15

2.3K 93 2
                                    

Hayes' pov

Serena is in slaap gevallen. Het is raar dat een meisje in slaap valt tijdens The Notebook. "Hoe kan Serena slapen tijdens de mooiste film ter wereld." zei Daisy. "Hoe kan je wakker blijven tijdens deze film dat is de vraag." zei ik. "Nee Ethan blijft zelfs wakker tijdens deze film." zei ze. "Kijk eens naar hem." zei ik. Daisy draaide zich om en zag een slapende Ethan. "Hoe kunnen ze slapen tijdens deze film." zei Daisy. "Ik ben verbaast dat ik nog wakker ben." zei ik. "STOP MET KIBELEN IK LIG HIER TE SLAPEN!" schreeuwde Cam. "Kunnen we niet beter gaan slapen want het is al laat." zei ik.

De volgende dag.

Ik werd wakker door Daisy die aan het schreeuwen was. "Waarom schreeuw je?" vroeg ik met mijn ochtend stem. "Omdat jullie moeten wakker worden." zei ze. "Laat me slapen!" schreeuwde Serena. "Ik weet dat je laat slaapt maar het is 12 uur." zei Daisy. "Fuck ik moet weg ik had afgesproken met een vriendin om haar te helpen voorbereiden met haar feest." zei Serena en stond op. "Moet ik je brengen?" vroeg ik. "Nee ik ga wel met de scooter maar als jullie zin hebben kunnen jullie straks naar het feest komen." zei Serena. "Waar is het?" vroeg Daisy. "Kom 20 uur mijn thuis dan gaan we samen." zei Serena en liep het huis uit.

Serena's pov

Ik ren naar mijn huis deed nieuwe kleren aan en ren naar mijn scooter. Als ik bij Gina's thuis ben is ze al begonnen met alles klaarzetten. "Hey sorry dat ik wat later ben had me verslapen." zei ik. "Niet erg maar heb je ook wat mensen uitgenodigt?" vroeg ze. "Alleen Daisy, Ethan, Hayes en Cam." zei ik. "Oke want ik heb veel mensen uitgenodigt en weet niet als er genoeg plaats is." zei ze. "Ik weet een zaal ik zal wel bellen." zei ik en pak mijn telefoon. De zaal is geregeld nu nog alles naar daar brengen. Als alles daar is zetten we alles op de juiste plaats en gaan we naar huis om me te gaan omkleden.

Als ik thuis ben doe ik een jeans met een blauwe tank-top aan. Het is al half 8 dus nog wachten op de andere en dan gaan feesten. Als iedereen er is komt de taxi eraan. Op het feest stelde ik Gina en Cam aan elkaar voor en zo te zien hebben ze wel een klik. Het is pas begonnen en ik heb al een paar drankjes op. Ik en Daisy zijn op de dansvloer aan het dansen.

Hayes' pov

Serena en Daisy zijn al goed aan het drinken. Ik en Ethan zijn plezier aan het maken maar we letten wel op de meisjes. Normaal zouden ik en Ethan dronken zijn maar deze keer doen de meisjes het. Cam is niet veel aan het drinken maar is wel de hele tijd bij Gina. Het zou me niks verbazen als die 2 iets zouden krijgen. Ethan gaat naar Daisy toe dus ga ik maar naar Serena. De meisjes moeten echt minder gaan drinken. "Zullen we ze naar huis brengen?" vroeg ik aan Ethan. "Ja is goed maar zeg tegen Cam dat we door zijn." zei Ethan. Ik pakte Serena's arm en ging naar Cam. "Hey we zijn de meisjes naar huis brengen." zei ik. "Is goed." zei hij. "Ik wil nog niet naar huis." zei Serena als een klein kind en probeerde weg te lopen."Waar denk je heen te gaan?" vroeg ik. "Ergens waar jij me niet kunt pakken." zei ze en probeerde weer weg te rennen maar ik pakte haar op en gooide haar over mijn schouder.

Als ik bij de taxi ben zie ik dat Daisy op Ethan's schouder in slaap is gevallen. "Waarom duurde dat zo lang?" vroeg Ethan. "Serena probeerde weg te rennen." zei ik. "Ze is soms echt een klein kind." zei hij. "Ik ben geen klein kind." zei Serena. "Ik zei soms." zei Ethan. Serena keek heel kinderachtig boos en viel na 5 minuten in slaap.

Als we bij Serena's thuis zijn maak ik haar wakker. "Waarom maak je me wakker?" vroeg ze. "We zijn bij jouw thuis." zei ik. Serena ging uit de taxi maar kon niet zo goed lopen dus ondersteun ik haar. "Als we binnen zijn zet ik haar neer op de bank en ze trekt aan mijn arm zodat ik ook op de bank zit. "Waarom wil je dat ik zit?" vroeg ik. "Kom een film kijken." zei ze. "Oke welke?" vroeg ik.  "Kies maar." zei ze. Ik zette Lets Be Cops in de dvd-speler.

Halverwege de film is Serena in slaap gevallen en niet lang daarna ik ook.

De volgende dag.

Ik werd wakker door de zon die in mijn ogen scheen. Ik keek rond en zag dat ik bij Serena was en dat ze naast mij lag te slapen. Ik loop naar de keuken en pak een pijn stiller want ze zal zeker hooofdpijn hebben na gisteren.

Cam's pov

Ik heb Gina op een date gevraagt maar ik wou niet alleen dus vraag ik aan de jongens als ze ook op een date gaan en er een tripledate van maken. (Groepsgespek jongens. E= Ethan, H= Hayes; I= ik.)

I: hebben jullie vandaag iets te doen?

E: nee hoezo?

H: ik ook niet

I: ik heb een date met Gina maar ik wil niet dat er rare stiltes vallen dus wou ik vragen als jullie mee wouden met de meisjes en een tripledate doen?

E: ik heb er wel zin in

H: ik ook

I: komen jullie dan naar mij want ik heb afgesproken met haar bij de skatebaan?

E: is goed

H: oke

Nu nog Gina laten weten dat het een tripledate word. Ik ken haar al langer dan gisteren maar pas sinds gisteren heb ik de moed gevonden om haar mee uit te vragen. Nadat ik haar het heb laten weten ging ik me aan doen en wat ontbijten. Na het skaten gaan ook met zen alle naar een restaurant en daar vragen we als ze onze vriendinnen willen zijn.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu