Hayes' pov.
De meiden komen de trap af, pratend over Tyler. "Wat is er met Tyler?" Vroeg ik. "Tyler gaat Loriana gebruiken in zijn plan, ik ben er 100% zeker van." zei Serena. "We zullen zien maar Loriana je moet wel oppassen voor Tyler." zei ik. "Zal ik doen." zei ze.
Tyler's pov
Zou Loriana thuis zijn? Ik loop naar haar thuis, maar hopen dat ze thuis is. Ik bel aan maar niemand doet open. Waar zou ze zijn? Ik heb haar nodig voor mijn plan. Ik kijk in het park rond en zie Loriana, Hayes, Serena en nog een jongen met Skylynn op haar arm. Ik loop naar hun toe en sla mijn arm om Loriana heen. "Wat doe je nu bij mijn vriendin?" Vroeg de jongen die ik niet ken terwijl Loriana mijn arm weg slaat. "Wat jouw vriendin?" Vroeg ik. "Ja ik Loriana is Will's vriendin en laat ons met rust." zei Serena. "Ik laat jullie pas met rust als Serena mijn vriendin word." zei ik met een grijns. "Of je laat ons met rust en we bellen de politie niet of we bellen de politie." zei Hayes. "Ik kom terug wanneer je het niet verwacht." zei ik en ging weg. Ze zijn nog lang niet van me af.
Serena's pov
"Wie was die jongen?" vroeg Will. "Dat is de broer van mijn ex en wil dat Serena zijn vriendin word." zei Hayes terwijl hij een arm om me heen sloeg. "Wat is er gebeurd?" vroeg Skylynn die aan mijn arm trok. "Niks speciaals, gaan we anders terug naar huis?" vroeg ik. "Ja ben moe." zei Skylynn. Ik pak haar op en we lopen richting Hayes' huis. "We gaan terug naar naar ons huis.(de huis van Serena en Loriana.) " zei Loriana. "Is goed, zie je maandag." zei ik. "Tot maandag." zei Loriana en ze gingen richting mijn huis
. Als we bij Hayes' thuis aan komen herinner ik me dat we maandag terug school hebben. "Hayes maandag hebben we terug school." zei ik "Weet ik, ik wil er niet aana denken." zei hij. "Moet ik maandag ook naar school?" vroeg Skylynn die op mijn schoot kwam zitten. "Ja je moet naar school." zei Hayes. "Ik wil niet." zei ze. "Ik wil ook niet naar school maar ik moet." zei ik. "Kunnen we niet thuis blijven?" vroeg ze. "Nee, jammer genoeg niet." zei Hayes. "Wanneer komen Daisy, Ethan, Gina en Cam?" vroeg ik. "Ze zijn zo hier." zei hij. "Oke." zei ik en keek langs waar Skylynn ligt te slapen. "Ik breng haar naar bed." zei ik terwijl ik haar op tilde. Ik leg haar in bed en dan gaat de bel. Als ik onder ben zie ik dat iedereen op de bank zit . "HOIIIIIIII!" zeiden ze. "Rustig Skylynn slaapt." zeiden ik en Hayes. "Sorry maar morgen school." zei Daisy sip. "Weet ik, praat er niet over." zei ik.
Sorry voor slechte hoofdstukken. Ik heb volgende week examen dus ja. 10000000x sorry snel weer een hoofdstuk.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...