5

3.3K 126 0
                                    

Serena's pov

Ik word wakker door mijn stomme wekker. Als ik rond mij kijk is iedereen al wakker. "Eindelijk je bent wakker." zei Daisy die al aan gekleed was. "Hoelaat is het?" vroeg ik. "Het is kwart voor 8 dus begin je te haasten." zei ze. "Ik sta normaal later op rond 5 voor 8 en ben altijd op tijd dus ik hoef me niet te haasten." zei ik. "Hoe snel ben je?" vroeg Cam die net binnen kwam. "Ik ben niet gelijk andere meisjes ik zit geen half uur in de badkamer." zei ik terwijl ik naar de keuken liep.

Na 5 minuten was ik klaar met alles. Als ik onder kom kijkt iedereen mij met open mond aan. "Wat kijken jullie." zei ik. "Hoe kan je zo snel klaar zijn." vroeg Daisy. "Ik zei toch dat ik niet veel tijd nodig heb s'morgens." zei ik en pakte mijn spullen. "Kom gaan we." zei Hayes. Iedereen knikte en we vertrokken naar school. Als we op school aankomen zien we Loridana en haar groepje bij de ingang staan.

Hayes' pov

Ik loop de school binnen met Serena, Cam en Daisy. "Oh kijk Hayes gaat om met losers!" riep Loridana. "Kijk eens naar je eigen! Ik ben teminste geen aansteller gelijk u." zei ik. "Die trut zei dat je ook een aansteller zijt." zei Loridana. "Ik ben verandert dus ik ben geen aansteller meer." zei ik. "Wij zijn naar de klas vechten jullie het maar uit." zei Serena. "Alé trut ga je je vriendje niet beschermen!" riep Loridana haar na. "Ten eerste hij is mijn vriendje niet en ten tweede als ge mij hiermee laat bemoeien dan zit je echt in de probleme." zei Serena en liep naar binnen. "Moet je niet achter jouw vriendin aan gaan." zei Loridana op een heel kinderachtige manier. "Zij is mijn vriendin niet en zij kan teminste voor haar zelf op komen." zei ik en ging ook naar binnen.

Het laatste lesuur.

We zitten nu in de les drama en Loridana zit nu bij ons in de les. Alleen met drama zit ze bij ons anders heeft ze andere lessen. "Kijk eens wie we daar hebben Hayes en Serena die langs elkaar zitten. En jullie zeggen dat jullie geen relatie hebben." zei Loridana. Serena stond op en ging de klas uit. "Waar zijt gij mee bezig." zei ik geïriteerd. "Dhuu Serena boos maken." zei ze met een dhu toon.

Serena's pov

Ik ben uit de les gegaan. Ik kreeg z'n stress van Loridana dat ik mijn woede ergens moet uitleven. Ik loop naar de dicht bijzijnde muur en sla erop. "Serena wat ben je bezig!" riep een bekende jongens stem. "Dat ziet ge toch ik sla mijn woede eruit op deze muur." zei ik met een dhu toon. "Waarom?" vroeg Cam. "Ik kreeg stress van Loridana en ik heb belooft aan mijn vader dat ik niemand meer zou slaan want ik ben al van een paar scholen geschorst omdat ik iemand sloeg." zei ik terwijl ik tegen de muur sloeg. "Stop met slaan tegen de muur." zei Cam terwijl hij mijn handen vast hield zodat ik niet meer kon slaan. "Kom we gaan terug naar binnen." zei Cam. Ik knikte want als ik iets ging zeggen waren het allemaal scheldwoorden.

"AHH daar is Serena terug. Waar was je?" vroeg de leerkracht van drama. "Ik was kwaad en moest mijn woede eruit laten dus ging ik naar buiten." zei ik. "Oke ga maar zitten langs Loridana daar is nog een plek vrij." zei de leerkracht. "Nee hoeft niet ik zit wel op de grond." zei ik terwijl ik in kleermakerszit ging zitten.

Na de les.

Cam en Daisy werden opgehaalt omdat ze naar hun oma gingen dus ik moest alleen naar huis lopen. Hayes kon ook niet meelopen omdat hij football training had. "Hey kijk die trut is vriendenloos." hoorde ik Loridana ropen. Ik besloot het te negeren. Ik moest nog een straat maar kon niet verder lopen omdat Loridana met haar groepje om me heen stond. "Ga toch aan de kant." zei ik. "Waarom." zei een van de meelopers. "Omdat ik naar huis wil." zei ik terwijl ik de meelopers aan de kant duwde. "Laar haar niet gaan!" riep Loridana naar haar meelopers. De meelopers kwamen naar mij toe gerent maar ik trok me er niks vandaan totdat ik een klap tegen mijn hoofd kreeg. "Waarom sla je me." zei ik zo rustig mogelijk. "Omdat jij mijn vriendje inpikte." zei Loridan. "Ten eerste het was uit voordat ik en Hayes bevriend waren en ten tweede ik heb niks met hem." zei ik boos. ik haat het als mensen zeggen dat ik verkering heb terwijl het niet zo is. Ik voelde nog een klap. "Oke nu ga je tever." zei ik en sloeg haar recht in het gezicht. "En waarom sloeg je me!" riep ze. "Moet je maar mij niet slaan." zei ik terwijl ik verder naar huis liep.

Skylynn's pov

"Wanneer komt Serena nog eens babysitten?" vroeg ik aan mijn moeder. "Vanavond." zei ze. "YEAAHHHH!!!'' riep ik blij. Serena is echt de enigste babysitter die met mij rekening houd. Ik wil later gelijk Serena zijn ze laat zich door niets of niemand doen.

2 uur later.

Hayes is pas thuis en Serena komt zodadelijk. Als Serena er is geef ik haar direct een knuffel. "Waarom heb je en bloed in je haren zitten?" vroeg Hayes die net de kamer binnen kwam. "Ohh ben ik aan het bloeden. Ik dacht van niet." zei Serena. "Wacht heeft ene je geslagen?" vroeg Hayes bezorgt. "Ja Loridana maar ik heb haar terug geslagen in haar gezicht zij heeft mij alleen op mijn achterhoofd geslagen." zei Serena terwijl ze naar de keuken liep. "Maar waarom sloeg ze jouw?" vroeg ik. "Omdat ze zei dat ik Hayes van hem afpakte wat niet waar." zei Serena die het bloed uit haar haar deed. "Wacht zij zei dat jij mij afpakte van haar terwijl zij het heeft uitgemaakt." zei Hayes. Net toen Hayes dat zei ging de bel en Serena ging open doen.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu