45

1.1K 58 7
                                    

Serena's pov.

Als de meiden hier zijn gaan we op mijn bed zitten. "OMG van wie is die coole auto buiten?" Vroeg Daisy. "Van mij." zei ik. "Je hebt je rijbewijs gehaald zonder het ins te zeggen en dan ook nog een auto kopen zonder ons." zei Gina. "Ja, ik was met Hayes een auto kopen en hij heeft zelf een auto gekocht." zei ik. "OMG, maar effe tussendoor waarom was je naar België gegaan?" Vroeg Daisy. "Mijn zus had problemen thuis en is nu ook in Amerika." zei ik. "Nodig haar uit voor de Girlsnight." zei Gina. "Zal ik doen," zei ik en pakte mijn gsm.

L: hallo.

I: Hey heb je zin om een Girlsnight te houden met mij en mijn vriendinnen?

L: ja lijkt me leuk anders ben ik toch alleen thuis

I: hoezo?

L: Will heeft een boysnight bij Hayes en zijn vrienden.

I: Aa oke

L: ik ben er over 5 minuten

I: oke tot zo

L: tot zo.

Ik keg mijn gsm weg en ga op mijn bed zitten. "Komt ze?" Vroeg Daisy. "Ja ze is hier binnen 5 minuten." zei ik. "Dan ontmoeten we ook eens jouw zus." zei Gina. "Wanneer ga jij gitaar spelen?" Vroeg Daisy. "Straks." zei ik. "Wat gaan we eigenlijk doen?" Vroeg Daisy. "Bhu film kijken ofzo." zei ik. "Leuk maar daarna?" Vroeg Gina. "Een grap uithalen met de jongens." zei ik grijzend. "Ja maar wat?" Vroeg Daisy. "Dat zien we wel als Loriana hier is." zei ik en niet veel later ging de bel. Ik loop naar onder en doe de deur open."Eindelijk een auto gekocht zie ik." zei Loriana. "Ja kom we gaan naar boven." zei ik. Als we boven zijn stel ik Loriana voor aan Daisy en Gina. "Wat word nu het plan?" Vroeg Gina. "Welk plan?" Vroeg Loriana. "We willen een grap uithalen met de jongens." Zei ik. "Oke maar waarom?" Vroeg Loriana. "Omdat we daar zin in hebben." zei Daisy.

Hayes' pov.

Ik, Will, Ethan en Cam zitten op Cam's bed. "We hebben prom volgende week. Wisten jullie dat?" Vroeg Ethan uit het niets. "Nee ik weet er niks van." zei ik. "Ik ook niet." Zei Cam. "Hoe moet ik Daisy mee vragen?" vroeg Ethan. "Hoe moet ik Gina mee vragen?" Vroeg Cam. "En hoe moet ik Serena mee vragen?" Vroeg ik. "Neem haar mee op een date en vraag het dan." zuchtte Will. "Bedankt bro." zeiden ik, Cam en Ethan. "Geen probleem." zei hij. "Hoe gaat het eigenlijk tussen jouw en Loriana?" Vroeg ik. "Goed." zei hij. "Wie is Loriana?" Vroegen Ethan en Cam. "Dat is de zus van Serena en de vriendin van Will." zei ik. "Aa oke ik wist niet dat Serena een zus had." zei Cam. "Ik ook niet." zei Ethan. "Nu wel." zei ik. We praten nog een beetje verder totdat ik iets hoor van beneden. "Hebben jullie dat ook gehoord?" Vroeg ik. "Ja, kom we gaan kijken." zei Will. "We moeten wel bescherming mee hebben." zei Ethan. "Ik heb nog een paar honkbal knuppels in de kast liggen." zei Cam en pakte de knuppels uit de kast.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu