54

1K 53 0
                                    

Serena's pov.

Ik werd wakker door Skylynn die op het bed springt. "Waarom maak je ons wakker?" Vroeg Hayes. "Omdat mama en papa zo vertrekken en Nash slaapt nog en Serena zei als je wakker bent maak mij wakker want Nash heeft zijn slaap nodig." zei ze. Ik wou opstaan maar Hayes had zijn arm om me heen. "Kan ik opstaan?" Vroeg ik. "Nee nog niet." zei hij. "Ik moet opstaan." zei ik. "Eerst een kus en daarna mag je opstaan." zei hij. "Goed." zei ik en gaf hem een kus op de wang. Ik weet dat hij ene op de mond wou maar daarvoor moet hij opstaan. "Dat is niet wat ik bedoelde." zei hij. "Weet ik maar daarvoor moet je opstaan." zei ik grijzend en ging naar onder. "Wij zijn door, tot straks" zei Chad en ze vertrokken. "Wat wil je als ontbijt?" Vroeg ik aan Skylynn. "Ik heb al ontbeten." zei ze. "Oke dan ga ik ontbijten." zei ik en ging naar de keuken. Ik open de koelkast en voel dat iemand naar mij kijkt. Ik draai mij om en zie Nash tegen de deurleuning staan. "Waarom kijk je naar mij?" Vroeg ik. "Omdat ik weer wat Hayes wel als ontbijt wil." zei hij let een grijns. "Serieus Nash ik ga hem geen pizza geven 's' morgens vroeg." zei ik, ook al weet ik dat hij iets anders bedoelt. "Ik had het over iets anders." zei hij. "Weet ik, ik ben niet dom." zei ik en ging weer verder met in de koelkast te kijken. Ik pakt de melk en eieren, zette ze op tafel en pakte de boter, bloem en suiker. "Wat ga je maken?" Vroeg Nash. "Pannenkoeken." zei ik.

Als de pannenkoeken klaar zijn komen Nash en Hayes binnen. "Jullie komen alleen als het eten klaar is." zei ik plagerig. "Jaaaa!" Zei Nash. "Wie zegt dat jullie mijn pannenkoeken mogen eten?" Vroeg ik. "Ik." zei Hayes. "Nee jullie mogen gene." Zei ik met een grijns. "Waarom niet babe?" Vroeg Hayes. "Omdat ik het zeg." zei ik en begon aan de pannen koeken. "Niet eerlijk." zei Nash met een pruil lipje. "Pak ik was maar aan het spelen." zei ik lachend. "Dat is mijn meisje." zei Hayes en ze pakte allebei een pannenkoek.

Hayes' pov.

Als de pannenkoeken op zijn ruimen we op en gaan we op de bank zitten. Ik ga vandaag nog mijn kus krijgen van Serena, dat was noet leuk wat ze bij mij deed vanmorgen. Serena zit met Skylynn te spelen en Nash zit op de PlayStation. Skylynn is gestopt met spelen en gaat nu met Nash spelen en Serena komt langs me zitten. Ik sla mijn arm om haar heen en ze gaat met haar hoofd op mijn schouder liggen. "Hoe is het om niet op de PlayStation te spelen?" Vroeg ze en ik voel gewoon dat ze grijnst. "Valt mee en nog altijd geen Starbucks genomen?" Vroeg ik met een grijns. "Nee." zei ze. "Ik moet nog mijn kus krijgen." zei ik. "Dan moet je hem komen halen." zei ze en rende weg. Ik stond op en ging haar achter na.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu