Serena's pov
Na de film
Ik kijk langs me en zag dat Skylynn in slaap gevallen is. "Ik breng effe Skylynn naar bed." zei ik tegen Hayes. "Is goed." zei hij. Ik pak Skylynn op en breng haar naar boven. Ik leg haar in bed, doe ik het nachtlampje aan en de grote licht uit.
Als ik terug onder ben plof ik op de bank naast Hayes, hij slaat direct zijn arm om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Wat gaan wij nu doen?" vroeg ik. "Gaan we nog een film kijken?" vroeg Hayes. "Welke?" vroeg ik. "The Last Song?" vroeg hij. "Is goed." zei ik half moe.
Als de film op de helft is, voel ik dat mijn oogleden zwaarder worden. Ik vind het fijn om tegen Hayes aan te liggen. Hij is een goed vriendje. Nog geen vijf minuten later val ik in slaap.
Hayes' pov
We zitten op de helft van de film als ik voel dat Serena een rustigere ademhaling heeft. Ik kijk langs me en zie dat Serena in slaap gevallen is. Ik doe alles uit en pak Seren bride-style op en loop naar boven. Ik leg Serena op mijn bed, doe de lakens over haar en ga ik nog effe kijken bij Skylynn.
Als ik in Skylynn's kamer ben zie ik een persoon in het zwart staan op haar balkon. Ik probeer ongezien naar het balkon te gaan maar de persoon ziet me en loopt weg. Ik ga Skylynn niet alleen laten slapen nu dus pak ik haar op en breng haar naar mijn kamer. Ik leg haar langs Serena, daarna ga ik mijn pyjama aan doen. Als ik mijn pyjama aan heb kijk ik nog rond om het huis en kijk als alle deuren op slot zijn. Als ik niemand heb gezien en alle deuren op slot zijn ga naast Skylynn liggen. Niet veel later val ik in slaap met de gedachte bij die persoon op de balkon van Skylynn.
De volgende dag.
Ik word wakker door Serena en Skylynn die op mijn bed zitten te springen. "Wakker worden!" schreeuwde Serena en Skylynn. "Laat me nog effe liggen." mompelde ik. "Geen kusjes voor Hayes vandaag." zei Skylynn. "Dat is waar." zei Serena, ik voel gewoon dat ze grijnst. Ik ga recht op zitten en veeg de slaap uit mijn ogen. "Ik ben al wakker en nu een kusje." zei ik met een kinderachtig stemmetje. "Die krijg je van Skylynn ik ga ontbijt maken." zei Serena en rende de kamer uit. "Krijg ik een kusje." vroeg ik met puppyogen. "1'tje." zei Skylynn en gaf me een kusje op mijn wang en ging mijn kamer uit.
Als Skylynn mijn kamer uit is, kleed ik mij aan en ga naar onder. "En nu wil ik een kusje van mijn vriendin." zei ik terwijl ik mijn armen om haar heen deed. "Eerst moeten deze pannekoeken gemaakt worden." zei ze. "Waar is Skylynn?" vroeg ik bezorgt toen ik Skylyyn niet zag. Ik moet direct aan die persoon denken op Skylynn's balkon gisteravond. "Ze is buiten in de tuin aan het spelen en waarom zo bezogt." zei Serena. "Toen ik gisteren jou in bed heb gelegt ben ik effe bij Skylynn gaan kijken en ik zag een persoon op haar balkon dus had ik haar opgepakt en langs jou gelegt." zei ik. "Daarom lag Skylynn bij ons. En waarom lag ik bij jouw en niet in de logeerkamer?" vroeg ze. "Ik wou dat je dicht bij me was." zei ik. "Oh dat is lief, kun je effe Skylynn roepen de pannekoeken zijn klaar." zei ze. "Eerst een kusje." zei ik. Ze gaf me een kusje op mijn wang en zette het bord met pannekoeken op tafel. "Ik bedoel op mijn mond." zei ik met een pruillip. "Alé dan." zei ze en gaf me een dikke kus. Ik ging Skylynn roepen en we gingen pannekoeken eten.
Als de pannekoeken op zijn begint Serena op te ruimen, Skylynn gaat terug buiten spelen en ik help Serena een beetje en daarna ga ik op de x-box. Ik ben 10 minuten aan het gamen als Serena binnenkomt met een bezorgt gezicht. "Wat is er?" vroeg ik. "Skylynn is niet meer in de tuin dus ik kwam hier kijken en ze is hier ook niet meer." zei ze. Ik zette de x-box uit en liep naar Serena toe. Ik knuffende haar en pakte mijn gsm. "Wat ga je doen?" vroeg Serena. "Ik stuur de andere dat ze naar hier moeten komen en dan gaan we samen zoeken." zei ik. "Is goed dan stuur ik je ouders ze horen dit ook te weten." zei Serena.
Als we allebei iedereen hebben gestuurt, is iedereen al snel hier. "Oké dus we gaan nu in de buurt zoeken en dan komen we terug samen hier?" vroeg Daisy. "Ja is goed en als ene Skylynn vind stuur je de anderen." zei Serena. Iedereen knikte en we vertrokken om te gaan zoeken.
Serena's pov
Waarom moet Skylynn ontvoert worden? Ik en de meiden gaan dicht mijn thuis zoeken, de jongens gaan dicht bij het park zoeken en de ouders gaan rondrijden. Als we Skylynn niet vinden gaan we morgen naar de politie. "Wie zou het kunnen zijn?" vroeg Gina. "Bhu maar de vraag is waarom Skylynn?" zei Daisy.
Na 3 uur zoeken stoppen we en gaat iedereen naar huis. Ik wil Skylynn echt vinden. Ik ben nog de enige die hier bij Hayes' thuis is. "Kan ik bij jou slapen mijn ouders gaan weer werken en wil niet alleen zijn?" vroeg Hayes. "Geen probleem je bent altijd welkom." zei ik.
Bij mijn thuis.
Hayes zet zijn spullen aan de kant en we gaan samen op de bank zitten. "Heb je misschien iets gezien aan die persoon?" vroeg ik. "Nee niet echt alleen hij of zij had zwarte kleren aan." zei Hayes. Ik wil de tv aan doen als net op dat moment op de deur geklopt word. Ik loop naar de deur en ik zie een brief liggen. Ik open de deur en ik zie niemand. Ik ga terug naar binnen en ga terug op de bank zitten. "Wie was daar?" vroeg Hayes. "Weet ik niet er lag alleen een brief." zei ik. "Gaan we die samen lezen?" vroeg hij. "Ja want het kan misschien van de ontvoeder zijn." zei ik en opende de brief.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...