30

1.3K 72 2
                                    

Serena's pov

Ik zat buiten te wachten op mijn zus. Toen ik opeens haar uit de deur zag stappen, ik rende naar haar toe en nam haar met tranen in mijn ogen stevig vast in mijn armen. We stonden zo een 5min. te knuffelen zonder een woord te zeggen. We laten elkaar los en zeggen tegelijkertijd "ik heb je zo gemist!!". "Haha, ben je hier alleen kleine ?" zei ze lachend. "Nee ik ben hier met mijn jongen en zijn oudste broer." zei ik. "Waar zijn ze dan?" vroeg ze. "Ze zijn in het hotel." zei ik. "Oh ik wil je ze graag ontmoeten." zei ze. Ik stuurde Hayes dat hij met Will naar Mc Donlads moest komen omdat Loriana ze graag wil ontmoeten. "Kom we gaan naar Mc Donalds ze komen naar daar." zei ik.

Bij Mc Donalds.

Loriana's pov

We kwamen aan bij de Mc Donals aan. Serena ging naar een tafel waar 2 jongens waren. Ze gaf ene een hand en de andere een kus. Dat zal zeker wel haar vriendje zijn. "Loriana dit is mijn vriendje hayes en dit is will zijn oudere broer." zei ze met een groote glimlach. Ik gaf Hayes een hand en daarna zijn broer. Ik keek Will in zijn ogen en hij in de mijne... we keken zo een paar seconden tot dat serena de stilte verbrak door te vragen als ik iets wou eten." Nee dankje maar ik zou wel een flesje water willen." zei ik verlegen. Serena kwam terug en gaf me mijn flesje water. Ik nam een paar slokjes tot dat Serena vroeg waarom ik ineens zo stil was. Ik spuugde bijna mijn water uit mijn mond en gaf een gemene blik naar haar toe. "Ik ben gewoon een beetje moe" Liegde ik zo onopvallend mogelijk. Will glimlachte en zag dat ik aant liegen was.

Hayes pov

Ik kijk van will naar Loriana en zag dat ze een klik hadden. "Kom we laten ze even alleen." fluisterde ik tegen Serena. "Ja is goed." fluisterde ze terug. "We gaan even naar buiten Serena heeft een beetj efrise lucht nodig." zei ik. We liepen naar de uitgang, ik keek nog naar Loriana en Will die nog niet eens door hebben dat we naar buiten aant gaan zijn. "Als ze niks krijgen ben ik verbaasd." zei Serena. "Ik ook." zei ik. We keken naar binnen en ik zag dat ze dicht bij elkaar waren gaan zitten. Na 5 minuten heeft Will zijn arm om Loriana gedaan. "OP het eind van deze dag zijn ze samen." zei Serena. "IK denk dat ze het al zijn." zei ik. "Hoezo?" vroeg ze verbaasd. "Will leunt in bij Loriana en ze zijn nu aan het kussen." zei ik.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu