17

2.2K 87 9
                                    

Hayes' pov

Wat is Serena nu weer van plan. Ik ga naar de badkamer waar iedereen nog alles eraf aan het wassen zijn. "We moeten goed op Serena letten ze is weer iets van plan." zei ik. "Hoezo is ze iets van plan?" vroeg Gina. "Ze is altijd iets van plan." zei ik. "Oke we moeten goed opletten." zei Ethan."Ja en zeker vandaag je weet nooit." zei ik.

Als alles van mijn gezicht is ga ik terug naar onder en zie dat Serena al helemaal klaar is met omkleden. "Hoe kom je zo snel klaar?" vroeg ik. "Ik heb mijn vader's badkamer gebruikt." zei ze. "Ow oké wat gaan we vandaag doen?" vroeg ik. "Misschien naar het park voetballen." zei ze. "Is goed ik zal aan de andere vragen als ze mee gaan." zei ik. Ik loop terug naar boven waar iedereen nog altijd is en vraag als ze mee willen. Ik hoorde van alle kanten 'oké' of 'is goeg' . Ik ging terug naar onder waar Serena pannenkoeken aan het eten was. "Ze gaan mee en heb je geen pannekoeken voor mij?" vroeg ik. "Nee bak zelf." zei ze en stopte de laatste pannekoek in haar mond. "Jij bent gemeen." zei ik met een kinderachtig stemmetje. "Ben je zelf." zei ze op de zelfde manier terug. "Niet waar." zei ik. "Wel waar." Niet waar." "Wel waar." "Oke stop!" schreeuwde Cam er tussen door. "Hayes begon." zei Serena. "Niet waar." zei ik. "Boeit me niet wie begon stop ermee." zei Daisy. "Oke mama." zeiden ik en Serena extra kinderachtig. 

Bij het park.

Ik loop direct naar het voetbalveld. Iedereen komt rustig achter mij aan lopen. "Fijn jouw vriendin achter laten." zei Daisy sarcaties. "Sorry Serena maar anders was het veld niet meer voor ons." zei ik en gaf Serena een kus op de wang. "Oke gaan we nu voetballen of wat." zei Ethan. "VOETBALLEN!" schreeuwde Serena als een klein kind. Ze pakte de bal af en ging naar een goal. "Oke hoe worden de teams gesplits?" vroeg Gina. "Jongens, meisjes." zei Ethan. Je hoorde van alle kanten 'is goed' komen.

Serena's pov

We zijn pas begonnen met voetballen en het staat 2-1 voor ons. "Kom aan jongens jullie willen toch niet verliezen van meisjes." zei ik om hun te plagen. "Wacht maar we maken jullie nog wel in." zei Cam. "Echt niet." zei ik en stak mijn tong uit. "Kijk maar uit." zei hij. Ethan had nu de bal ik ren naar hem toe pak de bal af en loop richting de goal. "3-1!!!!!!!!!!!!" schreeuwde ik. "Kunnen we een pauze nemen?" vroeg Daisy uitgeput. "oke." zei ik. Iedereen gaat op het gras zitten terwijl ik en Hayes nog een beetje aan het spelen zijn. "Worden jullie niet moe." zei Gina. "Nope." zeiden we alle twee met een poppende 'p'. "Oke jullie zijn echt 2 de zelfde personen." zei Daisy.  "Gaan we nu verder spelen?" vroeg ik. "Is goed." zei Cam.

We zijn pas begonnen en er komt een groepje jongens naar ons toe. "Hey zijn de jongens aan het verliezen van de meisjes." zei zeker de leider van het groepje. "Wat moet ge." zei ik bot tegen hun. "Oh we komen kijken hoe jongens verliezen van meisjes." zei de zelfde jongen weer. "Ow ik weet zeker dat ik beter ben dan jouw." zei ik met een grijns. "Meisjes kunnen niet voetballen." zei hij weer. "Dat zullen we wel eens zien." zei ik. Hayes kwam naar mij toe en fluisterde in mijn oor. "Kijk uit dat is tyler de broer van Loridana en is een hele goeie voetbal speler." "Boeit me niet wie het is ik maak hem af." fluisterde ik terug. "Oke kom maar jullie 3 meisjes tegen mij en mijn vrienden." zei Tyler. "Oke en Cam is scheidsrechter." zei ik. "Oke." zei hij. Ethan en Hayes gingen zitten en Cam ging aan de zij lijn staan.

Na het potje voetballen.

"YEAH GEWONNEN WE HEBBEN GEWONNEN!" schreeuwde ik blij. "Juillie speelde vals." zei Tyler. "Echt niet." zei ik terwijl ik een vreugde dansje doe. "Fucking bitch ge speelt gewoon vals en durft het niet toe te geven!" schreeuwde Tyler. "Jij kan gewoon niet tegen je verlies en zeker niet van een meisje." zei ik. "Ik kan wel tegen mijn verlies." zei hij. "Echt niet." zei ik. Tyler probberde mij te slaan maar ik ontweek het en pakte zijn arm vast en bracht die naar zijn rug. "Probeer me nog eens te slaan." zei ik. "Met plezier." zei hij. Hij heeft me echt geslagen wat laag. Ik sloeg terug en zo begon het gevecht. 

Na 5 minuten geprobeert te hebben om mij te laten stoppen met slaan lukt het. "Kom Serena ge moet een beetje afkoelen." zei Hayes. Ik had een beetje last van mijn enkel dus hinkte ik een beetje. "Heb je pijn aan je enkel?" vroeg Hayes. "Een beetje." zei ik. "Steun maar op mij." zei hij. Ik doe wat hij zegt en dan hoorde ik tyler schrruwen. "GA MAAR WEG MIETJES!" "LOOP NAAR HEL!" schrreeuwde ik terug. "Hoe kan  je zo agressief zijn voor een meisje." zei Hayes. "Ben zo geboren mijn ouders hebben mij leren voor mezelf op komen." zei ik trots. "Moet je eigenlijk vandaag komen babysitten?" vroeg hij. "Ja tegen 5 uur tot morgen middag." zei ik. "Het is al half 5 dat weet je toch." zei hij. "Ja mijn tas is al klaar." zei ik. "Dan gaan we die halen en dan vertrekken we naar mijn thuis." zei hij. "Is goed." zei ik.

Als we bij Hayes' huis zijn komt Skylynn direct naar mij toe lopen. "Hey Skylynn." zei ik. "Wat gaan we vandaag doen." vroeg ze. "Kies maar." zei ik. "Een film kijken." zei ze. "Is goed welke." zei ik en ging op de bank zitten. Hayes kwam uit de keuken met een zak ijs. "Waarom een zak ijs?" vroeg ik. "Voor jou enkel." zei hij en gaf het aan mij. "Gaan we tinkerbel kijken." zei Skylenn. "Is goed." zei ik en Hayes deed de dvd in de dvd-speler.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu