32

1.5K 67 6
                                    

Will's pov

Het is ondertussen 23.00u is.De film was afgelopen. We hebben 50 shades of grey gekeken. We waren meer aant lachen dan aant kijken. Ik denk dat de mensen in de zaal ons heel irritant vonden. We stonden op en liepen naar de deur, ik pakte haar hand vast en ze liet het toe. We gingen op een bankje zitten en wachten op de taxi die ik had gebeld tijdens de film. "Loriana?" "Ja?" zei ze terwijl ze een pluk haar achter haar oor deed. "Vond je het erg dat ik je had gekust bij de Mc donalds?" vroeg ik zenuwachtig want damn ze is zo mooi. "Nee eigenlijk niet, maar ik wil het wel wat rustiger aan doen." zei ze terwijl ze in men ogen keek. Wat wil ik haar toch nog eens kussen maar ik accepteer haar keuzen. De taxi kwam aan en we stapten in. De hele rid hebben we veel gepraat en heel veel gelachen om de stomste dingen. We komen bij het hotel aan, ik betaal de chauffeur en wandelen naar binnen. We gaan naar de kamer van Serena en ik zie dat Hayes en Serena aant eten zijn. Ik heb ook wel wat trek en ik bel de roomserves. Ik vraag aan Loriana als ze ook wat wilt hebben, ze knikt ja en ik bestel wat broodjes voor ons. Ik belsuit om met Loriana naar mij hotel kamer te gaan om dat samen dingen te doen. Ik bel de roomserves nog een om te vragen of ze het spelleke Twister hebben. Raar maar waar ze hebben het spel Twister, toen de roomserver aan kwam gingen we ons broodje eten en het spel twister spelen.

Serena's pov

Ik en hayes waren wat aant zappen op tv tot dat mijn gsm af ging, het was Will. Ik neem op en ik hoorde Loriana heel hard lachen op de achtergrond.

W: Haha, Heyy Serena wat ben je op dit moment aant doen?

I: Euhmm niks speciaal hoezo?

W: Hebben jullie zin om Twister met ons te spelen?

I: Ja is goed we komen zo.

W: Loriana haha.. doe effe rustig ik heb serena niet verstaan. wat zei je Serena?

I: Dat ik en Hayes zo komen.

W: Okee tot zoo.

En toen legde hij af. "Wie was dat?" Vroeg Hayes. "Dat waren Will en Loriana, ze vroegen als we mee wouden doen met Twister." zei ik met een raar gezicht. "Wtf, hoe komen ze daar aan?" vroeg Hayes lachend. "Dat ik het niet weet, ma kom we gaan naar daar dan zullen we het wel te weten komen" zei ik terwijl ik men schoenen aan deed.

Bij Will zijn kamer

We kloppen op de deur en wachten tot iemand open doet. Ik en Hayes stonden te wachten en te wachten en te wachten tot dat ik iemand hoorde vallen op de grond. Will deed de deur open en ik zag loriana op de grond liggen met tranen in haar ogen. Het zal wel zeker van het lachen zijn. "hoe komen jullie aan dit spel?" Vroeg ik terwijl Loriana hielp opstaan. "Ohh van de roomserves, ik vroeg als ze het spelletje Twister hadden, raar maar waar ze hadden het dus zei ik dat ze ze ook mochten brengen;" zei Will met een grote lach op zijn gezicht. "Zullen we nu spelen of hoe zit dat hier?" Zei Loriana bitcherig. "Ja ja ongeduldige laat me eerst men schoenen uit doen" zei ik bitcherig terug. "Rustig kleine zus" zei ze met de nadruk op kleine. "Wie gaat er draaien met het pijltje?" vroeg Hayes. "shotgun ik niet" Zei ik. "Shotgun ik ook niet" zeiden Will en Loriana tegelijker tijd. "Ja dat word draaien Hayes" Zei ik terwijl ik hem een kusje op zijn wang gaf. "Okee dann" zei Hayes met een pruillipje.

Loriana's pov

"Linkervoet op blauw." zei hayes. Ik zet mijn voet op blauw net zoals Will en Serena. "Rechter hand op groen" zei hayes erna. Ik zet mij hand op groen tot dat ik iemand onder mijn oksel voelde kietelen. Daardoor valde ik op de grond en zag dat het Serena was. Will moest lachen om Serena haar actie. "Valspeler!" zei ik tegen Serena boos. "Ik heb niks gedaan!" zei Serena lachend. "Wacht jij maar!" zei ik plagerig. "Linkerhand op rood." zei hayes. Dit was mijn moment ik pakte Serena's enkel vast en trok aan haar enkel tot dat ze op de grond viel. "Jaaa ik heb gewonnen!" zei Will. "Omdat Loriana mijn enkel wegtrok, ik had zo van je kunnen winnen" zei Serena kinderachtig. "Ik heb niks gedaan!" zei ik zoals Serena. "Ohh jawel!" Zei ze terug. "Nee" zei ik terug. "kinderen stop met ruzie maken!" Zei Will met zware stem. "Oke papa!" zeiden ik en Serena tegelijkertijd. Ik keek Serena aan en zei mij, we begonnen samen kei hard te lachen. Toen we een paar keek hadden gespeeld kreeg ik een berichtje van Lorenzo.

L: Hey kom je eens naar huis ik heb zin.

I: Nee!! Viezerik ga dat maar met mama doen niet met mij.

L: Nee ik wil dat met jou!

I:Laat me gerust!

Ik gooiden men gsm boos op het bed van Will. "Lorii? Wat is er?" vroeg Serena met een frons op haar gezicht. "Lorenzo stuurde me dat hij ZIN had" zei ik boos. "Verwijder die berichten niet want dat is bewijs voor morgen." zei Serena."Zullen we naar onze kamer gaan? Ik ben ineens best wel moe" vroeg ik aan Serena. "Je kan ook hier slapen als je dat wilt?" vroeg Will uit het niks. "Alleen als Serena dat goed vind" zei ik terwijl ik naar Serena keek. Serena knikte en deed haar schoenen terug aan. "Wij zijn door." Zei Hayes. "Braaf zijn he" zei Serena terwijl ze de deur uitliep. "Ik ben altijd braaf" Roepte ik terug. Ik hoorde haar nog effe lachen en toen ging de deur dicht. Ik deed mijn pyjama aan en ging in het bed van Will liggen. Daarna hoorde ik Will uit de badkamer komen. "Is het goed als k bij je kom liggen ? vroeg hij zachtjes. "Tuurlijk." zei ik lachend terug. Ik voelde dat hij achter me kwam liggen en zijn arm om me heen slaat. Op dat moment voelde ik toch wel de kriebels in mijn onderbuik. Zou ik toch iets voor Will voelen?

helloww people on earth!

Weer met de beste vriendin van grier_directioner...

Ik heb dit hoofdstuk zelf geschreven, ik weet het, is niet echt een spannend hoofdstuk maar ik ben juist begonnen met schrijven. Laat me in de comments weten wat jullie van dit hoofdstuk vinden!

Dankjewel en peace out!
xLoriana(is mij naam) :p x x x

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu