Serena's pov.
"Hoe was prom?" Vroeg Loriana terwijl haar nagels werd gedaan. "Goed. Hoe weet je dat?" Vroeg ik. "Will en wie is prom queen en prom king geworden?" Vroeg ze. "Ik en Hayes." zei ik en ging op een stoel langs haar zitten. Niet veel later begon een vrouw aan mijn nagels. "Wat ga je nu doen? Verder met school of gaan werken?" Vroeg Loriana. "Gaan werken, de directeur haat me en dan is het moeilijk om nog op die school te zitten." zei ik. "Hoezo haat de directeur u?" Vroeg ze. "Ik heb Loridana geslagen en hij is de vader van Loridana." zei ik. "Wie is Loridana?" Vroeg ze. "De zus van Tyler." zei ik. "Aa die." zei ze.
Als onze nagels gedaan zijn laai ik Loriana op de hoek af en rij naar huis.
Loriana's pov.
Ik loop richting het appartement en word in 1 keer tegen de muur aan geplakt. Ik kijk naar voren en zie Tyler staan. "Wat wil je?" Vroeg ik. Hij antwoordde niet en leunde naar voren. Wou hij me echt kussen en niet veel later waren zijn lippen op de mijne. Ik gaf hem een bitch slap en liep sneller naar het appartement. Ik loop naar binnen en geef Will een kus. "Waar was je?" Vroeg hij. "Even gaan wandelen." zei ik en ging naar onze kamer. Serena moet dit weten. Ik pak mijn gsm en bel Serena.
S: Heyy
I: Ik moet je iets vertellen
S: Wat is er gebeurt?
I: Ik wandelde naar het appartement en toen had Tyler me tegen de muur gepakt en kuste me en ik gaf hem een bitch slap en toen versnelde ik mijn pas naar het appartement.
S: Wow Wow wat?
I: Tyler kuste me en ik ben bang als Will boos gaat worden.
S: Je moet het hem vertellen hij kent Tyler. Hij zal niet boos worden en op Tyler verzinnen we wel weer iets.
L: is goed maar ik moet door ik ga uit eten met Will en moet me klaar maken
S: veel plezier
We legde af en ik ging me klaag maken.
Hayes' pov.
De volgende dag.
Ik word wakker door Skylynn en Nash die op mijn bed springen. "Wat is er?" Vroeg ik slaperig. "Jouw vriendin is hier." zei Nash. "Hoelaat is het?" Vroeg ik. "Half 1." Zei Skylynn. "Komaan laat je vriendin niet wachten." zei Nash. "Dat ze bij mij in bed komt liggen." zei ik en sloeg de dekens over mijn hoofd. "Kom Skylynn we gaan naar onder Hayes is niet leuk." zei Nash en ze verlieten eindelijk mijn kamer.
Serena's pov.
Ik ben bij Hayes alleen hij ligt nog in bed en Nash en Skylynn zijn hem gaan wakker maken. Nash en Skylynn kwamen naar onder en zeiden dat ik naar hem moest gaan. Ik liep naar boven en deed zijn deur open. "Sta je niet op voor mij?" Vroeg ik. "Ik ben moe en kom bij mij liggen." zei hij. "Nee kom uit bed." zei ik.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...