Serena's pov
Vanochtend werd ik wakker door mijn gsm. Het was een berichtje van Hayes?
H: hey heb je zin om vandaag wat te doen na dat ik Ethan heb geholpen met zijn date?
I: hey, ja daar heb ik wel zin in nadat ik Daisy heb geholpen.
H: ik kom dan naar jouw als Ethan naar Daisy gaat
I: is goed tot straks.
Ik weet niet wat het is maar ik wil wel effe alleen zijn met Hayes en iets leuks gaan doen.
Als het 14 uur is ga ik naar daisy. Daisy is gans aan het stressen. "Waarom ben je aan het stressen?" vroeg ik aan haar. "Het is mijn eerste date." zei ze. "Echt je aller eerste date?" vroeg ik. "Ja wat moet ik aan doen. Ik ging in haar kast kijken. Ze had veel roze in haar kast zitten dus pakte ik een roze kleedje met roze balerina's. (zie bijlage). Ze pakte de kleren uit mijn handen en ging naar de badkamer. Als ze uit de badkamer kwam, kwam juist Cam binnen. "En wat gaat mijn zusje doen in zo mooie kleren." zei Cam. "Ik ga op date." zei Daisy. Toen Cam het woord date hoorde ging hij de kamer uit. "Oke wat moet ik met mijn haar doen?" vroeg Daisy. "Heb je een krultang?" vroeg ik. "Ja." zei ze. "Geef me die dan krul ik je haar." zei ik.
Hayes' pov
Ik ben bij Ethan. Hij weet nog altijd niet wat hij moet gaan doen met Daisy. "Pak haar mee naar de bioscoop en daarna ga je een wandeling maken en dan loop je mee naar haar thuis." zei ik. "Zou dat echt leuk zijn?" vroeg Ethan twijfelachtig. "Ja meisjes houden van dat soort dingen." zei ik. "Oke maar wanneer ga je Serena eens mee uitvragen?" vroeg Ethan mij. " Hoe kom je daar bij." zei ik. "Toen we met zen alle aan het voetballen waren en ik bij jou blijf slapen zei jij in je slaap 'ik moet Serena uit mijn hoofd zetten maar ik kan het niet want ik hou van haar' daarom weet ik dat." zei hij. "Praat ik in mijn slaap?" vroeg ik verbaast. "Ja en wanneer ga je haar mee uit vragen?" vroeg hij weer, maar deze keer een beetje geïriteerd. "Bhu ik weet het niet ik denk niet dat Serena hetzelfde voor mij voelt." zei ik. "Oke maar ik moet gaan ik ging Daisy om 18 uur halen." zei hij. "Ik kom met je mee ik had met Serena afgesproken. En niet als een date." zei ik. "Oke kom we vertrekken." zei hij.
Als we op de straat van Daisy en Serena zijn loop ik door naar Serena's huis. "Succes met je date." zei ik nog tegen Ethan voor hij bij Daisy aan belde. Ik belde aan bij Serena en Carmelo deed open. "Hey is Serena thuis?" vroeg ik. "Ze is nog bij Daisy. Oh wacht daar is ze." zie Carmelo en ik draaide mij om. "Waarom is je haar gekruld?" is het enige wat ik uit mijn mond nu kan krijgen. "Lang verhaal maar wat gaan we nu doen." zei ze. "Gaan we wat eten in de Mc Donalds?" vroeg ik. "Ja is goed ik ga effe geld pakken." zei ze. Ze ging naar binnen en kwam geen 5 minuten later terug de deur uit, ze had nu ook haar haar is een staart gedaan. "Hoe snel ben je met geld pakken en je haren doen?" vroeg ik. "Ik ben niet gelijk de andere meisjes die een uur of 3 in de badkamer zitten voor zich op te maken." zei ze terwijl ze naar haar scooter loopte. "Oke en kun je me effe thuis afzetten dan kan ik mijn scooter pakken?" vroeg ik. "Ja is goed en weet je wat die 2 gaan doen?" vroeg ze. "Dat hoor je morgen van Daisy wel." zei ik met een grijns. "Ge kunt ook te voet naar jouw huis gaan he." zei ze terwijl ze de scooter starte. "Oke ik zal het zeggen voor ge weg rijdt." zei ik.
Serena's pov
OMG dat is zo lief wat ze gaan doen en het is ook nog eens Hayes idee. ALs we bij de Mc Donalds zijn ging ik direct in de rij staan voor mijn eten te bestellen. Ik bestelde een grote menu met een large smoothy en een Mc Flurry. Hayes bestelde het zelfde alleen wat kleiner. Na de Mc Donalds zijn we naar mijn thuis gegaan om te gamen. "Hoe kan je zo goed zijn in Call Of Duty?" vroeg Hayes vol ongeloof. "Ik ben gewoon goed en ik heb skills." zei ik. "Oke we doen een weddenschap als ik van jouw win betaal jij mij een koffie van Starbucks." zei Hayes zelfverzekert. "En als ik weer win dan betaal jij mij een ijsje." zei ik. "Deal." zei hij. Nog geen 5 minuten zijn we weer aan het spelen en Hayes is al dood. "Ha ik zei het toch ik heb skills en jij betaald mij op een ijsje." zei ik terwijl ik een vreugde dansje deed. "Nu of morgen?" vroeg Hayes. "NU dhu." zei ik. "Waar ga ik rond deze tijd een ijsje halen?" vroeh hij. "Ben je zo dom de nachtwinkel." zei ik met een dhu toen. "Je had niet moeten zeggen dat ik dom ben je gaat er spijt van krijgen." zei hij en begon mij te kietelen.
Toen Hayes eindelijk gedaan had met kietelen is hij mijn ijsje gaan kopen. Maar toen Hayes mij aan het kietelen was had ik een gevoel van binnen dat ik bij niemand anders heb, ik moet dat gevoel gewoon negeren. Als Hayes terug is met mijn ijsje, pakte ik het ijsje en liep weg van Hayes naar de tuin. Als ik niet meer kon lopen omdat ik tegen de hek stond begonnen we allebei te lachen uit het niets. "Wat heb jij met ijs?" vroeg Hayes aan mij toen we klaar waren met lachen. " ijs is mijn drugs. Ik ben verslaafd aan ijs." zei ze dood serieus. "Dus als ik je ijs afpak wat doe je dan?" vroeg hij met een grijns. "Eet ik je hand eraf." zei ik bloed serieus.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...