44

1.3K 67 7
                                    

Hayes' pov.

Ik ben vandaag voor mijn rijbewijs gegaan terwijl Serena aan het nablijven was. Als ik terug op school ben voor Serena op te halen komt ze lachend naar buiten met Ethan. "Hey." zei ik toen ze bij mij waren. "Waarom was je aan het rijen?" Vroeg Serena. "Ik heb mijn rijbewijs gehaalt." zei ik. "proficiat." zei Serena en Ethan. "Dank je." zei ik. "Ik moet door gaan. Ik ga met Daisy op een date." zei Ethan. "Veel plezier." zeiden ik en Serena. "Wat gaan wij vandaag doen?" Vroeg Serena. "Bhu maar moeten we niet Skylynn op gaan halen?" Vroeg ze. "Nee mijn moeder is haar al gaan halen." zei ik. "Gaan we dan kijken voor auto's ik heb nu het geld daarvoor." zei ze. "Kom we brengen de auto terug en dan gaan we kijken voor de auto's." zei ik en stapte in. Serena stapte ook ik en we rijden naar mijn thuis.

Bij de autozaak.

We kijken een beetje rond en Serena stop in 1 keer bij een witte lancia delta. "Dit word mijn auto." zei ze. "Dit is echt een mooie auto. Nu nog alleen een auto voor mij vinden." zei ik. "Wat dacht je van een range rover." zei Serena. "Ja dat zijn coole auto's." zei ik en liep samen met Serena naar de afdeling van de range rovers. We liepen wat rond en mijn oog viel op een zwarte range rover. "Ik denk dat ik mijn auto gevonden heb." zei ik. "Gaan we naar de verkoper?" Vroeg Serena. "Ja kom." zei ik en we liepen naar een verkoper.

Auto's gekocht.

Serena's pov.

We mogen de auto's al mee. Gelukkig want ik heb echt een auto nodig. Als ik de sleutels in handen krijg, loop ik naar de auto. Als Hayes zijn auto heeft gaan we naar zijn thuis. "Moet je echt naar huis gaan?" vroeg Hayes. "Ik moet ook naar huis gaan." zei ik terwijl ik mijn spullen pakte. "Ik kom je morgen ophalen voor school." zei hij. "Oké ik zak klaar staan." zei ik en liep naar mijn auto.

Als ik thuis is mijn vader nog niet thuis. Ik loop naar mijn kamer en liet me vallen op bed. Ik moet nog eens met de meiden afspreken. Ik pakte mijn gsm en ging naar de groepsschat Girlsssss❤️.

I: We moeten nog eens afspreken en dringend!!!

G: Kan ik nu naar jouw komen Cam is weg met Ethan.

I: kom maar ben alleen thuis.

D: is het goed als ik ook kom de jongens houden een boysnight hier en ik wil ze niet storen.

I: kom maar en pak slaap spullen mee wij houden een Girlsnight.

G: doen we

D: dan moet jij Serena nog eens gitaar spelen.

I: misschien

G: ik ben er binnen 5 minuten.

D: ik binnen 2 minuten

I: tot zo.

Ik zet alles klaar en dan gaat de voordeur open en dicht. "Serena ben je thuis?" vroeg mijn vader. "Ja ik ben thuis en Daisy en Gina blijven slapen." zei ik. "Oke maar van wie is die lancia delta?" Vroeg hij. "Van mij." zei ik trots. "Mooie auto." zei hij. "Dank je." zei ik en ging verder met alles klaar zetten.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu