49

1.2K 63 1
                                    

Hayes' pov.

Ik word wakker door mijn gsm. Het is Nash, die heb ik allang niet meer gesproken.

N: Hey bro ben je thuis?
I: ja ben thuis, hoezo?
N: ik ben in North Carolina voor 2 weken
I: kom langs dan kan je mijn vriendin ontmoeten
N: die heb ik toch al ontmoet, die bitch Loridana ik wil haar nooit leer zien
I: nee daar is het uit mee ik heb met Serena en ze is de babysitter van Skylynn
N: die wil graag ontmoeten ik kom straks langs
I: is goed

Ik stap uit bed en loop naar beneden waar ik aan gevallen word door Skylynn. "Goedemorgen." zei ze. "Goede morgen. Waarom ben je zo blij?" Vroeg ik. "Ik zie Nash vandaag!" Schreeuwde ze en liep naar boven. Ik maakte mij een boterham. Als mijn boterham op is ga ik naar boven en kleed me aan. Als ik klaar ben stuur ik Serena een berichtje als ze wou komen en ze antwoordde dat ze er binnen 5 minuten was.

Als Serena hier is word ze aangevallen door Skylynn waardoor ik moest lachen. "Wat lach je nu?" Vroeg Serena. "Dat deed Skylynn ook bij mij vanmorgen." zei ik lachend. "Haha waarom wou je eigenlijk dat ik kwam?" Vroeg ze. "Vandaag komt mijn broer zou je hem willen ontmoeten?" Vroeg ik. "Die heb ik toch al ontmoet." zei ze. "Je hebt Will al ontmoet niet Nash." zei ik. "Je hebt 2 broers?" Vroeg ze. "Ja dat heb." zei ik. "Dan wil ik hem heel graag ontmoeten." zei ze.

Nash's pov.

Eindelijk zie ik Skylynn en Hayes weer. Ik ben best benieuwt wie de vriendin van Hayes is. Hopelijk iemand doe niet zo is gelijk Loridana. Als ik bij mijn oude huis aankom bel ik aan. Mijn moeder doet de deur open en trekt me in een stevige knuffel. "Ik heb je gemist jongen." zei ze. "Ik jouw ook." zei ik. Ik begroette mijn vader en Skylynn en ging naar Hayes zijn kamer. Ik open zijn deur en zie hem met een meisje met bruin haar in zijn armen op bed zitten. "Verstoor ik iets?" Vroeg ik. "Nee dat doe je niet." zei het meisje. "Nash dit is Serena mijn vriendin." zei Hayes. "Aangenaam." zei ik en nam haar in een knuffel. "Het zelfde." zei ze en ging weer langs Hayes zitten. "Zozo behandeld Hayes je wel goed?" Vroeg ik aan Serena. "Dat doet hij zeker." zei ze en gaf Hayes een kus op de wang. "Goed om te horen." zei ik. "Heb jij nog geen vriendinnetje?" Vroeg Hayes. "Nee nog steeds single." zei ik. "Dan moet je wel snel opzoek naar een vriendin." zei Serena waardoor ik en Hayes in de lach schieten. "Waarom lachen jullie?" Vroeg ze. "Ik ben niet goed met vriendinnen." zei ik. "Ja dan blijf je singel." zei ze. "Das waar." zei Hayes. Na een beetje gepraat te hebben gaan we naar onder. Serena moet nog naar haar zus gaan en ik en Hayes gaan op de PlayStation. Ze zijn echt schattig samen.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu