Hayes' pov
Ik werd wakker op de bank. Ik stond op en liep naar de keuken en daar waren Serena en Skylynn aan het lachen. "Waarom zijn jullie aan het lachen?" vroeg ik. "Iets op mijn gsm." zei Serena met een grijns. Als Serena een grijns heeft is het vast niet goed. "Laat het me zien." zei ik. "Kijk in de spiegel dan zie je het wel." zei Skylynn lachend. Ik rende naar de badkamer en keek in de spiegel. "WIE HEEFT DIT GEDAAN!" schreeuwde ik naar beneden. "SERENA!" schreeuwde Skylynn. "SKYLYNN!" schreeuwde Serena. "SERENA WAAROM HEB JE DIT GEDAAN!" schreeuwde ik terwijl ik mijn gezicht aan het wassen was. "IK KAN TOCH NIET NIKS DOEN ALS JIJ LICHT TE SLAPEN OP DE BANK TERWIJL IK WAKKER BEN." schreeuwde Serena terug.
Als alles van mijn gezicht is ging ik terug naar beneden waar Serena en Skylynn aan het ontbijten waren. "En geen ontbijt voor mij?" vroeg ik. "Nope." zei Serena en ging verder met eten. "Waarom niet?" vroeg ik met puppy ogen. "Daarom niet." zei ze terwijl ze haar bord naar de keuken bracht.
Serena's pov
Als ik en Skylynn klaar zijn met ons aan te kleden is Hayes pas klaar met ontbijten. We zitten op de bank tv te kijken. Ik ben best wel benieuwd wat ik en Hayes gaan doen op onze date. "Serena wat gaan vandaag doen?" vroeg Skylynn. "Kies jij maar." zei ik. "KOEKJES BAKKEN!" schreeuwde ze blij. "Wie gaat koekjes bakken?" vroeg Hayes. "Wij en jij niet." zei ik. "Waarom niet." vroeg hij als een klein kind. "Alé kleine jongen jij mag helpen." zei ik. "Ik ben geen kleine jongen want ik ben groter dan jouw." zei Hayes. "Jij bent groter dan mij maar ik gedraag me niet als ene van 3 jaar." zei ik en liep naar de keuken.
Tijdens het koekjes bakken waren Skylynn en Hayes met het deeg aan het gooien. "Gaan jullie stoppen straks hebben we geen koekjes meer." zei ik streng. "Oke mama." zeiden Skylynn en Hayes tegelijker tijd.
Na het Koekjes bakken ging ik naar huis want het was 5 uur en de ouders thuis waren. Als ik thuis ben ging ik me douchen en ging ik me klaar maken voor de date. Ik kreeg een bericht van Hayes dat ik een handdoek en bikini mee moest nemen.
8 uur s'avonds.
Hayes komt me zo ophalen en ik weet nog altijd niet wat we gaan doen. Als Hayes hier is moet ik achter op bij hem op de scooter en een blinddoek opdoen.
Als we bij de bestemming zijn voel ik zand onder mijn voeten. "Zijn we op het strand?" vroeg ik. "Yep." zei hij. Toen hij mijn blinddoek af deed keek ik mijn ogen uit. Het was een een picknick en er waren rozen en kaarsen. "Wooow dit is mooi." zei ik. "Vind je het echt mooi?" vroeg hij. "Ja echt." zei ik terwij ik langs hem ging zitten. We beginnen met eten en het was lekker. "Heb jij dit gemaakt?" vroeg ik. "Nee mijn moeder heeft het gemaakt." zei hij. "Fijn dat je eerlijk bent." zei ik. "Hoezo." vroeg hij. "De meeste jongens beginnen te liegen voor indruk te maken;" zei ik. "Aaaah. Heb je je bikini al aan?" vroeg Hayes. "Ja zeker;" zei ik. "Kom dan gaan we zwemmen of wil je dat niet." zei Hayes plagend. "Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn." schreeuwde ik naar Hayes terwijl ik richting zee aan het lopen was. "Dat is niet eerlijk." riep Hayes me na en begon ook richting zee te lopen.
Na het zwemmen gingen we naar Hayes huis een film kijken en dan ging ik naar huis.
Als ik thuis ben ging ik direct slapen want het was 24 uur.Daisy's pov
De volgende dag.
Vandaag ga ik naar Serena en kijken hoe haar date is gegaan. Als ik bij Serena ben is ze nog aan het slapen. Geen verassing. Ik maakte haar wakker en begon direct te ondervragen. "En hoe was de date? Wat hebben jullie gedaan? Heeft hij jouw gekust?" vroeg ik maar door. "Het was leuk we zijn naar het strand gegaan en nee hij heeft me niet gekust." zei ze. "Wat hebben jullie precies gedaan?" vroeg ik. "We hebben gepicknickt en gezwommen en daarna een film gekeken bij zijn thuis." zei ze. "Hebben we iets te doen voor morgen of gaan we iets doen met de jongens?" vroeg ik aan Serena. "Mijn school spullen zijn al klaar dus iets met de jongens." zei ze. "Oke ik stuur Ethan hij is toch bij Hayes." zei ik. "En Cam?" vroeg Serena. "Stuur jij die effe." zei ik.
Een uur later.
We zitten met zen alle bij Starbucks. "Gaan we wat in winkels kijken?" vroeg ik. "Neeeeee." zei Serena. "Wij willen ook niet." zei Cam. "Wacht een meisje die niet wil winkelen?" vroeg Ethan. "Dat is raar." voegde Hayes eraan toe. "Wen er maar aan." zei Serena terwijl ze nog iets te drinken ging bestellen. "De vorige keer wou ze ook niet gaan shoppen." zei ik. "Dit moet op het nieuws." zei Cam. "Ja zeker." zei Ethan. "Wat moet op het nieuws?" vroeg Serena toen ze weer aan tafel kwam zitten. "Dat jij niet wilt shoppen." zei ik. "Jongens." zei ze. "Wat? dit is de eerste keer dat een meisje nee zei tegen shoppen." zei Hayes. "Ik shop alleen als het echt nodig is." zei Serena. "En wanneer want ik wil snel gaan shoppen." ze ik. "Ik zal je wel iets laten weten." zei ze. We hebben nog 5 minuten gepraat en toen ging Serena's gsm af.
"Hallo"
"...."
"Nee dat is al af maar waarom?"
"......."
"Ja is goed ik kom."
"Wat is er?" vroeg Hayes aan Serena. "Ik moet naat huis." zei ze. "Waarom?" vroeg ik. "Mijn vader is er achter gekomen dat ik niks voor school heb gedaan dus moet ik nu alles gaan doen." zei ze. "We helpen wel." zei Cam. "Nee ik doe het wel en de leerkrachten komen er achter want we hebben niet het zelfde geschrift." zei ze en ging naar huis. Ik en de jongens hebben nog effe gepraat en daarna naar huis omdat morgen school is.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...