26

1.4K 64 1
                                    

Serena's pov

Ik ben aan het ontbijten en check mijn mail. Ik zie dat ik een mail heb gekregen van de rijschool. Ik open de mail en er staan dat ik mijn rijbewijs vandaag kan gaan halen. Ik ben zo blij dat ik begin te schreeuwen en te springen. Ik ben vergeten dat mijn vader vandaag vrij had dus kwam hij verward naar onder. "Wat is er aan de hand?" vroeg hij. "Ik heb mijn rijbewijs gehaalt!" schreeuwde ik. "meen je dat nu echt?" vraagt hij met een grote glimlach. "JAA!! " schreeuw ik met een vreugde dansje. Mijn vader geeft me een knuffel en feliciteerd mij. "Mag ik je auto vandaag lenen?" vroeg ik blij. "Alleen voor vandaag daarna ga je kijken voor een eigen auto." zei mijn vader en hij gooide zijn auto sleutels naar mij toe. Ik bedankte heb en rende naar de auto. Mijn vader komt langs me zitten en we gaan mijn rijbewijs halen.

Als ik mijn rijbewijs heb gehaalt breng ik mijn vader naar huis en rij naar Hayes toe. Ik bel aan en zie dat Hayes pas wakker is. "Goedemiddag." zei ik blij. "Goedemorgen babe. Waarom zo blij?" vroeg hij met zijn ochtend stem en gaf me een kus op de wang. "Ik heb mijn rijbewijs gehaalt !" zei ik enthousiast. Hayes kijkt me aan met grote ogen en feliciteerd mij door me te knuffelen. "Weten Daisy, Cam, Gina en Ethan het al?" vraagt hij. "Nee ik wil eerst een auto kopen en hun dan verassen." zei ik terwijl ik naar de bank loop. "Wanneer ga je voor een auto kijken?" vroeg hij. "Zo snel mogelijk." zei ik. "Wil je vandaag al gaan kijken en wanneer je het geld hebt die gaan kopen?" vroeg Hayes. "Ja is goed." zei ik en we liepen naar mijn vader's auto.

Ethan's pov

We ziiten op de kamer van Gina. Cam ziet er echt slecht uit. We zitten in een heel diep gesprek totdat mijn gsm afgaat. Het is een onbekend nummer.

O: hey babe zin om af te spreken.

I: wie ben je?

O: Ik mis je zo hard xxxx

I: wie the f*ck ben je?

O: Zie ik je dadelijk bij Starbucks xxx.

Ik besluit maar om het onbekend nummer te negeren. Ik kijk heel raar naar mijn scherm en Daisy vraagt:" Wat is er?" "Niks." zei ik en legde mijn gsm weg. "Echt waar?" Vroeg ze onzeker. "Ja ik ben zeker mijn gsm deed gewoon een beetje raar." zei ik en gaf haar een kusje op de wang. "Oke, maar gaan we stilletjes aan door dat Cam effe alleen is met Gina?" Vroeg ze. "Ja is goed." zei ik. Ik wou net op staan als ik een hand zie bewegen op het bed. "Haal een dokter!" Schreeuwde Cam. "Ik ga al." zei Daisy.

Als Daisy terug is met een dokter, zegt de dokter dat ze wakker begint te worden en dat we een beetje tegen haar moeten praten. De dokter vertelde wat we moesten doen en ging terug weg. We praatten tegen Gina totdat we zagen dat ze haar ogen open deed. "Gina herinner je ons?" Vroeg Cam voorzichtig. "Ja waarom niet?" Vroeg ze. "Jade had je met een ijzeren paal geslagen op je hoofd en misschien kon je een hersenschudding hebben." zei Cam. "Wij gaan door dan hebben jullie wat tijd om samen te zijn." zei ik en pakte Daisy's hand en we vertrokken naar haar thuis.

Vanaf nu gaan het wat kortere stukken zijn omdat mijn laptop kapot is en daarom moet ik op mijn gsm schrijven. Ook met kortere stukken kan ik mss meer dan 2 hoofdstukken per dag plaatsen als het me lukt

X-jes mij

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu