Hayes' pov
We lopen met zen alle baar onder. Als we onder zijn horen we meisjes stemmen van uit de woonkamer komen. "Wat doen de meiden hier?" Fluisterde ik. "Daar komen we maar op 1 manier achter." zei Will en liep naar de woonkamer. "En wat doen jullie hier?" Vroeg Will. De meiden hadden niet door dat wij naar onder waren gekomen dus ze schrokken van Will's stem. "We wouden een grapje uithalen." zei Serena. "Dat is dan mooi mislukt babe." zei ik. "Jammer." zeiden de meiden. "Plaats van een Girls-night en boys night doen we een koppels night." zei Will. "Ja dat lijkt me leuk." zei Loriana. "Kom dan zetten we alles onder." zei Cam.
Als alles onder is laat ik me vallen op een van de matrassen. Niet veel kater komt Serena bij mij liggen. "Serena wanneer ga jij gitaar spelen?" Vroeg Daisy na een tijdje. "Ja wanneer ga je spelen?" Vroeg Gina. "Ik heb mijn gitaar niet bij." zei Serena schuldbewust. "Mijn vader heeft een gitaar." zei Cam en verliet de woonkamer. Ik hoorde Serena binnensmonds vloeken. "Waarom vloek je binnensmonds?" Fluisterde ik in Serena's oor. "Laat maar." Fluisterde ze. "Nee vertel." fluisterde ik. "Ik heb nog nooit voor personen gespeeld." fluisterde ze. "Kijk dan de hele tijd naar mij." fluisterde ik. "Zal ik doen." fluisterde ze en gaf een kus op mijn wang. Cam kwam binnen met een gitaar en gaf het aan Serena. Serena zette de gitaar goed en stemde de gitaar. Als de gitaar gestemd was begon ze te spelen. Ze speelde little things van one direction. Als ze klaar is geeft ze de gitaar terug aan Cam die de gitaar gaat weg zetten. "Dat was echt goed." zei Ethan. "Ja je kan echt goed gitaar spelen." zei ik. "Mijn zusje heeft talent." zei Loriana. "Dank je." zei Serena.
Iedereen is aan het slapen buiten ik. Ik kan niet slapen. "Kan je ook niet slapen?" vroeg Serena. "Ben je wakker?" Vroeg ik. "Ja al de hele tijd." zei ze. "Gaan we effe naar buiten?" Vroeg ik. "Ja is goed." zei ze. we stonden op en liepen naar de achterdeur. Ik ga op een stoel zitten en Serena komt op mijn schoot zitten. "Serena zou je morgen met mij op date willen gaan?" vroeg ik. "Ja heel graag. Hoelaat moet ik klaar zijn?" Vroeg ze. "Ik kom je om 6 uur halen en niet te over dreven aan doen." zei ik. "Hoe bedoel je?" Vroeg ze. "Geen kleedje ofzo." zei ik. "Zal ik doen." zei ze en legde haar hoofd op mijn schouder. "Kom we gaan terug naar binnen voor je in slaap valt." zei ik en ze stond op. We liepen terug naar binnen en gingen terug liggen. Deze keer kwam Serena tegen mij liggen met haar hoofd op mijn borstkast. Ik deed mijn armen rond haar heen en viel niet veel later in slaap.
De volgende dag.
Ik werd wakker en zag dat iedereen van de meisjes al wakker was. Ik loop naar de boven om me aan te kleden als de meisjes in een keer door de voordeur kwamen. "Waar komen jullie vandaan?" Vroeg ik. "Onze spullen lagen nog bij Serena en we zijn naar Starbucks geweest." zei Daisy en ze gaf mij een koffie. "Maken jullie de jongens wakker dan ga ik me aankleden." Zei ik en liep naar boven.
Als ik klaar ben heeft iedereen al ontbeten en moeten de jongens zich nog aan doen. Als de jongens aangekleed zijn vertrekken we met 2 auto's. De meiden bij Serena en de jongens bij mij, alleen Loriana en Will zijn naar huis.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...