...25...

2K 71 4
                                    

" Bell, budu muset udělat jeden rozhovor, půjdeš se mnou?"

****

Celý večer nakonec probíhal tak že jsme měly malý rozhovor a pak mě Justin seznamoval s různými jeho slavnými kamarády a nakonec jsme jako naschvál skončily uprostřed tanečního sálu. Takové klišé. Nemůžu říct že se mi to nelíbilo. Sama sobě bych lhala ale nadměrná pozornost mě nijak extra neuklidňovala a ani nenadchla.

Zmínka o tom že mě vlastně podle všeho Justin teď ukázal poprvé na veřejnosti se neobejde o milion reportáží v novinách a samozřejmě na internetu. Ani nebudu komentovat co o mě říkají ale právě jsem si koupila pár výtisků novin a bulvárních časopisů. Nebylo těžké si vybrat, všude píší jen o tom jak Justin má novou štětku do postele. A tou štětkou myslí mě. Neřekly to tak doslova ale doslova to z toho vyvozuje tohle.

Může mi někdo říct co jsem jim udělala ? Já vím že takhle vydělají víc ale mě to ubližuje. Hodně, přeci nejsem taková děvka abych mu vzala peníze a potom zdrhla do jiného státu. Taky mě to trochu uráží ale co zmůžu ? 

No jo vím, že mi nepomáhá ani to že si to čtu a brečím nad tím jako malá holka. Asi si říkáte kde je Justin že? Jednoduše vám odpovím. Zrovna teď musel rychle jet něco zařizovat s jeho manažerem. 

" Miláčku jsem doma " zařval Justin přes celý dům a už jsem slyšela jak dupe po schodech.

" Do prdele !" zaklela jsem a rychle jsem se snažila někam uklidit ty časopisy ale jelikož pod postel to dát nemůžu protože tam není žádný prostor, stěny postele jsou až u podlahy. Tak tedy pospíchám dát to do poličky a s otevíráním dveří zavírám tu poličku s časopisy.

Rychle jsem se otočila a utřela jsem si slzy asi v jedné sekundě.

" ahoj" přišel ke mě dal mi pusu na čelo a objal mě

" ahoj " usmála jsem se mu na zpět , sice falešně ale to on nemusí vědět.

" stalo se něco ?" zkoumal mě svým pohledem. Jako by hledal jen jediný náznak bolesti.

" ne , ne jsem v pořádku " usmála jsem se na něj pohladil mě po tváři a pořádně mě objal

" co to je ?" odtáhl se ode mě a trochu mě odstrčil od sebe. Podívala jsem se kam míří ale hned ve mě hrklo když jsem viděla že jsem nechala kus časopisu trčet z nedovřené poličky.

Rychle jsem k němu přiběhla.

" to nic není, a jak si se měl co říkal manažer ?" usmála jsem se a malinko mu zatlačila do hrudi aby trochu poodstoupil. Na to se Justin jen zamračil

" Co je v té poličce ?" hodil na mě pohled který jasně říkal ať mu to řeknu

" nic nic, jen pár časopisů " usmála jsem se na něj a snažila jsem se to nějak zamaskovat.

" časopisů ?" koukl na mě značně nedůvěřivě

" ano" usmála jsem se 

" tak mi je ukaž " založil si ruce na hrudníku dávajíc mi tím najevo že neustoupí

" neobejde se to bez toho ?" koukla jsem se na zem

" ne, broučku nelámej si s tím hlavu není pravda co píšou ano?  a neplač kvůli tomu " pohladil mě po líčku 

" jak víš že jsem brečela ?" nechápavě jsem se na něj koukla a čekala jsem vysvětlení přeci mě nemůže znát tak dobře za jeden týden

" no za prvé si se mi teď přiznala a za druhé máš rudý oči " pousmál se ale poznala jsem že je to trochu smutný pohled 

Sklonila jsem hlavu. Nevím jak to že jsem si to neuvědomila. Cítím se trochu blbě!  Ani nevím proč.

" Neboj zlato, za chvíli je to přestane bavit no a pokud ne tak si je podám ! Jak už jsem řekl, nenechám je aby ti ubližovali! Si moje princezna a já tě ochráním " popošel k té poličce a vytáhl v ní ty časopisy. Chvíli se zastavil a pročítal titulní články. Zahlédla jsem jak mu prudce vyskočila žilka na krku a svaly měl úplně napjaté.

" děje se něco?" zeptala jsem se ho protože se zdálo že za chvíli vybuchne !

" je to ještě horší než jsem myslel! " myslela jsem že on o tom ví ...

" ale vždyť ..." nenechal mě domluvit a skočil mi do řeči

" noviny jsem četl včera ale to ještě před koncertem ale netušil jsem že se to tak..." nechal to vyznít do prázdna asi nevěděl k čemu to přirovnat.

" to si nemohl tušit " snažila jsem se ho uklidnit protože začal pořádně rudnout když si četl další článek. Šel si sednou na postel. Ale z rukou noviny nechtěl pustit. 

 Najednou vyndal jeho mobil z kapsy a někoho si vytočil.

***** Justin *****

Tak takhle vytočenej jsem ještě nebyl! To co o ní psaly ? Tohle není normální. Jsou to jen nevyrovnaný kurvy ! Tohle o ní psát nebudou ! Zahodil jsem jeden článek a začal jsem si číst další který byl tak trochu moc brutální a vyskytovali se tam i narážky na ní. Ihned jsem si sedl na postel abych se trochu uklidnil protože se mi začína motat hlava!

Vzal jsem si mobil a vytočil jsem Scootrovo číslo. Očkem jsem se koukl  na Bell. Jen mě bezeslovně pozorovala a čekala co udělám. Začínal jsem mít ještě větší vztek... jak jí to můžou dělat. Nebudou mé princezně ubližovat!

" Hej Bro co je ?" zavolal do mobilu Scooter

" Bro, musíš mi pomoct" řekl jsem mu naléhavým hlasem

" dobře jsem teď v kanceláři tak přijď a rovnou vezmi i tu tvojí holčičku " řekl přeslazeným hlasem " chtěl bych ji poznat. A ty mi ji ani neukážeš ? No to si odskáčeš " zasmál se do mobilu. Trochu jsem se ušklíbl. Jo je pravda že ho rád provokuju ale na druhou stranu byl na něj nedal dopustit.

" dobře za chvíli tam jsme " típl jsem mu to a zval si svou bundu. 

" broučku, někoho ti chci představit " vzal jsem ji kolem pasu a táhl jí ke dveřím

" počkej , dej mi minutku jen se převléknu"  Vyskočila mi z náruče. Jen jsem si povzdech a s úsměvem jsem zakroutil hlavou. Sedl jsem si tedy na gauč co jsme měly v pokoji a počítal jí tu minutu. Pustil jsem stopky na mobilu a koukal jak dlouho jí to zatím trvá.

1:12. ... 2:39 ...  3:16...

Konečně po třech minutách vylezla ale musím uznat sluší jí to! 

" Jo tak minutku jo " zasmál jsem se nad jejím obličejem. Ukázal jsem jí mobil kde byly zastavené stopky na čase jak dlouho jí to trvalo.

" buď rád že jsou to jen tři minuty. Naopak tohle je můj rekord. Nebo ti to mám ještě prodloužit... hmmm..... " hladila si její imaginární knírek " nechala jsem si ještě někde kabelku. Počkej tady" Zasmála se a vykročila pryč ale než stačila udělat další krok tak jsem ji chytl a hodil přes rameno jako pytel brambor.

Bušila do mě ' strašnou silou '  a ono to ' ohromně bolelo' . Popravdě skoro nic jsem necítil. Jen jsem ji štípl do zadku a pokračoval v cestě.

******

Děkuju moooc za úžasných 1900 přečtení . :) jste vážně úžasný !!! :))))) Chtěla jsem vám poděkovat za votes a také za dokonalé komentáře. Moc si toho vážím!!!! :)

Taky jsem se chtěla omluvit že teď dlouho nebyla část. Bohužel mám toho teď dost ve škole. A rodiče mi nijak nepomáhají s těmi neustálími zákazy na počítač :D ale co se dá dělat no :D 

Konečně jsem udělala i z pohledu Justina. Mám psát jeho pohled častěji ? 

Doufám že se vám líbila část a teď konečně se začne něco dít :D Nebudu prozrazovat :DD takže jestli se alespoň trošičku líbila tak dejte vote a nějakej ten komentář potěší :) 

Hope you Like it :3 

 Zatím <3 :)

What ...? Kde žijí příběhy. Začni objevovat