Hayes' pov
Serena opende de brief en las het voor.
Serena en Hayes
Als julie Skylynn ooit nog levend willen zien, doe dan wat we jullie opdragen. Als jullie het niet doen wat we zeggen, zal er iets ergs gebeuren met Skylynn en als jullie de politie in schakelen komen jullie nog meer in de problemen.
Hier is wat jullie voorlopig moeten doen.
1. jullie blijven uit elkaars buurt en maken het uit.
2. zorg dat Cam en Gina het uitmaken
3. zorg dat Cam teurg gaat bij Jade. (de ex van Cam)
4. zorg ervoor dat Ethan en Daisy elkaar hatenps: Als Skylynn terug thuis is en jullie zijn weer samen, slaan we toe.
groeten T, L, J
Mijn mond viel open. Wie zijn die personen? "Wat gaan we doen?" Vroeg ik na een lange stilte. "Ten eerste Skylynn vinden, ten tweede uitzoeken wie die personen zijn en ten derde we gaan zeker niet doen wat ze van ons vragen." zei Serena vast besloten. "Wat als ze onze vrienden en Skylynn iets aan doen?" Vroeg ik bezorgt. "Doen ze niet ze zijn maar een beetje aan het bluffen." Zei Serena. "Wat gaan we dan nu doen." vroeg ik. Ik heb echt veel vragen. "Een plan bedenken wie de ontvoeders zijn." zei ze. "Zou de T, L en J de eerste letters van hun namen zijn." zei ik. "Het kan." zei ze en net op dat moment klopte weer iemand op de deur. Deze keer ging ik kijken wie er was. Ik opende de deur en zag nog een briefje liggen. Ik keek als ik niemand zag en ging terug naar binnen. Ik liep terug naar woonkamer en liet me terug vallen op de bank. "Wie was daar?" vroeg Serena. "Niemand maar wel een brief." zei ik. "Moet ik weer lezen of ga jij lezen?" vroeg ze. "Ik lees deze wel." zei ik en begon te lezen.
Dus jullie willen niet doen wat we zeggen en denken dat we Skylynn niks durven aan te doen. Als jullie echt willen weten wie we zijn moet Serena alleen naar het park komen. We geven één tip: ik, L en J zijn familie van elkaar. En als Serena niet alleen is zal er iets gebeuren wat er je niet wilt Hayes.
Serena's pov
"Ga je naar het park?" vroeg Hayes. "Ja er gaat toch niks gebeuren." zei ik terwijl ik mijn jas aan doe. "Het is laat wie weet wat er gebeurd." zei hij bezorgt. "Er gebeurd niks en ik zal er vandaag achter komen wie die fucking ontvoerders zijn." zei ik en liep naar de deur. "Als er iets gebeurd stuur me dan, dan kom ik direct." zei hij. "Is goed." zei ik en gaf hem een kus op de wang voor ik vertrok.
Als ik in het park aan kom zie ik niemand. Als die personen er niet binnen 5 minuten zijn ben ik weg. Ik ga op een bankje zitten en geen 5 seconden zit er iemand langs mij. Ik kijk naar die persoon en zie dat het Tyler is. "Hey babe heb je mij gemist?" vroeg hij. "Wat moet je?" vroeg ik bot. "Ik zou niet zo bot doen als jij Skylynn nog wilt zien." zei hij met een grijns. "Dus jij zit hier achter en is L Loridana en wie is dan J." zei ik bot. "J is nog een zusje van mij." zei hij. "Geef Skylynn terug en dan heb jij geen problemen." zei ik heel boos. "Maak het uit met Hayes en ga in een relatie met mij dan zie je Skylynn terug." zei hij met een gemene glimlach. "Ik vind haar wel." zei ik en stond op en liep naar huis.
Ik doe de deur achter mij dicht en ga naar de woonkamer waar Hayes op zijn gsm aan het klooien is. "Ik ben terug." zei ik en Hayes zijn hoofd vloog omhoog. "Weet je wie ze zijn?" vroeg hij. "Ja ik ken er 2 Tyler en Loridana maar J weet ik niet, ik weet alleen dat het ook een zusje is van Tyler." zei ik en plofte op de bank. "Ik weet ook niet wie hun zusje is maar met Cam gaat het ook niet goed." zei Hayes. "Hoezo?" vroeg ik. "Hij word gestalkt." zei hij. "Dat is kut weet hij wie het is?" vroeg ik. "Ja door zijn ex Jade." zei hij. "Laat ze allemaal hier komen iedereen moet dit weten." zei ik. "Is goed." zei hij.
Als iedereen hier is gaan ze allemaal op de bank zitten. "Waarom zijn we hier?" vroeg Gina. "Ik weet 2 van de 3 ontvoeders en misschien kan Cam ons helpen." zei ik. "Hoezo kan ik helpen?" Vroeg Cam. "Is Jade familie van Loridana en Tyler?" Vroeg Hayes aan Cam. "Ja dat is het zusje van hun." zei Cam. "Dus de ontvoerders zijn Loridana, Tyler en Jade. Ze proberen wraak op ons te nemen." zei ik. "Wat gebeurd hier?" Vroeg Ethan. "We hebben brieven gekregen en daar door weten we wie de ontvoerders zijn." zei Hayes terwijl ik de brieven liet zien. "Dus je bent naar het park geweest?" vroeg Daisy. "Ja en daar kwam Tyler langs me zitten ik deed bot hij zei doe niet zo bot als je Skylynn ooit nog wilt zien." zei ik. "Oké dus waar kan Skylynn zitten?" vroeg Hayes. "Misschien in hun huis?" vroeg Gina. "Kan zijn maar als we daar naar toe willen moeten we een plan hebben." zei Hayes. "Misschien moeten ik en Hayes nep ruzie krijgen voor het huis van Loridana en als hun naar buiten komen gaan jullie naar binnen om Skylynn te zoeken." zei ik. "Maar wat als 1 iemand niet naar buiten komt?" vroeg Ethan. "Als ik en Serena ruzie hebben komen ze wel en Cam moet ergens anders zijn want Jade stalkt hem toch." zei Hayes. "Dat is waar maar wanneer gaan we het doen?" vroeg Cam. "Morgen om 1 uur." zei ik. Iedereen knikte en ging naar huis. "Gaan we ook slapen?" vroeg Hayes. "Is goed." gaapte ik. We gingen naar boven en kropen samen in mijn bed. Hij sloeg zijn arm over me heen en zei"Ik hou van je Serena." 'ik ook van jou" antwoorde ik terug.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...