29

1.4K 69 2
                                    

Stefanie's pov

Ik heb net alles uitgelegd aan de politieagenten en ze lieten me gaan, maar ze gaan wel Loridana, Tyler en Jade oppakken voor stalking en dreigementen. Na dat ik het politie bureau uit ben, wandel ik naar Serena' s huis om mijn excusses aan te bieden. Als ik bij haar thuis ben bel ik aan en doet Hayes open. "Wat doe jij hier, ik dacht dat je opgepakt was?" vroeg hij. "Ik ben vrij gelaten en ze gaan Loridana, Jade en Tyler oppakken." zei ik. "Ik zal haar effe halen." zei hij en niet veel later was Serena aan de deur. "Wat moet je hier?" vroeg ze bot. "Ik kom sorry zeggen en zeggen dat Loridana, Jade en Tyler opgepakt worden." zei ik. "Oke excussen aanvaard en tot een volgende keer." zei ze. "Bye." zei ik en vertrok.

Serena's pov

Ik ga terug op bank zitten en ga tegen Hayes aan liggen. Ik voelde al een paar keer dat mijn gsm trilde en ging uiteindelijk kijken wie het was. Er kwam een grote glimlach op mijn gezicht toen ik zag dat het mijn zus Loriana was uit België.

L: Hey kleine zus!! xxx

L: HALLO? xxx

L: Antwoord me ik mis je! xxx

I: HEY xxx en sorry voelde mijn gsm niet trillen en mis je ook heel erg grote zus. xxx

L: Wanneer kom je eens langs? Ik moet dringend met je praten xxx

I: Ik zal met papa bespreken wanneer ik zo snel mogelijk kan komen. xxx

L: Das goed ! Geef papa een dikke kus van mij en stuur me wanneer je naar belgië komt! xxx

I: Zal ik zeker doen, spreek je snel! Loveyou XXX

L: Love you too!XXx

En juist wanneer ik mijn gsm weg steek komt mijn papa binnen. Ik loop naar hem toe en geef hem een kus op zijn wang. "Waarom deed je dat?" vroeg hij. "Ik moest deze van Loriana geven, ik he juist met haar gepraat en ze vroeg wanneer ik nog eens naar haar ging." zei ik. "Je hebt nu toch 2 weken vrij waarom ga je niet in die weken naar haar toe en dan neem je Hayes maar mee als hij dat wilt" Zei hij met een glimlach. " OKEE, ik ga nu kijken voor een ticket! Dankje papa" zei ik en ik rende meteen naar mijn laptop. Ik merk nu pas dat Hayes nog onder is en hij van nog van niks weet. "HAYES KOM EENS NAAR BOVEN!" riep ik. "IK KOM!" riep hij terug. Zodra hij mijn kamer binnen kwam legde ik hem alles uit. "Ik zou heel graag mee willen met je, maar is het goed als mijn roer Will mee komt want we zijn minderjarig en hij wou al heel lang eens naar België gaan voor de chocolade?" vroeg hij. "Zeker mag hij dat! Ik zou hem heel graag eens willen ontmoeten!" zei ik en daarna keken we samen voor een ticket. Hayes ging Will bellen om te zeggen dat we naar België gaan.

"Hij zegt dat het goed is." zei Hayes toen hij klaar was met bellen. "Oke en nu koffers pakken." zei ik. "Hoezo?" vroeg hij. "We vertrekken morgen vroeg." zei ik op een duhh toon. "Ohja vergeten. Tot morgen we komen j ehalen." zei hij en gaf me een kus. Ik zette muziek op en begon mijn koffers in te pakken.

Loriana's pov

De volgende dag.

Ik word wakker door dat iemand in mijn kamer kwam. Ik kijk wie het was en ik zag Lorenzo. Hij zei dat ik stil moest zijn en kwam richting mijn bed. Hij wou iets proberen maar ik gaf hem een bitch slap. Ik liep naar de badkamer en kleede mij zo snel mogelijk aan om naar school te gaan.

Op school.

Ik was juist op tijd voordat de bel ging. Ik liep naar het lokaal en ging ergens achter zitten. Ik haat vanvoor zitten. Er klopte iemand op de deur en zag ineens een heel bekend gezicht daar staan. Ik sta op en ren onmiddelijk naar haar toe. Ik zeg tegen haar dat ze buiten moet wachten op mij....

De les is gedaan en ik gelukkig heb ik maar 1 uurtje les vandaag. Ik wandel zo snel mogenlijk naar buiten om mijn kliene zus weer te zien.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu