21

1.8K 78 10
                                    

Hayes' pov

Ik en Serena lopen mijn huis binnen zoals twee kleine kleuters. "Ik win!" schreeuwde ze als een 5 jarige. "Niet eerlijk jij speelde vals." zei ik ook als een 5 jarige kleuter. "Moest je maar opletten en geen wedstrijdenjes tegen mij doen." zei ze en ging op de bank zitten. Geen 5 seconden later zit Skylynn al op haar. "Serena ik ben zo blij jouw weer te zien!" schreeuwde Skylynn. "Je hebt mee eergisteren gezien." zei Serena lachend. "Wat gaan we doen?" vroeg ik. "Ja wat gaan we doen?" vroeg Serena. "PAARDJE SPELEN!" schreeuwde Skylynn."Hayes is het paard!" schreeuwde Serena. "Alweer?" vroeg ik met een zucht. "Ja." zeiden Serena en Skylynn tegelijk en gaven elkaar een high-five. Ik probeerde weg te sluipen maar Skylynn zag mij en screeuwde: "Hayes probeert weg te lopen!" Serena keek mijn kant op terwijl ik wegrende.

We hebben zeker 10 minuten gelopen toen Serena op mijn rug sprong. "Ik dacht het niet, jij gaat mee paardje spelen." zei ze 'streng'. "Maar ik wil het paardje niet zijn." zei ik nep-huilend met puppyogen. "Als je het doet dan krijg je een kusje." zei ze met een grijns. "Oké ik doe het." zei ik blij terwijl ik recht sprong. We lopen terug naar de woonkamer waar Skylynn op de bank zat te lachen hoe Serena mij achter na rende. "Gaan we wel paardje in het park spelen?" vroeg Skylynn. "Voor mij is het goed." Zei Serena terwijl ze haar gsm en sleutels in haar zaken deed. Ik knikte en pakte mijn gsm en sleutels.

In het park

Skylynn heeft de hele weg van huis naar het park op mijn rug gezeten. Ze was de hele tijd paarden geluiden aan het maken dus deed ik gewoon mee. Serena daar in tegen was ons de hele tijd aan het filmen en aan het lachen. Ik fluisterde in Skylynn's oor dat we Serena moeten gaan kietelen. Ze knikte en ging van mijn rug af. Ik knipoogde naar Skylynn en gelukkig begreep ze mijn hint. We lopen naar Serena toe en beginnen haar te kietelen.

Serena kon niet meer het lachen, ze is zelfs op de grond gevallen. Na 5 minuten zijn we gestopt en zag ik dat mensen ons raar aan keken. Serena zag het ook en stond op en maakte een buiging. "Bedankt voor de aandacht, ik weet dag ik goed mensen kan vermaken." zei Serena en kwam weer naar ons. We begonnen alle 3 te lachen.

Als we klaar zijn met lachen vroeg Skylynn met puppyogen: "Gaan we een ijsje halen?" "Ja zeker." zei Serena heel blij. "Wat willen jullie ik ga de ijsjes wel halen." zei ik. "Aardbei." zei Skylynn. "Kies maar." zei Serena. "Is goed." zei ik en vertrok.

Als ik uit de ijssalon kom ga ik direct naar Serena en Skylynn. Ik gaf het ijsje aan Skylynn en aan Serena gaf ik haar ijsje dat ik mocht kiezen. Hopelijk vind ze die goed. "Je hebt smurfijs gepakt." zei Serena blij. Ik keek rond en zag dat Loridana en Tyler naar ons toe komen. Serena zag het en probeerde ze te negeren, maar dat gaat niet.

Tyler's pov

Ik zag Serena en Hayes op een bank zitten met nog een meisje. "Kijk daar zijn Serena en Hayes met nog een meisje." zei ik tegen Loridana. "Kom we gaan naar hun en dat meisje is Skylynn het zusje van Hayes." zei ze. We lopen naar hun toe en ik ga direct tussen Hayes en Serena in zitten. Ik probeerde mijn arm om Serena te doen maar ze slaat mijn arm gewoon weg. "Hayes kunnen we door gaan?" Vroeg Serena. "Ja is goed, Skylynn kom we gaan." zei Hayes en ze wouden vertrekken maar Loridana hielt ze tegen. "Waar gaan jullie naar toe?" vroeg ze. "Weg van jullie." zei Serena bot. Hayes pakte Skylynn op en nam Serena's hand. Ik pakte Serena's andere hand en trok haar naar mij toe. "Waarom ga je weg babe?" vroeg ik. Ze trekte haar hand los en zei: "Omdat ik je haat."  en liep weg. "Bitch zo behandel je mijn broer niet!" schreeuwde Loridana. Serena kwam terug en ging recht voor Loridana's neus staan. "Als ik jouw was zou ik je kop houden anders lig je straks weer K.O. begrepen." zei Serena boos. "Jij moet je leren gedragen als een meisje en niet als een jongen en je moet stoppen met Hayes van mij af te pakken." zei Loridana. "Ik heb hem niet afgepakt en ik gedraag me hoe ik wil dus mond dicht." zei Serena nog bozer dan eerst. Serena gaat terug naar Hayes en als ze uit het zicht is gaan ik en Loridana op het bankje zitten.

We zitten hier 10 minuten als Loridana in één keer een idee krijgt. "Wat is je idee?" vroeg ik. "We gaan hun leven zuur maken en zeker die van Hayes en Serena en hun vrienden pakken we ook." zei ze met een evil glimlach. "Ik doe mee maar je moet het me eerst zeggen." zei ik. "Ik zal alles uitleggen maar eerts moet ik wat mensen hebben." zei ze en stond op. Ik volg haar en niet veel later zijn we thuis.

Serena's pov

Ik krijg echt stress van Loridana en Tyler. "Wie was die jongen bij Loridana?" vroeg Skylynn. "Dat was haar broer." antwoordde ik. "Ik mag hem niet." zei ze. "Ik ook niet." zei ik. "En ik al helemaal niet." zei Hayes. "Hoezo mag jij hem niet?" vroeg Skylynn aan Hayes. "Hij wilt Serena van mij afpakken. zei hij. "Dat is schattig." zei ik en ik zag dat hij een beetje bloosde. "Gaan we assepoester kijken?" vroeg Skylynn. "Ja is goed doe jij je pyjama aan en dan doen ik en Hayes het eten en dvd in de dvd-speler." zei ik. Ze knikte en ging naar boven. "Vond je dat echt schattig wat ik zei?" vroeg Hayes. "Ja." zei ik en liep naar hem toe. Ik sloeg mijn handen om zijn nek en hij om mijn heupen. Ik wou hem net een kus geven als Skylynn binnen komt en schreeuwde: "Iewwww." Ik lachte om haar reactie, gaf Hayes een snelle kus en ging met Skylynn op de bank zitten. Hayes deed de dvd in de dvd-speler en kwam langs me zitten en sloeg een arm om me heen.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu