18

2.2K 86 2
                                    

Serena's pov

Als de film gedaan is breng ik Skylynn naar haar bed. Ik kom onder en en zag een reclame van disneyworld op tv. "OMFG IK WIL DAAR NAAR TOE!!!" schreeuwde ik als een klein kind. "Dus je gaat mijn verassing leuk vinden?" vroeg Hayes. "Welke verassing?" vroeg ik. "DAT WE NAAR DISNEYWORLD GAAN MET DE REST!" schreeuwde hij. "Yeah en een beetje stiller Skylynn slaapt." zei ik eerst heel blij en dan serieus. "Jij moet ook rustig doen." zei hij zo serieus mogelijk. Toen hij dat zei begonnen we allebei te lachen. "Wat gaan wij nu doen?" vroeg ik. "X-box." zei hij. "Is goed Fifa?" vroeg ik.  "Ja oke." zei hij. "Ik ben juventus." riep ik terwijl ik de controler pakte.

Na 3 uur Fifa spelen zijn we gaan slapen. We hebben 3 wedstrijden gespeeld.

De eerste stond het 5-4 voor mij. De tweede wedstrijd stond het 7-6 voor hem en bij de laatste stond het gelijk spel.

De volgende.

Ik werd wakker en zag 5 verschillende personen langs me staan. Ik keek op mijn gsm en zag dat het 7 uur s'morgens was. "WTF WAAROM MAKEN JULLIE ME FUCKING WAKKER OP DIT UUR IN HET WEEKEND!!!!!" schreeuwde ik. "OMDAT WE NAAR DISNEYWORLD GAAN!!!" schreeuwden ze alle 5 tegelijk. Ik sprong direct uit het bed en rende naar de badkamer. Geen 5 minuten en ik  ben de badkamer weer uit. "Jij bent snel." zei Gina. "Zo is ze elke morgen." zei Hayes.

10 minuten later.

Ik ben nu helemaal klaar en wacht tot iedereen klaar is. "Gaan we nu vertrekken?" vroeg ik als een 5 jarige. "Ja nu gaan we vertrekken." zei Ethan geïriteerd. "Yesss!" schreeuwde ik en rende naar Chad zijn auto.(hij bracht ons.) "Daar komen ze eindelijk." zei Chad. "Ik wou eerder maar die andere waren te traag." zei ik een stapte in de auto voorin. "Ik wil voorin." zei Hayers met een pruil lipje. "Pech." zei ik.

Aan gekomen in DISNEYWORLD.

"Eindelijk we zijn er." zei ik na 2 uur in de auto te hebben gezeten. "Ik ben hier weer om 8 uur." zei Chad en reed weg. "Kijk eens wie daar zijn." fluisterde Hayes in mijn oren en wees naar Loridana en Tyler. "Als ze iets zeggen gaan we ze gewoon negeren." zei Ethan. "En we houden zeker Serena uit hun bruurt." zei Daisy. "Oke dat is lief maar ik ga mijn dag zeker niet verpesten door 2 idioten." zei ik en liep naar de ingang. "Komen jullie nog!" riep naar de rest die nog op de zelfde plek stonden. Toen ik dat zei kwamen ze als kleine kinderen aan lopen.

Rond 12 uur.

Het was echt leuk tot nu toe. We hebben al veel actracties gedaan en hebben Loridana uitgelachen toen ze in de zelfde actractie was als ons omdat wij aan het lachen waren en zij haar longen uit haar lijf aan het schreeuwen was. Nu zitten we gezellig in een restaurant te eten totdat Loridana en Tyler naar ons toe komen."Hey Hayes." zei Loridana die totaal de rest negeerde. "Hey babe." zei Tyler tegen mij. "Ik ben je 'babe' niet en ga weg." zei ik bot. "Waarom babe?" vroeg Tyler met een grijns. Ik keek naar Hayes en zag dat hij woedend op Tyler is en dat hij Loridana irritant vind. "Kijk ga weg allebij en laat ons met rust." zei ik. "En wat als we niet weg gaan." zei Loridana heel bitchachtig terwijl Tyler een arm om me heen wou doen. Ik sloeg zijn arm weg en Hayes deed nu zijn arm om me heen en zo liepen we naar buiten. "Dat was raar." zei Cam. "Wat was dat allemaal?" vroeg Gina.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~een heel verhaal later~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"En nu wat?" vroeg Ethan. "PLEZIER MAKEN!" schreeuwde ik. "Wacht heel even." zei Cam. "Ja." zei ik. "Waarom noemde Tyler jouw babe?" vroeg hij. "Hij wilt dat ik zijn vriendin word maar dat gaat nooit gebeuren en nu plezier maken." zei ik. "Zeker weten." zeiden de anderen.

Tyler's pov

"Je moet zorgen dat Serena uit de buurt van Hayes komt." zei ik boos tegen Loridana. "Wat kan ik eraan doen dat Serena jouw niet mag." zei ze. "Ze mag we wel en ze gaat mijn vriendin worden." zei ik. "We moeten zorgen dat ze uitelkaar gaan." zei ze met een grijns. "Dat zeker." zei ik.

Hayes' pov 

We gaan nog in een paar acracties en dan is het al half 8 dus besluiten we om naar de ingang te gaan. Als we bij de ingang zijn is mijn vader er al. We stappen in en rijden naar mijn thuis

Terug thuis.

Ethan is nu Daisy naar huis brengen en Cam is Gina brengen. Ik ben nu mee aan het lopen met Serena. Als we voor haar huis staan geef ik  haar een knuffel en keek daarna diep in haar donkerbruine ogen, ik kwam langzaam dichterbij en kuste haar mooie lippen heel zachtjes."Wat vond je van vandaag?" vroeg ik. "Heel leuk maar ik ga slapen ik zie je morgen." zei ze en gaf een kleine kusje op mijn mond. Ik liep terug naar huis en keek op mijn gsm. Ik had 3 berichtjes gekregen. 1 van Serena, 1 van Cam en 1 van Ethan. Eerst kijk ik die van Serena.

S: weltruste schat x

I: weltruste my everything x

Nu kijk ik de bericht van Ethan.

E: Ik heb Daisy gekust

I: Yes.. ik heb Serena gekust

E: goed gedaan man

I: jij ook

Nu nog die van Cam.

C: ik heb Gina gekust en jij Serena heb ik gehoord van Ethan

I: ja dat heb ik

Ik ben toch wel moe dus ga ik slapen. Ik ga eerst naar Skylynn. "Kan je bij mij blijven slapen?" vroeg ze. "Ja is goed." zei ik en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Na 5 minuten was ze in slaap gevallen. IK speel een spelletje op mijn gsm en verlies elke keer weer dus probeer ik maar te slapen. Na 20 minuten gedraaid te hebben ga ik maar naar mijn kamer en val ik na 5 minuten in slaap.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu