2

4.2K 160 14
                                    

Hayes' pov

Ik zit bij starbucks met Loridana. Ik zag Serena binnenkomen met Cam en Daisy. "Wat doet zij hier!" riep Loridana. "Het is starbucks zij kan hier ook komen." zei ik. "Hoe kan je rustig blijven om een meisje dat ons aanstellers noemden." zei ze. "Ik ben het niet en ik laat me niet doen." zei ik. "Je moet wel aan mijn kant staan en niet van die trut!" riep Loridana. "Ik kies haar kant niet maar ook jouw kant niet en ze is geen trut." zei ik. "Ga naar haar toe. Het is uit!'' riep Loridana. "Goed voor mij ik wou het toch al uit maken." zei ik en liep starbucks uit.

Serena's pov

Ik heb mijn drankjes en ik wou net weggaan maar Hayes hield me tegen. "Wat moet ge van mij." zei ik. "Waarom ga je weg." vroeg hij. "Gaat je niks aan." zei ik en liep weg. Als ik thuis ben geef ik mijn vader zijn koffie en gingen we aan het werk met de meubels in elkaar te zetten. "Zoek je nog werk?" vroeg mijn vader. "Ja hoezo" zei ik. "Een vriend van mij zoekt een babysitter." zei mijn vader. "Ja dat lijkt me wel leuk." zei ik."Oke ik bel of stuur hem als we klaar zijn." zei mijn vader. Gelukkig begon hij niet over school want mijn vader gaat dan alweer zeggen dat ik op de eerste dag geen ruzie moet maken. "Serena heb je ruzie gehad?" vroeg mijn vader. "Hoe weet jij dat." zei ik. "Anders had je wel gezegt dat je geen ruzie had hoor, maar hoe komt dat je ruzie maakt." vroeg mijn vader. "De bitch van de school liep tegen mij op en gaf mij de schuld en begon te schreeuwen en ik liet me niet doen dus ik begon terug te schreeuwen en daarna ging haar vriendje of ex ik weet het niet meer ermee bemoeien." zei ik. "Hoezo ex." zei mijn vader. "Bij starbucks hadden ze het denk ik uit gemaakt wat ik gehoort heb." zei ik.

4 uur later.

"Eindelijk we zijn klaar!"riep ik blij. "Ik ga effe Chad bellen." zei mijn vader. "Wie is Chad?" vroeg ik. "Dat is mijn vriend waar jij gaat babysitten." zei mijn vader. "aaaahh." zei ik. Als mijn vader terug kwam was hij nog altijd aan de telefoon. "Kan je vanavond al babysitten?" vroeg mijn vader. Ik knikte. Mijn vader hangde op en zei dat ik daar ook moest slapen omdat ze naar een feest gaan en niet weten hoelaat ze terug zouden zijn. "Oke het is toch vrijdag." zei ik en ging boven mijn spullen pakken. "Hoe heet het meisje of jongen waarop ik moet babysitten?" vroeg ik toen ik onder kwam. "Zij heet Skylynn en ze is 6 jaar." zei mijn vader. Ik knikte dat word makkelijk.

Bij Skylynn's thuis.

"Hallo ik ben Chad de vader van Skylynn." zei Chad. "Hallo ik ben Serena." zei ik. Na een heel gesprek zeiden de ouders van Skylynn dat de zonen van hun later in de avond komen. "Ik heb honger." zei Skylynn. "Wat wil je eten?" vroeg ik. "Ik wil pizza." zei Skylynn. "Kom dat gaan we effe naar de winkel. Als we terug zijn stop ik de pizza in de oven en gaan we op de wii spelen." Zei ik. "Krijg ik ook een desert als de pizza op is?" vroeg Skylynn toen we aan het eten waren. "Ja zullen we de desert zelf maken." zei ik. "Ja gaan we cupcakes maken." zei Skylynn. "Is goed." zei ik.

Na het eten hebben we cupcakes gemaakt en daarna zijn we onze pyjamas gaan aan doen. "Waarom moet ik mijn pyjama al aan?" vroeg Skyynn. "Omdat het veel leuker is om een film te kijken in een pyjama en als je in slaap valt dat ik je gewoon in bed moet leggen en dan moet ik je niet wakker maken om je pyjama aan te doen." zei ik. "jij bent de enige babysitter dat rekening houd met mij." zei Skylynn. "Hoezo?" vroeg ik. "Elke babysitter die ik tot nu toe had was altijd streng en van hun moet ik altijd om 8 uur naar bed en mag ik nooit een desert en ze geven me altijd spruiten om te eten en ik haat spruitjes." zei ze. "Ik zou dat nooit doen en ik hou ook niet van spruitjes." zei ik. "Welke film gaan we kijken?" vroeg Skylynn. "Wat dacht je van frozen." zei ik. "JAAAAA!" riep ze blij. "Oke kom we gaan kijken." zei ik. Skylynn ging op de zetel zitten terwijl ik de dvd in de dvd-speler stopte.

Hayes' pov

Ik kwam thuis en zag Skylynn op de zetel zitten. "Skylynn waarom ben je nog onder?" vroeg ik, ik kreeg geen antwoord. Waar is de babysitter van Skylynn. Serena kwam uit de keuken deur lopen. "Wat doe je in mijn huis." vroeg ik. "Ik ben de babysitter van Skylynn en hoezo jou huis." zei ze. "Ik ben de broer van Skylynn." zei ik. "Oke ik ga effe Skylynn naar bed brengen." zei Serena. Ik knikte en ging op de zetel zitten.

Als Serena onder is ging ze terug zitten op de zetel en keek de film verder. "Waarom kijk je frozen?" vroeg ik. "Omdat ik die met Skylynn aan het kijk was." zei ze. "Waarom kijk je me niet aan." vroeg ik. "Waarom zou, ik de film is toch interessanter." zei ze. "Waarom doe je zo bot." zei ik. "Omdat je denkt dat je veel beter bent dan de anderen en z'n mensen mag ik niet." zei ze. "Zo ben ik niet, waarom denk je dat ik uit heb met Loridana, zij heeft me laten veranderen en door jou zag ik het." zei ik. "Is het uit? Dat wist ik niet." zei ze. "Je was erbij bij starbucks." zei ik. "Ik let niet op dat." zei ze. "Ik ga maar eens slapen." zei ik. "Oke" zei ze droog.

Ik lig nu al een uur in bed te draaien. Waarom kan ik niet slapen en waarom denk ik aan Serena. Ik ging effe naar onder wat drinken en zag Serena nog op de zetel zitten. "Ben je nog wakker?" vroeg ik. "Ja ik ben geen vroege slaaper, maar ik dacht dat je al aan het slapen was." zei ze. "Ik kon niet slapen." zei ik. "Oke" zei ze. Na een half uurtje begon ik moe te worden en ging in naar bed. Ik denkt dat Serena niet lang daarna is gaan slapen.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu