19

2K 80 3
                                    

Serena's pov

Vandaag ga ik proberen om mijn auto rijbewijs te halen. Daisy en Gina gaan ook proberen want we willen niet meer met een scooter rond rijden. Ik ben net klaar met ontbijten als de bel gaat. Ik loop naar de deur en doe open. "Hey." zeiden Daisy en Gina. "Hey." zei ik en liet ze binnen. "Raad eens wat Ethan heeft gedaan." zei Daisy. "Hey heeft je gekust." zei ik. "Hoe weet je dat." vroeg ze. "Van Hayes en ik weet ook dat Cam Gina gekust heeft." zei ik met een grijns. "En heeft Hayes jouw gekust?" vroeg Gina. "hij gaf me een knuffel en keek daarna in mijn ogen en toen kwam hij dichterbij en kuste hij me." zei ik. "Ooh dat is schattig." zeiden Daisy en Gina tegelijk. "Gaan we vertrekken?" vroeg ik. "Ja." zei Gina.

Na de rijbewijs examen.

"Ik ben geslaagd ik heb de L." zei ik. "Ik ben juist niet geslaagd." zei Daisy. "Ik ben ook niet geslaagd." zei Gina."Hoe komt het dat ik geslaagd ben en jullie niet?" vroeg ik. "Ik had 6 fouten te veel." zei Daisy. "Ik had 8 fouten te veel." zei Gina. "Ben ik echt de enige die echt voor zijn rijbewijs gaat." zei ik. "Nu kan jij ons overal brengen." zei Daisy.  "Nee ik moet nog eerst mijn officiele rijbewijs hebben anders mag er geen minderjarige in de auto zitten." zei ik en stak mijn tong uit. "Niet eerlijk en wanner ga je voor je officilele rijbewijs." vroeg Gina. "In de week." zei ik terwijl ik al richting huis aan het lopen was.

Terug thuis.

Ik loop naar binnen met de meiden achter mij. Mijn vader komt net de trap afgelopen een koffer. "Waar ga je naar toe?" vroeg ik. "Ik moet een weekend naar Las Vegas. " zei hij. "Dus ik ben alleen dit weekend?" vroeg ik. "De meiden kunnen wel blijven." zei hij. "Is goed." zei ik en nam afscheid van mijn vader. "Dus meiden blijven jullie dit weekend slapen?" vroeg ik. "Ja is goed ik ga mijn spullen halen." zei Daisy. "Ik ook ik zie over een half uurtje." zei Gina.

Als de meiden hun spullen zijn gaan halen kreeg ik een berichtje van Hayes.

H: hey wat doe je? x

I: hey ik ben alles klaar aan het zetten de meiden blijven het weekend slapen x

H: kan ik en de jongens ook langs komen? x

I: ja kom maar blijven jullie ook slapen? x

H: is goed ik zal aan de jongens vragen x

I: oke ik zal de meiden inlichten x

H: nee laat ze verassen x

I: oke is goed tot straks x

H: tot straks x

Ik zet een paar extra matrassen en zet wat films klaar. Ik wil juist op de bank gaan zitten as de bel gaat. Ik doe de deur open en zie Daisy en Gina daar staan. "Hey." zei ik en liet ze binnen. "Hey waarom zijn er 3 extra matrassen?" vroeg Gina. "Dat is een verassing." zei ik terwijl ik naar de keuken liep om drinken te halen. Als ik de drinken neer zet gaat de bel. Dat zullen de jongens wel zijn dacht ik, maar toen ik open deed zag ik Loridana en Tyler staan. "Wat doen jullie hier?!" schreewde/ vroeg ik. "Niet blij om mij te zien babe?" vroeg Tyler. "Nooit en wat doet die trut hier." zei ik. "Ten eerste ik ben geen trut en ten tweede ik ben hier voor MIJN vriendje Hayes." zei Loridana met de nadruk op mijn. "Hayes is hier niet en is jouw vriendje niet dus allebei vertrek." zei ik terwijl ik naar de straat wees. "Je hoorde weg wezen." zei Hayes die net aan kwam. "Alé weg wezen." zei ik. "Je bent nog niet van ons af." zei Tyler toen ze weg gingen. 

Als we binnen zitten op de matrassen zie ik dat Daisy en Ethan klef bezig zijn. "Als jullie zo door gaan doen kan je beter naar boven gaan." zei ik lachend. "Alsof jij niet zo doet met Hayes." zei Ethan. "Nee ik en Hayes zijn niet zo klef als jullie." zei ik. "Gaan we discuseren over klef gedoe of film kijken." zei Cam. "FILM!" schreeuwde ik. "Dan wel horror." zei Ethan. "Geen probleem." zei ik en zette een horror film in de dvd-speler.

De film is geen 5 minuten bezig en Daisy en Gina zijn de longen uit hun lijf aan het schreeuwen. "Het is maar een film je hoeft niet zo te schreeuwen." zei ik. "Hoe kan jij nu niet schreeuwen het is ik weet niet hoe eng?" vroeg Daisy. "Het is niet zo eng en als het zo eng is ga dan tegen Ethan aan liggen." zei ik plagend. "Gaan we weddenschap?" vroeg Ethan. "Wat voor weddenschap?" vroeg ik. "Als jij eerder dan Daisy bij Hayes aan ligt dan Daisy bij mij betaal jij mij een ijsje en als Daisy eerder tegen mij aanligt betaal ik jouw een ijsje." zei hij. "Maak er 2 ijsjes van." zei ik. "Deal." zei hij. We kijken verder en ik zie dat Daisy zich aan het inhouden is om naar Ethan te gaan. De enge stukken komen er weer aan en ik zie dat Daisy naar Ethan gekropen is. "Ik win." zei ik met een grijns. "Wacht maar er komen meer weddenschappen." zei hij. "Geen probleem ik sla er toch geen af." zei ik en ging langs Hayes zitten. Als de film gedaan is gingen we allemaal slapen.

De volgende dag.

Ik werd wakker door de jongens die aan het schreeuwen waren. Ik open mijn ogen en zie 5 hoofden boven mij hangen. "Waarom maken jullie me wakker?" vroeg ik met mijn ochtend stem. "We gaan schaatsen!" schreeuwde Daisy. "Oke en Ethan vandaag ga jij de ijsjes kopen." zei ik. "Jaja." zei hij.

S'avonds.

Vandaag was het echt leuk. Ik heb me kapot gelachen met Daisy en Gina die om de 5 minuten vielen. Ik heb ook nog de ijsjes gekregen van Ethan op de terug weg. Nu zitten ik, Daisy en Gina op de bank en huil film te kijken. Ik werd  gedwongen om te kijken maar ik viel al na 5 minuten in slaap.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu