14

2.3K 92 7
                                    

Serena's pov

Skylynn was pas naar huis dus ga ik me weer vervelen 2 uur lang. Waarom moest ik huisarrest hebben. Mijn vader is tot 20 uur werken maar als ik weg ga weet mijn vader dat via de bewakings beelden. Ik ga maar eens koekjes bakken aangezien ik niks te doen heb.

Na het bakken.

Ik heb een anderhalf uur zitten bakken. Ik heb zeker meer dan 200 koekjes. Ik stop een tiental in een doos en ging andere kleren aan doen. Als ik klaar ben is het 5 voor 5 dus vertrok ik naar Hayes' huis met de koekjes. Als ik bij Hayes' thuis ben is iedereen er al. "En hoe was school?" vroeg ik toen ik binnen kwam. "Saaaiiii." zeiden ze in koor. "Wat heb je bij je?" vroeg Cam. "Koekjes." zei ik. "Waarom?" vroeg Daisy. "Ik verveelde me dus ging ik bakken en heb zeker een anderhalf uur gebakken." zei ik. "Leuk." zei Ethan. "Is er iets spannends gebeurt vandaag?" vroeg ik en ging op de bank zitten tussen Skylynn en Hayes. "Iedereen had het over jouw. Ik denk dat ze bang zijn." zei Hayes. "Cool." zei ik.

Een week later.

Het was echt een saaie week. Gelukkig heb ik veel kunnen uitslapen. Ik ben klaar om naar school te gaan maar moet nog effe wachten op de andere. Als de andere er zijn vertrekken we naar school, ben benieuwt wat iedereen gaat zeggen nu ik terug op school ben. Als we op school aankomen keek iedereen mij bang aan. "Waarom zijn ze bang?" vroeg ik. "Iedereen heeft het over het gevecht van jouw en Loridana en toen je haar K.O. sloeg." zei Daisy. "En daar zijn ze bang voor?" vroeg ik verbaasd.

Hayes' pov

Het is fijn dat Serena terug op school is en het is raar dat iedereen bang is voor haar. "Kijk Loridana komt weer eens deze kant op." zei ik. "Hey Hayes." zei Loridana alsof Serena er niet was. "Ga eens weg ik ben bij mijn vrienden en wil niet bij jouw zijn." zei ik. "Dat komt zeker allemaal door die trut." zei Loridana en wees naar Serena. "Wie noem je een trut?" vroeg Serena met een grijns. "Jouw bitch." zei Loridana tegen Serena. Dat had ze echt niet moeten doen."Oh ik dacht dat je het over jezelf had want ik ben geen bitch dat ben je zelf." zei Serena. "O nee dat ben jij want jij pakte Hayes van me af trut." zei Loridana. "Nee ik heb hem niet van jouw afgepakt want JIJ heb het uit gemaakt met hem weet je nog." zei Serena met een grijns. De hele school was mee aan het kijken of luisteren maar Serena boeide het helemaal niet. "En nu ben je in een keer stil." zei ik. "Waarom ben je verandert?" vroeg Loridana aan mij. "Ik was verandert door jouw en nu ben ik terug mijn eigen door Serena." zei ik. "Ga toch weg." schreeuwde Loridana naar Serena. "Niet voor jouw begrepen." zei Serena. Loridana liep weg en de hele school keek Serena aan. "Wat kijken jullie." zei Serena. 

Na school.

"Gaan we wat doen?" vroeg ik aan de rest. "Ik kan niet ik heb al met iemand afgesproken." zei Cam en ging weg. "Ik kan." zei Serena. Ethan en Daisy. "Wat is er eigenlijk met Cam?" vroeg Serena aan Daisy. "Hij heeft een vriendin en ze meisje is vreemd gegaan en nu gaat Cam het uit maken met haar." zei Daisy. "Ken je haar?" vroeg Ethan. "Ik weet alleen dat ze Jade heet." zei Daisy. "Oke gaan we nog iets doen?" vroeg Serena. "Ja kom we gaan iets doen." zei ik. "Wat gaan we doen?" vroeg Ethan. "Kom een film kijken." zei Serena.

Cam's pov

Ik ben nu onderweg naar Starbucks. Ik moet het uit maken ik kan geen vriendin hebben die vreemd gaat. "Hey babe." zei Jade toen ik binnen kwam. "Hey." zei ik. "Waarom geen koosnaampje meer?" vroeg Jade. "Omdat dat we moeten praten." zei ik. "Waarover dan?" vroeg ze. "Ik wil het het uit maken." zei ik. "Waarom?" vroeg ze weer. "Ik kan geen relatie met iemand hebben die me bedriegt." zei ik. "Maar ik bedrieg je niet." zei ze. "Aa nee zeker niet ik zag je wel kussen met die jongen van het park hoor en ik heb zelfs bewijs." zei ik en ging weg. Ik ga naar huis ik moet effe alleen zijn.

Als ik thuis ben pak ik wat eten en ga naar mijn kamer. Het is al 20 uur maar ik ben zo moe dat ik gewoon ge slapen.

Serena's pov

 De film was echt goed. We hebben 22 Jump Street gekeken. Daisy vond blijkbaar de film saai want ze was in slaap gevallen op Ethan's schouder. "Hoe konden jullie wakker blijven?" vroeg Daisy. "Hoe kon je nu slapen dat is de vraag." zei ik. "Kunnen we nog een film kijken waarbij ik niet in slaap val." zei Daisy. "Oke kies jij dan een film." zei ik. "Yeah ik kies voor The Notebook." zei Daisy. "Maar die is niet in de bioscoop." zei Etahn. "Dan kijken we die bij mijn thuis." zei Daisy. We zijn met twee scooters dus we moeten met 2 op een scooter. "De jongens rijden." zei Hayes. "Nee ik wil rijden." zei ik. "Nee de jongens rijden." zei Ethan. "Nee ik rij." zei ik. "Serena laat de jongens rijden." zei Daisy. "Als de jongens rijden ga ik te voet." zei ik. "Serena doe niet zo kinderachtig." zei Daisy. "Anders doen we de meisjes op een scooter en de jongens op de andere." zei Ethan. "Oke en om het interessanter te maken wie het eerst bij mijn thuis is wint en de verliesers moeten de winnaars iets geven." zei Daisy. "Deal." zeiden de jongens. "Rij snel." fluisterede Daisy tegen mij. "Geen probleem ik ken binnen wegen dan gaat het nog sneller.

Als we bij Daisy's thuis zijn moeten we 5 minueten op de jongens wachten. "Oke nu de film." zei Daisy en deed de dvd in de dvd-speler. Nu was het mijn beurt om in slaap te vallen.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu