Serena's pov
Als de twee uren voorbij zijn, moet ik terug naar de leerkracht gaan. "Waarom moest ik komen?" vroeg ik. "Je bent heel onbeschoft en je moet nablijven." zei mr Hendricks. "Hoelang?" vroeg ik. "Iedere dag 1 uur." zei hij met grijns. "Haha wat lang." zei ik uitdagend.
Na 1 uur nablijven.
Ik loop naar buiten en zie Hayes bij de auto staan. "Hey." zei ik. "Hey babe, gaan we Skylynn halen?" vroeg hij. "Ja kom we gaan." Zei ik en stapte in mijn auto. Als we bij Slylynn's school zijn gaat juist de bel. Skylynn komt aan rennen terwijl ze SERENA schreeuwt. Ze springt op me en zegt dan: "oh hey Hayes." waardoor ik moest lachen. "Ook hallo Skylynn." zei Hayes. "Zijt ge niet blij om Hayes te zien?" Vroeg ik. "Jawel maar ik heb jouw liever." zei ze. "Gaan we vandaag nog eens naar Will en Loriana?" Vroeg Hayes als we in de auto zitten. "Jaaa!" schreeuwde Skylynn. "Oke we gaan. Waar slapen ze eigenlijk, gewoon bij mijn thuis of in Will's appartelent?" Vroeg ik. "Will's appartement." zei Hayes. "Oke." zei ik en rij naar Will's appartement.
Na de auto rit.
(Loriana is bij Will ingetrokken.)
De hele auto rit waren Skylynn en Hayes de hele tijd aan het vragen Wanneer zijn we er? Ik ben blij dat we er zijn, ik ben die vraag moe gehoord. Ik bel aan en Will doet open. "Hallo, we komen een bezoekje brengen." zei ik. "Hallo kom binnen." zei hij. We lopen naar binnen en we zien Loriana slaperig een kamer uit komen, ze is zeker pas wakker. "Goede middag!" Zei ik hyper. "Doe rustig." zei ze. "We zijn gister op stap geweest en ze heeft een kater." zei Will. "Aa oke." zeiden ik en Hayes. "Wat heeft Lorian?" Vroeg Skylynn die er natuurlijk niks van begreep. "Ze heeft heel felle hoofdpijn." zei Hayes. "Wie heeft zijn rijbewijs gehaalt?" Vroeg Will. "Ik maar moet nog een auto kopen." zei ik. "Wanneer ga jij voor je rijbewijs?" Vroeg Will aan Hayes. "Ik ga in de week terwijl Serena nablijft." zei Hayes met een grijns. "Wie moet er nablijven?" vroeg Loriana die de wwonkamer in kwam. "Serena!" schreeuwde Hayes. "Hayes!" schreeuwde ik. "Hoezo?" vroegen Will en Loriana. "Die leerkracht begon vervelend te doen." zeiden ik en Hayes.
Terug bij Hayes' thuis.
We gaan op de bank zitten en Skylynn begint te rennen en te springen en weet ik veel. "Wat heeft ze?" vroeg Hayes. "Weet ik veel. Skylynn waarom ben je zo blij?" vroeg ik. "MAMA EN PAPA KOMEN VANDAAG TERUG!" schreeuwde ze. "Vandaag moet ik dus naar huis." zei ik. "Kan je niet nog een nachtje blijven?" vroeg Hayes met een pruil lipje. "Ik moet ook eens naar huis gaan hé." zei ik. "Wanneer kom je nog eens slapen?" vroeg Skylynn. "Ik denk volgende week." zei ik. "Je ging met me knuffelen dit weekend." zei Hayes. "Ja maar ik hoef daarvoor niet te blijven slapen." zei ik eigenwijs. Hayes stak zijn tong uit en ging naar de keuken. "GAAN WE PIZZA BESTELLEN!" zei Hayes terwijl hij zijn gezicht liet zien in de deur openig. "Geen probleem bestel maar." zei ik.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...