Hayes' pov
Ik word wakker door de zon die in mijn ogen scheen. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het 10 uur is. Ik ga naar onder en zie Serena in de keuken zitten. "Goedemorgen babe." zei ik. "Goedemorgen." zei ze. "Goed geslapen?" Vroeg ik. "Valt mee jij?" Vroeg ze. "Valt ook mee." zei ik. "Gaan we eten en dan ons klaar maken?" Vroeg ze. "Is goed." zei ik en pakte een boterham met kaas en hesp.
Als ik klaar ben met eten, ga ik naar boven en kleed me aan. Ik poets mijn tanden en doe mijn haar een beetje goed. Ik loop terug naar onder en zie dat iedereen er al is. "Hey." zei ik. "Hey." zeiden ze terug. Hopelijk werkt het plan van Serena. "Het is nu 12 uur dus Cam ga jij met Gina weg dan vertrekken wij naar het huis van Loridana." zei Serena. "Oké." zei iedereen en we vertrokken. "Waar gaan we eigenlijk ruzie over maken?" Vroeg ik aan Serena. "Misschien dat ik je te veel wil beschermen?" vroeg ik. "Ja dat is goed. Zo ik wandel gewoon en dan kom jij en zeg je dat ik niet alleen moet gaan wandelen ofzo." zei ze. "Ja dat is een goed idee alleen waar moeten we ons verstoppen?" Vroeg Ethan. "In de bosjes." zei ik. "Zullen we vertrekken?" Vroeg Daisy. "Ja is goed." zei Serena en deed haar jas aan. Ik doe ook mijn jas aan en ging naar buiten.
Tyler's pov
Ik en Loridana zijn tv aan het kijken, totdat we geschreeuw van buiten horen komen. Ik loop naar het raam en kijk wie ruzie aan het maken is. Serena en Hayes. Yes eindelijk! "Kom naar buiten Serena en Hayes zijn ruzie aan het maken." zei ik blij tegen Loridana. Hopelijk maken ze het uit. We lopen naar buiten, ik aan de kant van Serena en Loridana aan de kant van Hayes.
Daisy's pov
Loridana en Tyler liepen naar buiten en ze zijn zo dom om de deur open te laten. "Kom we gaan naar binnen." zei ik tegen Ethan. "Ja zoek jij boven en ik onder?" Vroeg hij. "Ja is goed." zei ik en sluip naar binnen. Ik loop de trap op en kijk in elke kamer. Als ik alle kamers heb gezien ga ik kijken in de zolder. Ik open de zolder en zie dat Skylynn aan het slapen is. Ik pak haar op en ga naar onder. "Ethan kom we gaan door ik heb Skykynn." zei ik. "Oké." zei hij en we liepen naar buiten. Ethan gaf een sein aan Hayes dat we naar zijn thuis gaan en we vertrekken.
Hayes' pov
Ik zie Daisy en Ethan naar buiten komen en Ethan gaf me een sein dat we de ruzie moeten afronden. "WEES NIET ZO BEZORGT IK KAN VOOR ME ZELF ZORGEN." schreeuwde Serena."IK WIL GEWOON DAT JE NIKS OVERKOMT EN IK WIL GEEN RUZIE MET JOUW." schreeuwde ik. "Waarom schreeuw je dan nog?" Vroeg ze. "Weet ik niet maar zullen we naar huis gaan en deze ruzie vergeten?" Vroeg ik. "Ik wil ook geen ruzie, maar ik wil effe gaan wandelen." zei ze. "Wees alsjeblieft voorzichtig." zei ik. "Dat doe ik altijd." zei ze. Ik geef haar een knuffel en loop richting haar huis.
Als ik bij Serena's thuis ben ren ik direct op Skylynn af. Ik pak haar op en draai haar rond. Ik zet haar terug neer en de rest geeft haar ook een knuffel. Geen 5 minuten later komt Serena binnen en rent op Skylynn af. "Hebben ze je goed behandelt?" Vroeg Serena toen ze Skylynn los liet. "Niet echt ik kreeg geen speelgoed." zei Skylynn verdrietig. "We gaan nu terug naar huis en daar kan je spelen." zei ik en pakte Skylynn op. "Komt Serena ook?" vroeg Skylynn met puppy ogen. "Ik kom straks effe langs, ik ga eerst hier een beetje opruimen." zei Serena. "Wij gaan ook door." zeiden Daisy en Ethan. "Kom Skylynn we zien Serena straks nog." zei ik. "Ik kom straks beloofd." zei Serena. "Beloofd?" vroeg Skylynn. "Beloofd." zei Serena. "En ook slapen?" vroeg Skylynn. "Als ze dat wil." zei ik. "Is goed ik zal ook blijven slapen." zei Serena.
Loridana's pov
"Ik ga effe kijken naar Skylynn." Zei ik. "Is goed." zei Tyler. Ik loop naar boven en deed de deur open. Ik kijk naar een lege kamer. Ik ren naar onder en spring boven op Tyler. "Skylynn is weg!" Schreeuwde ik. "Wat dat kan niet!" Schreeuwde hij. "Zou het een val zijn geweest van hun?" Vroeg ik. "Ja want Serena en Hayes hebben nooit ruzie." zei ik. "Dat is waar dus we moeten een ander plan hebben om hun uit elkaar te halen." zei Tyler. "Ik doe mee." zei Jade die net binnen kwam. "Waarom heb je bloed op je hand?" Vroeg ik. "Misschien ligt Gina in het ziekenhuis en heb ik Cam bedreigt." zei ze. "OMG dat meen je niet." zei Tyler. "Oke wat word het plan?" Vroeg Jade. "We huren 3 meisjes in om de jongens te sms'en zodat de meisjes denken dat ze vreemd gaan." zei ik. "Jade ga jij zoeken voor 3 goeie actrises en wij zorgen voor de rest." zei Tyler.
Serena's pov
Ik ben nu onderweg naar de rijschool. Ik heb besloten om toch vandaag te gaan voor mijn officiele rijbewijs. Na alles wat er is gebeurd hoop ik dat ik het ga halen. Gelukkig is het niet ver van mijn thuis dus besloot ik maar te voet te gaan. Opeens hoorde ik een klein meisje schreeuwen om hulp. Ik besloot om naar haar toe te gaan en te vragen wat er was gebeurd. "Ik was aant fietsen en ik hoorde iemand mijn naam roepen en ik keek toen achter mij en toen was ik gevallen" zei het klein meisje. "Kom ik help je wel." zei ik. Toen kwam de mama van het meisje aangelopenen zei dankjewel. "Is graag gedaan" zei ik en liep terug door naar de rijschool. 5min. later sta ik dan daar, voor de deur van de rijschool, met heel veel zenuwen loop ik naar binnen en schrijf ik me in. Na een paar minuten komt mijn rij-instructeur. "Serena Rossi kom jij maar met mij mee" zei een knappe man.
hii guys
Ik hoop dat jullie mijn boek goed vinden tot nu toe. Er zijn bij een paar hoofstukken stukken gewijzigd. Ik kreeg vanaf gisteren hulp van een super goede vriendin van mij want ik zit een beetje vast.
Zouden jullie haar ook kunnen volgen op Twitter (@Loriana_Alba) en op Instagram (Loriana_1998) ze volgt iedereen automatisch terug.Dankjewel voor het lezen van mij boek en voor de stemmen dat jullie hebben gegeven.
kusjes van mij!! x x x
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...