Serena's pov.
Als Hayes eindelijk uit bed is en aangekleed gaan we naar het park. Ik moet hem vertellen over Jack en Luke en over wat Tyler heeft gedaan. Als we in het park aankomen gaan we op een bankje zitten. "Ik moet je wat dingen vertellen over wat er gisteren is gebeurd." zei ik. "Is het erg?" Vroeg hij. "Wat je erg noemt." zei ik. "Vertel maar." zei hij. "Nou ik heb Julia's zonen ontmoet en ze gaan bij ons inwonen maar ik kan de jongens niet uit staan en Tyler heeft Loriana gekust." zei ik. "Wow wat heeft Tyler gedaan? Vroeg hij. "Loriana gekust." zei ik. "Heeft Loriana terug gezoend?" Vroeg hij. "Nee ze gaf hem een bitch slap." zei ik. "Oke maar wat gaan we doen nu met Tyler?" Vroeg hij. "Bhu maar alleen wij reden we het niet." Zei ik. "Das waar maar ik wil wel Hack en Luke ontmoeten." zei hij. "Is goed maar dan wel als ze in het huis wonen." zei ik. "Geen probleem." zei hij. "Wat dacht je toen ik zei ik moet je iets vertellen?" Vroeg ik. "Dat je vreemd was gegaan ofzo." zei hij. "Dat zou ik nooit doen." zei ik en gaf hem een kus.
"Ik heb een idee." zei Hayes na een tijdje. "Vertel." zei ik. "Wat dacht je van te gaan uit eten met Gina, Cam, Daisy, Ethan, Will, Loriana, Skylynn, mijn ouders, Nash en jouw vader met Julia en als de zonen mee willen dat Jack en Luke ook mee komen." zei hij. "Ja dat is een goed idee." zei ik. "Verwittig jij de meiden en jouw vader dan doe ik de jongens." zei hij. We pakte allebei onze gsm's en verwittigen iedereen.
Als iedereen akkoord is gegaan ga ik naar mijn thuis en ga me klaar maken. Ik doe een zwart kleedje met zwarte pumps aan en voor de verandering doe ik make-up op. Ik doe een beetje mascara, eye-liner en lippenstift op.
Als ik onder kom zie ik mijn vader met Julia en Jack en Luke. Dit gaat nog een avond worden. We lopen naar de auto en mijn vader rijdt naar het restaurant. Als we bij het restaurant aankomen zien we iedereen al staan. Mijn vader stelt Julia, Jack en Luke voor en we gaan dan naar binnen. "Serena, draag je make-up?" Vroeg Loriana verbaasd. "Ja eens voor de verandering." zei ik. We gaan zitten aan een tafel voor 16 personen. Ik en de meiden zitten te praten over hoe we Tyler kunnen terug pakken en Julia en Elisabeth (moeder van Hayes) kunnen het heel goed met elkaar vinden. Chad en mijn vader zijn ik weet niet over wat aan het praten en de jongens weet ik ook niet waar ze over aan het praten zijn. Skylynn is aan het kleuren terwijl ze op mijn schoot zit. "Weet iemand een idee om Tyler terug te pakken?" Vroeg Gina. "Hem in elkaar slaan." zei ik. "Wie gaat wie in elkaar slaan?" Vroeg Hayes....
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...