4

3.8K 143 5
                                    

Serena's pov

Als ik thuis ben is mijn vader in slaap gevallen op de zetel. Ik liep naar boven om mijn laptop en boksen te halen. Als ik alles onder heb deed ik mijn muziek heel hard en mijn vader schrok op door mijn actie. "Waarom deed je dat?" vroeg mijn vader. "Omdat ik wou zeggen dat je boven moet gaan slapen en niet op de zetel en ik wou je niet gewoon wakker maken." zei ik. "Wanneer doe je eens normaal?" vroeg mijn vader. "Nooit." zei ik en ging naar boven.

De volgende dag.

Ik werd wakker doordat ik een berichtje kreeg. Het was Daisy.

D: wanneer kom je? Ik ben al een uur op je aan het wachten x

I: sorry, Ik sliep x

D: is niet erg ik kom wel naar jouw oke x

I: ja is goed kom maar x

Na 10 minuten is Daisy en Cam hier en ben ik al aangekleed. "Tot hoelaat slaap je wel niet?" vroeg Cam. "Ik slaap altijd tot 11-12 uur." zei ik. "Om hoelaat ga je slapen tot je zo laat op staat." vroeg Daisy. "Rond 2-3 uur." zei ik. "Je moet vroeger gaan slapen." zei Cam. "Gaan we nog iets doen of gaan we blijven praten over hoelaat ik op sta en ga slapen." zei ik. "Nee kom we gaan eerst naar starbucks en daar vertel je me hoe je aan de die baan kom." zei Daisy.

Daisy's pov

We zitten bij starbucks en Serena heeft net alles vertelt. Ik geloof mijn oren niet zei ze net dat Hayes verandert is. "Wat zei je?" vroeg ik. "Hayes is verandert ik heb het zelf gezien met mijn eigen ogen." zei ze. "Dat kan niet." zei Cam. "Wil je het zien ik stuur hem wel effe." zei Serena. "Oke stuur hem." zeiden ik en Cam tegelijk. Serena knikte en pakte haar telefoon.

Hayes' pov

Ik kreeg een berichtje van Serena.

S: hey heb je zin om starbucks te komen?

I: Ja is goed is iemand anders erbij?

S: ja Cam en Daisy

I: is goed ik ben er binnen 5 minuten.

S: oke

Ik ben benieuwt wat Cam er van vind, ik moet het wel goed maken met hem.

Bij starbucks.

Als ik binnen ben zie ik Serena met Cam en Daisy zitten. "Hey" zei ik. Ja wat moet ik zeggen ik ben 2 jaar lang bot tegen hun geweest. "Hey." zeiden ze alle 3 tegelijkertijd. "Ik wil sorry zeggen van alles wat in die 2 jaar is gebeurt." zei ik. "Het is niet zo erg maar ik wil zien dat je verandert bent." zei Cam. "Ik zal het bewijzen maar het spijt me echt." zei ik. "Het is waar Hayes die ik ben tegen gekomen was niet de Hayes die ik gisteren mee gepraat hebt." zei Serena. "Kom we gaan anders pretpark en dan zien we als ge verandert zijn." zei Cam. "Ja is goed." zei ik.

Serena's pov

Hopelijk laat Hayes zien dat hij verandert is. Als we bij het pretpark zijn zijn Cam en Hayes in 1 2 3 verdwenen. "Waar zijn de jongens heen?" vroeg Daisy. "Bhu ik wou het net aan jouw vragen." zei ik. "Kijk daar zijn ze." riep Daisy. Als we bij de jongens aan komen hebben ze de tickets betaald." Waarom hebben jullie betaald wij kunnen dat ook hoor." zei ik. "Ja het betekent niet dat we meisjes zijn dat we niks gaan betalen." zei Daisy. "Nee als meisjes met jongen ergens heen gaan dan betalen de jongens." zei Hayes. "Oke jullie betalen de tickets wij betalen het eten." zei ik en Daisy knikte."Nee wij betalen." zei Cam. "Echt niet." zei Daisy.

Na een discusie van wie betaald en wie niet, gingen we eindelijk in een achtbaan.

"Welke achtbaan gaan we nu." zei Cam. "In die daar over kop!"riep ik "Nee we hebben pas gegeten." zei Daisy. "Oke wie gaat mee?" vroeg ik. "Ik!" riep Hayes. "Ikke niet." zei Cam. "Oke jullie blijven hier en wij gaan daar in." zei ik en trok Hayes mee. "jij bent de enige meisje die na het eten en die überhaupt in een achtbaan die overkop gaat." zei Hayes. "Ik vind het heel leuk als achtbanen overkop gaan en zeker na het eten." zei ik. "Maar hoezo na het eten." Zei Hayes. "Omdat het grappig is als mensen je pas hebben zien eten en dan als je geen 5 minuten uit een achtbaan komt zonder te kotsen is het heel grappig om hun gezichten te zien." zei ik terwijl ik in een stoeltje ging zitten.

Cam's pov

"Kijk daar zijn ze eindelijk." zei ik. "Waarom is Serena aan het lachen?" vroeg Daisy. Als Serena en Hayes bij ons zijn vroeg ik "Waarom kost ge niet en was je aan het lachen?" "Omdat ik jullie kop zag dat ik niet aan het kotsen was en ik kots nooit door een achtbaan en Hayes gilde als een meisje." zei ze lachend. "Wacht Hayes gilde als een meisje?" vroeg Daisy. "Ja echt waar." zei Serena. "Maar hoe kon je nu lachen iedereen was aan het schreeuwen." zei Hayes. "Ik vind het fijn omdat ik achtbanen leuk vind en ik vind het fijn als mensen schreeuwen." zei ze nog steeds lachend.

Serena's pov

Als we terug naar huis gaan kwamen Hayes, Daisy en Cam naar mijn thuis. "Met wie woon je hier." vroeg Cam. "Met mijn vader." zei ik. "Hoezo als ik vragen mag." zei Hayes. "Omdat mijn vader met het werk is overgeplaats en mijn ouders zijn gescheiden." zei ik. "Oke nu een ander onderwerp, wat dacht je ervan dat we een sleepover hier houden en dan samen naar school gaan." voeg ik eraan toe. "Ja dat is leuk!" riepen ze tegelijkertijd. "Oke ga je spulen halen en dan komen jullie terug naar hier terwijl ik alles klaar zet en het aan mijn vader vraag." zei ik.

Ik heb het gevraagt aan mijn vader en het mag. Ik deed mijn pyjama aan en zet 4 matrassen in de living. Als iedereen hier is gingen we een film kijken. We keken Bad neighbours en na de film gingen we slapen omdat we morgen school hadden.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu