomu komu se tu líbí ale tohle je věc názoru.

" Jsem rád že se ti líbí." zasmál se nad mým dětinským chováním

" Teď zahni doleva a pak dva krát doprava a hnědý dům. Je tam jediný tak u něj zastav a jsme tam " navigovala jsem ho. Udělal přesně jak jsem řekla a ocitli jsme se před mým domem.

Vystoupila jsem a Justin hned za mnou. Vzal mě za ruku a vyšli jsme k domu. Ještě jsme ani nezazvonili a už nám horlivě otevírala mamka. Objala mě tak pevně že jsem ani nemohla dýchat. Pak se skoumavě koukla na Justina.

" Dobrý den, já Justin" trošku to pomotal ale česky mu to jde.

" Dobrý , Já jsem Patricia " dobře myslím že už by jsme měli mluvit anglicky jinak nic nepochopí. 

" Tak se jmenuje i moje máma " zasmáli jsme se tomu. Náhoda ... 

"dobře půjdeme dovnitř ?" Zeptala jsem se mamky. Už mi to bylo divné stát venku

" Jistě abyste mi nepromrzli" Potáhla nám za ruce a vtáhla nás do domu. Můžu jedině děkovat bohu že mám vzdělanou mamku ale její šílenost k ní prostě patří.

" Mamko venku je tak 30 stupňů jak bychom asi prosím tě mohly promrznout ?" zeptala jsem se jí a tahala jsem Justina dál do domu. 

" No jo ale nevíš co se může stát za chvíli už třeba bude pršet " pokroutila jsem nad ní hlavou. Chyběla mi. Sedli jsme si na gauč a jak jsem očekávala mamka začala vyzvídat.

" Tak Justine pověz mi něco o tobě" otočila se k němu . Viděla jsem na něm jak je nervózní. pohladila jsem mu ruku. Trochu se uvolnil a začal

" Takže jmenuji se Justin Bieber a jsem zpěvák. " řekl to jako by to neměl nikdo vědět. Mamka se zasmála přisunula se blíž ke mě.

" to už vím a dál?" začala vyzvídat víc

" no co přesně byste chtěla slyšet?" zeptal se nervózně

" co třeba takhle rodina ?" usmála se na něj

" Svou rodinu miluji! Moje mamka se jmenuje Patricie ale říkáme jí Pattie a můj otec je Jeremi. Mám mladší sourozence Jazzy a Jaxon. Ty dva uhlídat je něco." zasmáli jsme se 

"Tak já vás tu asi nechám. Musím jít do školy. Pro ty věci " řekla jsem a postavila jsem se

" Já jdu s tebou" vstal i Justin 

" já si nemyslím že to je dobrý nápad, víš kolik tam bude holek ? Oni mě zabijí" dořekla jsem to. Mamka radší odešla protože se schyluje k naší první hádce. Což nechci ale mám pravdu

" a přesně proto tě nenechám jít samotnou! Myslíš si že neví že spolu chodíme ?" tak tohle mě zaskočilo

" my spolu chodíme ?" zeptala jsem se ho divně 

" Chtěl jsem se tě zeptat jinak ale právě si mi nedala jinou možnost" přistoupil ke mě a chytl mě za ruce.

" Bello Werner , staneš se mou princeznou ?"

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat